- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Misschien kent iemand deze wel; het ging over een st. bernard hondje en er was nogal met hem geexpirimenteerd. Zo had hij katte-genen (om in bomen te klimmen waarin hij katten opat), uilen-genen (kan je goed kijken s'nachts). De nieuwe eigenaar dacht een lieve beethoven te hebben opgepikt, maar de trouwe viervoeter bleek een moordmachine te zijn.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Beethoven From hell? 
Serieus: is het misschien Man's Best Friend? http://www.moviemeter.nl/film/3765
Locutus
-
- 606 berichten
- 5888 stemmen
nee een andere ! 
Een vrouw verliest haar man ( Bruce ) en die komt dan als geest terug om die vrouw te redden ofzo ..
Volgens mij speelt Whoopi Goldberg er ook in ..
Echt niet dat was Ghost met Patrck Swayze
En ik had het dus niet over de slechtste film aller tijden 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ik vind de film niet zo geweldig, was weer RTL 4 waargebeurd verhaal..
Het ging over een kliniek waar ze via IVF ervoor zorgden dat er met de zaad van onbekende anonieme donors de vrouw alsnog zwanger werd.
Echter het bleek achteraf dat het hoofd van de kliniek zelf zijn eigen zaad gebruikte voor alle patienten die langs kwamen bij zijn kliniek.
Alle kinderen hadden dezelfde afwijking op latere leeftijd en toen kwam er een rechtzaak.
Er waren hier en daar nog wat dingen in het verhaal, was niet echt geweldig dit verhaal maar ja. Elke film die ik weer kan raten ben ik blij mee.. 
Enig idee iemand ? 
--------
En dan nog een vraag, weet niet of hij hier thuis hoort maar een nieuw topic aanmaken vond ik een beetje zinloos...
Ik ben weg van films zoals The Ring, Childs Play enzo.. Gewoon van die gruwelijke moordenaars dat je denkt hoe kom je erop ! Chucky en Samara dus, ik weet niet. Als er een goed verhaal bij zit zijn dat gewoon mijn favo horror films, mijn vraag.
Heeft iemand nog een aanrader, dat dus een beetje in die richting gaat ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Als je van bezeten en moordende auto's houdt, wel ja. 
The Car (1977) en Christine (1983). Aanraders.
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Het verhaal gaat over 2 lesbische meisjes die op een kostschool zitten maar dat dan de ene niet meer lesbisch wil zijn ofzoiets, en dat de andere dan zelfmoord pleegt?
Weet iemand het?
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
ok, bedankt deze zocht ik ja.
Volgens mij is deze es ooit op Canal+ geweest en ik hoorde er pas in een serie (The L Word) iets over en ik vondt dit een erg sterke film, maar ik wist niet hoe de film heete.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Thx, heb de trailers gezien en och wrom niet he 
Lijkt me wel grappig, ga hem effe zien te bemachtigen!
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
The Car is rampzalig slecht!!!
koop dan christine en DUEL van Spielberg.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik weet het niet meer precies maar ik zoek een film die gaat over een invasie van grote insecten.
De bron van die plaag word gevonden in een berg.
Het is een vrij nieuwe film ( 00-03 denk ik )
Iemand wete ? 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Monster man
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Iemand wete ? 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ah, prachtige film!
Nu, ik zoek ook een film. Heel lang geleden gezien op tv. Nu denk ik niet dat het een erg goeie film was, maar er kwam vrij veel actie in en zou hem graag eens terugzien uit nieuwsgierigheid. Ik denk ook niet dat veel mensen hem zullen gezien hebben (erg b) maar toch even proberen.
Het begint met een ontploffing van een helicopter of zo, denk ik. Er is ook iets van een vrijpartij tussen 2 mensen in het begin van de film, net voor ze naar een huwelijk moeten of zoiets. Het is nogal een vrij ongewone mix tussen erotiek en actie in feite; nogal veel sexueel getinte scenes doorheen de film. In de hoofdrol speelde er een soort blonde griet a la Shannon Tweed (mschien was het haar wel) met tamelijk grote borsten. Die actrice heeft ook zo'n bruin moedervlekje op haar wang volgens mij. (mocht iemand de actrice herkennen het zou ook al een stap in de goeie richting betekenen) Ik meen me te herinneren dat er op dat huwelijk, toen ze de kerk uitliepen, plots enkele gemaskerde mannen (met bivakmuts) uit een bestelwagen sprongen en op iedereen begonnen te schieten.
Tot zover weet ik het nog. Het had alleszinds veel te maken met één of andere disk.
Hulp welkom...
V
-
- 8369 berichten
- 3370 stemmen
Die actrice heeft ook zo'n bruin moedervlekje op haar wang volgens mij. ...
MADONNA 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Nee, Madonna dat zou ik me wel nog herinnerren.
spijtig genoeg niet, anders had ik de film waarschijnlijk al gevonden... Nee het was echt meer zo'n minder wereldbekende b-film actrice.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Bingo! Anna Nicole Smith!! Er staan hier 2 films op MM van deze Mevrouw getitleld Skyscraper en To The Limit.
Het is het 2de. Hartelijke dank Quentin! En V ook natuurlijk voor te helpen zoeken.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2824 stemmen
ik herinner me heel weinig van de film, maar ik weet dat er twee mensen op het punt staan om te trouwen. Maar net wanneer de man zijn vrouw gaat ontmoeten in een cafe gaat hij de straat over met de huwelijksring en dan wordt hij overreden. Daarna leert de vrouw een andere man kennen en die blijkt eigenlijk haar man te zijn. Het is ook iets dat hij goed piano kon ofzo. maar is dat misschien ghost?
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Doet mij eerder denken aan Meet Joe Black, alleen klopt het verhaal niet helemaal.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
ik herinner me heel weinig van de film, maar ik weet dat er twee mensen op het punt staan om te trouwen. Maar net wanneer de man zijn vrouw gaat ontmoeten in een cafe gaat hij de straat over met de huwelijksring en dan wordt hij overreden. Daarna leert de vrouw een andere man kennen en die blijkt eigenlijk haar man te zijn. Het is ook iets dat hij goed piano kon ofzo. maar is dat misschien ghost?
Zou deze film kunnen zijn?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2824 stemmen
tkan, maar zeker ben ik niet, want ik dacht eigenlijk dat het een drama was. maar ja, maakt ook niet uit, kan er toch geen stem op uitbrengen want hij is te vaag in mijn herinneringen.
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Wat gek is, bij mijn videotheek verhuren ze tales of terror, een japanse horror dvd met 33 korte horrorfilmpjes. Ik vond hem wel goed eigenlijk met uitzondering van een aantal filmpjes. Deze titel is zowel op imdb.com als op moviemeter e.d. niet terug te vinden, er stond geen alternatieve japanse titel op de hoes, just Tales of Terror stond erop. Hij staat zelfs niet hier bij videotheek overzicht aangegeven terwijl die toch echt net nieuw te huur is.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik zoek een film op deze site maar kan de juiste link niet meer vinden. Ik weet zeker dat hij op de site staat
¿Quién Puede Matar a un Niño?
Het gaat over een eiland bevolkt door kinderen die alle volwassenen uitmoorden
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7974 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/19467
Als ie de hele titel niet vindt, kan je het gewoon het beste met 1 woord uit de titel proberen, of een gedeelte van de titel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.