ad
  • 139.858 films
  • 6.659 series
  • 20.209 seizoenen
  • 434.749 acteurs
  • 281.590 gebruikers
  • 8.108.282 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kos

• 44896 berichten
  • 7775 stemmen

x-mar-x: na 3 keer is het wel duidelijk dat je die film zoekt, niet meer herhalen svp.

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

Doom schreef:

Er werd in deze film een gezinsfoto genomen op een grote berg. Plots valt het meisje van de berg de afgrond in en is opslag dood. Meteen is er een onderzoek ingezet door volgens mij de moeder van het meisje om te kijken of ze wel echt is gevallen, ze kan namelijk ook nog geduwd zijn..

----------------

Ben benieuwd, was een drama film op RTL 4.

ja ik ben ook nog steeds op zoek naar deze film.

=> Kent nu echt niemand die film??

hopelijk vinden we hem toch nog

mvg

fled-fan

Angrod_Pallanén

• 6688 berichten
  • 1042 stemmen

Als hij op woensdag was dan zou ik eens op een Danielle Steel site kijken. Of in het archief van Troskompas, daar staan alle films die ooit op tv zijn geweest.

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

fled-fan schreef:

(quote)

ja ik ben ook nog steeds op zoek naar deze film.

=> Kent nu echt niemand die film??

hopelijk vinden we hem toch nog

mvg

fled-fan

Nou ik heb die Film ook gezien 2 x zelfs en ik ken hem.

Ze was geduwd en haar echte moeder vond dat heel erg enzo, ze was geduwd door mensen waar zij bij verbleef.

Die mensen lieten dat meisje iets ondertekenen. Als dat meisje zou overlijden dan zouden die mensen geld krijgen. Ze deden alsof ze een foto wilde maken. en toen duwde ze haar van een rots. het was een drama op rtl4. ik weet de titel wel maar ik kom er nog niet op. als ik het weet laat ik het horen. Ik zou 'm ook nog wel eens willen kijken.

Groetjes Tünde.

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

Tun-89 schreef:

Ze was geduwd en haar echte moeder vond dat heel erg enzo, ze was geduwd door mensen waar zij bij verbleef.

Die mensen lieten dat meisje iets ondertekenen. Als dat meisje zou overlijden dan zouden die mensen geld krijgen. Ze deden alsof ze een foto wilde maken. en toen duwde ze haar van een rots. het was een drama op rtl4. ik weet de titel wel maar ik kom er nog niet op. als ik het weet laat ik het horen. Ik zou 'm ook nog wel eens willen kijken.

Groetjes Tünde.

Ik hoop dat je er opkomt. het is inderdaad deze film dat ik zoek. laat weten aub als je hem weet

mvg

fled-fan

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

jah die film komt me ook bekend voor:O ik heb hem geloof ik niet gezien maar wel in de voorstukjes. goeie vraag hoe heette hij nu:S

de tip van de danielle steel site is goed, alleen betwijfel ik of hij wel echt van danielle steel was, meestal is op mde woensdag avond op rtl 4 inderdaad 1 van danielle steel maar deze niet volgens mij.

wat ook een mooie film was, die ging over een gestolen baby ( er zijn er 2) 1 van een meid die jong was wwaar haar vriend haar verliet maar die bedoel ik niet, ik bedoel er 1 rond kersttijd. die za ik laatst weet de naam zo ook even niet meer maar het is wel een aanrader

J.S.

• 11754 berichten
  • 3058 stemmen

Beste mensen ik ben op zoek naar de titel van een film die ongeveer zo liep : Een man plaatst een bom in een vliegtuig om een vrouw te doden die hem niet wou, maar als de bom ontploft zullen de andere pasagiers ook sterven, de slechterik sterft wanneer hij van een dak naar beneden wordt gesmeten.

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

J.S. schreef:

Beste mensen ik ben op zoek naar de titel van een film die ongeveer zo liep : Een man plaatst een bom in een vliegtuig om een vrouw te doden die hem niet wou, maar als de bom ontploft zullen de andere pasagiers ook sterven, de slechterik sterft wanneer hij van een dak naar beneden wordt gesmeten.

hey, ik weet niet maar, is het niet de filmm 'flight plan' hij loopt betje anders alleen want de man gaat uiteindelijk door zijn eigen bombardering dood maar verder vind ik het er vrij veel op lijken. en anders is t een tip om eens te zien ik vond flight plan zelf namelijk wel mooi. hoop dat je deze bedoelt vrees van niet. Zo niet succes met verder zoeken. Ik zoek zelf ook n filmtitel, lastig als je niet weet hoe n film heet die je mooi vind he;)

groetjes mariëlle

J.S.

• 11754 berichten
  • 3058 stemmen

Flightplan is het niet, toch bedankt.

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

ohhh oke jammer, ja dat dacht ik al omdat je zei dattie aan t einde sterft door dattie van n dak word gesmeten tsja ik denk tis de moeite waard als het m wel is maar geen probleem scces met het verdere zoeken naar die titel

stefkuh

• 54 berichten
  • 211 stemmen

weet iemand de filmtitel van de film over die jamaicanen die naar de olympische spelen willen met een bobsleeteam?

aegron

• 4030 berichten
  • 928 stemmen

stefkuh schreef:

weet iemand de filmtitel van de film over die jamaicanen die naar de olympische spelen willen met een bobsleeteam?

cool runnings volgens mij

stefkuh

• 54 berichten
  • 211 stemmen

ja tis deze bedankt he

Doom

• 8212 berichten
  • 1450 stemmen

Erg flauwe, maar goede komedie

Tun-89 schreef:

(quote)

Groetjes Tünde.

Idd, dat is precies de film die we bedoelen Tunde, hopelijk kom je er nog op.

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

Weet iemand deze:

Gaat over een stel dobbermans die enkel aanvallen als ze het woord (als ik me niet vergis) rozebottel horen.

speedy23

• 18927 berichten
  • 14043 stemmen

zanacht schreef:

Weet iemand deze:

Gaat over een stel dobbermans die enkel aanvallen als ze het woord (als ik me niet vergis) rozebottel horen.

The Doberman Gang uit 1972.

citybird

• 4964 berichten
  • 3963 stemmen

zanacht schreef:

Weet iemand deze:

volgens mij is dat film uit de reeks Columbo nl. Columbo: How to Dial a Murder (uitgebreid plot How to Dial a Murder (1978))

Doom

• 8212 berichten
  • 1450 stemmen

Heb er ook weer eentje die zo in me op kwam vandaag.

Een jongere jongen, zit nog op school en speelt graag een verdienstelijk potje honkbal. Hij heeft mogelijkheden om een goede te worden totdat hij een (volgens mij) een deel van zijn longen aan z'n zieke oma geeft. Hierdoor is het leven van oma gered, maar kan deze jongen spijtig genoeg niet meer sporten.

kruitfreak

• 7 berichten
  • 4 stemmen

Hey mensen ben op zoek naar de titel van een film van ongeveer3 jaar oud (schat ik) Waar in een groep jongeren door een fout terecht komen in een bos waar 3 broers (allen gehandicapt of in ieder geval niet 100% in orde) iedereen uitmoorden. Het bliojkt dat de plek een heel sloop is met dode mensen. De jongeren gaan in een boomhut zitten en zien de 3 broers rond rennen.

Ik weet het is een beetje een wazige beschrijving maar zo kreeg ik het voorgeschoteld van mijn neef.

Iemand enig idee?

V

• 8369 berichten
  • 3162 stemmen

kruitfreak

• 7 berichten
  • 4 stemmen

Tun-89 schreef:

(quote)

Heavy Weights (1995) Mischien ?? of zit ik er ver naast

Want wat jij zegt over dat Bal en betere muziek en die slaapplaats komt er wel in voor. Maar goed. Suc6

Wellicht captain pain of sergaint pain.... ?

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

is er al iemand die mijn titel weet?

de film over een 2 tal mensen die in n huis zijn gaan wonen en die man ziet het verleden en heeft last van geesten, het verleden is een rijke familie met een slaaf end e dochter gaat met de slaaaf en dat je dan ziet hoe ze dood zijn gegaan, dus de rijke man heeft de slaaf vermoord en dochter geslagen en zn jongste dochter buiten gezet etc etc. en ergens verder in de film gaan ze met warmte apparatuur kijken waar geesten hangen enzo. het was ooit een waargebeurd verhaal, ik ging eerst american pie op tv kijken en daarop volgde deze film.

ik hoop dat iemand me verder kan helpen

groetjes!!!

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

Weet iemand deze titel:

Film is uit midden 90 als ik me niet vergis.

Gaat over een agent die undercover bij de hell's angels gaat.

Zou gebaseerd zijn op een waargebeurd verhaal.

Gr, Zanacht

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

zanacht schreef:

Weet iemand deze titel:

Film is uit midden 90 als ik me niet vergis.

Gaat over een agent die undercover bij de hell's angels gaat.

Zou gebaseerd zijn op een waargebeurd verhaal.

Gr, Zanacht

hey! als je bij moviemter als trefwoord 'hell's angels' intypt vind je dan niets? ik weet het zelf niet komt nme niet bekend voor maar lijkt mij dat er niet heel veel fims over hell's angels zijn dus je kunt het proberen:) succes met zoeken

groetjes mariëlle

speedy23

• 18927 berichten
  • 14043 stemmen

x-mar-x schreef:

hey! als je bij moviemter als trefwoord 'hell's angels' intypt vind je dan niets? ik weet het zelf niet komt nme niet bekend voor maar lijkt mij dat er niet heel veel fims over hell's angels zijn dus je kunt het proberen:) succes met zoeken

groetjes mariëlle

Ingegeven: Hell's Angels

Resultaat: drie films met die schrijfwijze...

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

Neen, geen van die drie.

Als de film pas begint probeert de agent om van de motards drugs te kopen maar uiteraard zien ze dat hij smeris is en verkopen ze niet. Pas als hij de hulp krijgt van een insider (een kneusje) zijn haren laat groeien en ze hem zelf een motor in elkaar steken beginnen ze hem te vertrouwen.

Als ik me niet vergis komt er een scene in waar ze op zijn vest plassen om het er echter laten uit te zien.

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

zanacht schreef:

Neen, geen van die drie.

Als de film pas begint probeert de agent om van de motards drugs te kopen maar uiteraard zien ze dat hij smeris is en verkopen ze niet. Pas als hij de hulp krijgt van een insider (een kneusje) zijn haren laat groeien en ze hem zelf een motor in elkaar steken beginnen ze hem te vertrouwen.

Als ik me niet vergis komt er een scene in waar ze op zijn vest plassen om het er echter laten uit te zien.

hmmmm jammer:O eehmmmmm optie nr 2 GOOGELEN!!! daar moet hij ergens tussenstaan, ja het is soms erg lastig ik heb mijn film ook al gemoviemeterd en gegoogeld ( moet het woordenboek eens bellen 2 nieuwe werwoorden:P)

maarja ik weet het niet misshcen vind je het via googel, ik kan je er niet echt heel erg veel verder mee helpen. waar heb je hem ooit gezien? tv? of gehuurd? je kunt namelijk ook nog probren in een videotheek hetzelfde verhaal te vertellenw at je op moviemeter zet en dan kijken of ze daar je filmtitel weten:)

groetjes mariëlle

EddieBowz-fan

• 34 berichten
  • 0 stemmen

aegron schreef:

(quote)

cool runnings volgens mij

die film is egt geweldig. wij hebben hem x opgenomen van tv. hijs egt leuk vooral eehm hoe heet hij ook al weer. die man met die dradlocks ofzo

zanacht

• 62 berichten
  • 3264 stemmen

Kent er iemand filmtitels van die tiroler komedies van lang geleden?

speedy23

• 18927 berichten
  • 14043 stemmen

zanacht schreef:

Kent er iemand filmtitels van die tiroler komedies van lang geleden?

Avontuurtjes in Tirolerschuurtjes.

Vrolijke Ontucht in Tirol.

Drie Zweedse Blondjes in Tirol.

De Tiroler Sex Expres.

Heidi toont haar Tirolerboobs.

Deense Snoepjes in Tirol.

6 Blondjes op de Tiroler Tour.

Jodelaaahiiitieeeeee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.