• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.270 films
  • 12.292 series
  • 34.136 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.357 gebruikers
  • 9.396.285 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

EddieBowz-fan

• 34 berichten
  • 0 stemmen

x-mar-x schreef:

(quote)

hey, films over kinderen met kattekwaad? jah misschien was je er zelf al op gekomen maar wie weet (mensen zoeken verder dan nodig)

DE BOEFJES! je kent ze vast wel, ik vind ze zelf wel humor:)

hoop dat ik je zo heb kunnen helpen

groetjes

die hebben wij al zijn leuk ja!

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

Leno schreef:

Ik zoek de naam van een horrorfilm, die wat ouder is (i.i.g. niet recent).

Ik herriner me een huis in een bos, veel wolven en het meest in het oog springend: evil trees, die bloeden.. Volgens mij wordt een boom met een kettingzaag doorgezaagd, waar dan ook bloed uit komt.

Iemand?

Is het misschien The Guardian? denk het eigenlijk niet..

ik heb GEEN idee welke film je beoeld, maar als jij zekerhid wilt hebben of het 'the guardian' is moet je even intypen bij zoeken van moviemeter, dan krijg je toch een front te zien van de dvd en dan krijg je een uiteg over de film, dan weet je eider geval wel of het wel/niet the guardian is:) verder kan ik je niet erg helpen, het klinkt mij een beetje als het vroeger kippenvel wat altijd op foxkids was ofz hoe hette die zender:P altijd zo lekker nep enzo:) helaas kan ik je dus niet veel vrder helpen sorry:)

groetjes

Leno

• 5921 berichten
  • 4415 stemmen

maar als jij zekerhid wilt hebben of het 'the guardian' is moet je even intypen bij zoeken van moviemeter

Dat heb ik al gedaan, sterker nog: ik was middels de updates bij die film gekomen en las het verhaaltje toen ik ineens aan de film moest denken waarvan ik de titel niet weet. Of het moet stiekem toch The Guardian zijn..

Iemand?

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

Leno schreef:

(quote)

Dat heb ik al gedaan, sterker nog: ik was middels de updates bij die film gekomen en las het verhaaltje toen ik ineens aan de film moest denken waarvan ik de titel niet weet. Of het moet stiekem toch The Guardian zijn..

Iemand?

jah nu ehhm, ga naar de videotheek, vraag om the guardian en huur hem een keer, dan kijk je hem dan weet je zeker of het hem is is het hem niet nouja jammer weet je eider geval hoe the guardian eruit ziet:P is het hem wel heb je geluk! als je het niet probeert weet je het nooit

groetjes

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zoek een film dat gaat over trollen. Volgens mij staat er op de hoes van de video een trol met een bal in zijn handen. Er is een stukje dat een kind een bal laat vallen en in de kelder rolt, en dan ontdekt dat kind een trol. Volgens mij speelde het zich af in een flat gebouw. Er is ook een stukje met een kamer vol met planten, en daar woont een of ander plant mevrouwtje. Weet iemand waar ik het over heb? B.v.d

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

misschien "Troll"?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ja dat is hem. Ik check net op IMDb, en er is een plaatje met een bal. Bedankt!

Geen idee dat het een horror film was...

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

ik ben op zoek naar een filmtitel van een film die ik een tijd terug (zou best 1 tot anderhalf jaar geleden) op tv heb gezien.

ik herinner me dat het ging over mensen die in een huis gingen wonen (of er al woonden) de man begon daar last te krijgen van de geesten, en kon het verhaal van het verleden zien.

dat was zo iets als dat er een rijke familie woonde, met een slaaf, de slaaf was uiteindelijk met de dochter van de rijke man naar bed geweest en de man betrpte hen hij vermoorde de slaaf en sloeg zijn dochter, zijn jongste dochter zag dit en toen hij merkte dat ze in de duerpost keek heeft hij haar in de kou buiten gezet en deur op slot. de moeder weet ik niet hoe die dood is gegaan. de man die er in deze tijd woont voelt en ziet van alles. ik kan me herinneren dan hij op een gegeen moment ook blauwe hand afdrukken op zn lichaam heeft, blauwe plekke in vorm van handen op ijn been dacht ik. en ze gaan op een gegeve moment met mensen die er verstand van hebben het uitzoeken door middel van warmte gevoelige apparatuur.

WIE kan mij helpen aan de titel van deze film, ik vond het zo'n mooie film toen ik hem op de tv zag alleen was ik zo stom niet de naam op te schrijven.

groetjes mariëlle

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Weet iemand of de Film:

Loverboy (2003)

Ook in de Videotheken te huur is?

En anders te koop is?

Zo ja waar?!

Want ik hoorde dat het een TV-Film is, dus mischien niet op DVD te verkrijgen is.

Als iemand meer weet, aub reageer.

Thnx, Groetjes Tünde

Achilles

• 1049 berichten
  • 218 stemmen

IcU schreef:

Ja dat is hem. Ik check net op IMDb, en er is een plaatje met een bal. Bedankt!

Geen idee dat het een horror film was...

You're welcome!! zo eng is hij ook niet

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Tun-89 schreef:

Loverboy (2003)

Inderdaad alleen voor tv gemaakt. Ik vrees dat je het geluk moet hebben dat iemand hem eens heeft opgenomen en hem je wil lenen..

gotti

• 14076 berichten
  • 5900 stemmen

TV-films worden ook wel op dvd uitgebracht. Bij deze film ligt het aan de muziekrechten, die te duur waren als ie op dvd moest komen...

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

Ahaa, jammer

Maar iniedergeval bedankt!

Groetjes..

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Illegale-dvd-handel-berichten verwijderd.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Ik ben op zoek naar een film die ik een paar maanden geleden heb gezien. Een meisje heeft een arme vriend die in een caravan woont en steeds de natuur wil redden.De vader van dat meisje vind het maar niets en zorgt ervoor dat ze het uitmaakt.Hij wil zijn dochter koppelen aan een knappe jongen van zijn werk.Die jongen vindt het wel goed, maar het blijkt dat hij alleen met dat meisje omgaat zodat hij een hoger salaris krijgt.De vader organiseerde zelfs feestjes enz., zodat die jongen op zijn dochter verliefd wordt.Uiteindelijk ziet de vader dat hij een grote fout heeft gemaakt en maakt hij het weer goed tussen zijn dochter en haar 1e vriendje.

Ik heb deze film wel gezien dus, maar nog niet gestemd.Alvast bedankt.

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

ik ben op zoek naar een filmtitel van een film die ik een tijd terug (zou best 1 tot anderhalf jaar geleden) op tv heb gezien.

ik herinner me dat het ging over mensen die in een huis gingen wonen (of er al woonden) de man begon daar last te krijgen van de geesten, en kon het verhaal van het verleden zien.

dat was zo iets als dat er een rijke familie woonde, met een slaaf, de slaaf was uiteindelijk met de dochter van de rijke man naar bed geweest en de man betrpte hen hij vermoorde de slaaf en sloeg zijn dochter, zijn jongste dochter zag dit en toen hij merkte dat ze in de duerpost keek heeft hij haar in de kou buiten gezet en deur op slot. de moeder weet ik niet hoe die dood is gegaan. de man die er in deze tijd woont voelt en ziet van alles. ik kan me herinneren dan hij op een gegeen moment ook blauwe hand afdrukken op zn lichaam heeft, blauwe plekke in vorm van handen op ijn been dacht ik. en ze gaan op een gegeve moment met mensen die er verstand van hebben het uitzoeken door middel van warmte gevoelige apparatuur.

WIE kan mij helpen aan de titel van deze film, ik vond het zo'n mooie film toen ik hem op de tv zag alleen was ik zo stom niet de naam op te schrijven.

groetjes mariëlle

EddieBowz-fan

• 34 berichten
  • 0 stemmen

ik heb op school een film gezien maar ik weet de titel niet. het gaat over jonge kinderen en ongeveer volwassene gassies. ze worden getraint voor soldaat ofzo. ook is er een x een bal. en dan lokken ze al de leiders enzo weg en dan zetten ze betere muziek op. dan ontdekken ze het en moeten ze allemaal naar hun slaapplaats. verder weet ik er niet egt over

wel zag ik een 2tje boveninhethoekje dat was vroegere teken van nederland2. dus hijs opgenomen.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2399 stemmen

x-mar-x schreef:

...

Stir of Echoes misschien?

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

@EddieBowz-fan: Major Payne misschien?

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

Ik denk niet dat het Stir of Echoes is.Dat meisje werd alleen gekust en daarna vermoord.

Tun-89

• 712 berichten
  • 510 stemmen

EddieBowz-fan schreef:

ik heb op school een film gezien maar ik weet de titel niet. het gaat over jonge kinderen en ongeveer volwassene gassies. ze worden getraint voor soldaat ofzo. ook is er een x een bal. en dan lokken ze al de leiders enzo weg en dan zetten ze betere muziek op. dan ontdekken ze het en moeten ze allemaal naar hun slaapplaats. verder weet ik er niet egt over

wel zag ik een 2tje boveninhethoekje dat was vroegere teken van nederland2. dus hijs opgenomen.

Heavy Weights (1995) Mischien ?? of zit ik er ver naast

Want wat jij zegt over dat Bal en betere muziek en die slaapplaats komt er wel in voor. Maar goed. Suc6

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

hey, ik heb even op moviemeter gekeken naar de beschrijving van deze film.

het is niet welke ik zoek maar hij klinkt me wel goed:) alsnog bedankt het is hem niet maarik heb ieder geval wel een leuke tip erbij:D

ik blijf gewoon lekker doorzoeken, je al mijn uitleg nog wel aantal keren zien op moviemeter forum, ik blijf zoeken tot ik het weet ik heb me all rot gzocht niets lukte dus ik hou t mooi even vol:)

als nog bedankt hoor

groetjes

killerbee

• 289 berichten
  • 1412 stemmen

Help!! Ik zoek een filmtitel!!!

Zal maar met de deur in huis vallen...

De film begint dat een gast in een slachtveld loopt en iedereen is dood(Middeleeuwen denk ik). Die gast loopt naar een dode en pakt iets uit zijn hand. Dan ga je naar het heden.

Een argioloog speelt de hoofdrol die naar het slachtveld gaat wat nu gewoon zand is en er zit een kerk onder. Satanitisch beetje. jezus hangt op zijn kop.

Euh wat weet ik nogmeer... Diegene die Brick Top speelt in Snatch doet ook mee en ziet er niet uit door vloek ofzo :S

Nouja help

Hannibal

• 9373 berichten
  • 3293 stemmen

x-mar-x

• 19 berichten
  • 1 stemmen

groetjes mariëlle

killerbee

• 289 berichten
  • 1412 stemmen

Hannibal dank u!

Doom

• 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Er werd in deze film een gezinsfoto genomen op een grote berg. Plots valt het meisje van de berg de afgrond in en is opslag dood. Meteen is er een onderzoek ingezet door volgens mij de moeder van het meisje om te kijken of ze wel echt is gevallen, ze kan namelijk ook nog geduwd zijn..

----------------

Ben benieuwd, was een drama film op RTL 4.

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

x-mar-x: na 3 keer is het wel duidelijk dat je die film zoekt, niet meer herhalen svp.

fled-fan

• 29 berichten
  • 7 stemmen

Doom schreef:

Er werd in deze film een gezinsfoto genomen op een grote berg. Plots valt het meisje van de berg de afgrond in en is opslag dood. Meteen is er een onderzoek ingezet door volgens mij de moeder van het meisje om te kijken of ze wel echt is gevallen, ze kan namelijk ook nog geduwd zijn..

----------------

Ben benieuwd, was een drama film op RTL 4.

ja ik ben ook nog steeds op zoek naar deze film.

=> Kent nu echt niemand die film??

hopelijk vinden we hem toch nog

mvg

fled-fan

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Als hij op woensdag was dan zou ik eens op een Danielle Steel site kijken. Of in het archief van Troskompas, daar staan alle films die ooit op tv zijn geweest.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.