- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Ik zoek een minder bekende thriller/actie/avonturen film over de dochter van de president (denk ik) die meegaat op een soort kamp. Ze moet extra beveiligd worden maar dat wil ze niet. Dan komt er een schietpartij van de bad guys. Weet niet precies wat er met de dochter gebeurt, misschien wordt ze ontvoerd of misschien ontsnapt ze. En de good guy moet het allemaal gaan redden. Was erg lang geleden maar weet dat ik hem wel redelijk vond...
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Heb het al gevonden: First Daughter (1999)
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Persiflage op met name Vertigo (en andere Hitchcocks), wat oudere film geloof ik. Acteur speelt twee rollen en de film begint in een gekkenhuis. Dat is alles wat ik zo weet, kan iemand mij helpen met een titel?
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2824 stemmen
Wat gek is, bij mijn videotheek verhuren ze tales of terror, een japanse horror dvd met 33 korte horrorfilmpjes. Ik vond hem wel goed eigenlijk met uitzondering van een aantal filmpjes. Deze titel is zowel op imdb.com als op moviemeter e.d. niet terug te vinden, er stond geen alternatieve japanse titel op de hoes, just Tales of Terror stond erop. Hij staat zelfs niet hier bij videotheek overzicht aangegeven terwijl die toch echt net nieuw te huur is.
heb die ook zien liggen. Maar je kunt het niet echt een film noemen dus waarschijnlijk staat hij daarom nergens op ingeschreven. Misschien vind je de vele aparte verhaaltjes wel op imdb maar dan apart dus
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Was een film box met kleine horror verhalen..
1 verhaal was iig dat een man vast kwam in een boomstam en dat hij met een motorzaag doormidden werd gezaagt door een blinde man....
Kent iemand deze ?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Bekende aktiefilm/thriller waarvan ik de akteurs niet weet. Werd vooral bekend om de beginscène waar een heel busje vol met agenten door tig kogels werd doorzeeft, maar het bleken op de set dus echte kogels te zijn.
Iemand enig idee welke film dit is?
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
The Crow? Brandon Lee werd daar toch per ongeluk doodgeschoten?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Nee, het is niet The Crow. (pas nog gezien) 
Het is een busje in een kelder van een groot bebouw, vol met CIA(?)-agenten die een groep criminelen aan het afluisteren zijn.
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
In Films > Algemeen > Liedjes uit films, ff vraagje:
He niemand weet nog de naam van de titel van de film ??
Plot: er is een trein in amerika op weg en word aangevallen door groep vogels die iedereen doodmaken.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Je bedoelt toch niet dat die acteurs ECHT doorgeschoten werden (wat Brandon Lee overkwam)?
Het was toch gewoon een scene naar ik aanneem..
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Dat kan je beter in een ander topic vragen. Maar was dat een oude film? Dan zou het misschien The Birds kunnen zijn (heb ik niet gezien).
Weet ook niemand antwoord op mijn vraag?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
De akteurs werden echt doodgeschoten tijdens die scène, en ze lieten het in de film. (zo is mij altijd verteld)
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ey, mag het topic Liedjes uit films, ff vraagje weer open? Degene die hem heeft gestart heeft het misschien niet zo bedoeld, maar het is een goed topic waarbij mensen hun vragen krijt kunnen over muziek in films.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
De akteurs werden echt doodgeschoten tijdens die scène, en ze lieten het in de film. (zo is mij altijd verteld)
Leuk voor de familie van de doodgeschoten acteurs. 
Ik heb dit verhaal nog nooit gehoord, dus weet niet welke film je zoekt.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik weet natuurlijk niet zeker of ik wel waarheid spreek, maar het is mij meerdere malen verteld. Volgens mij haalde de Veronica-gids het ook een keer naar boven.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ey, mag het topic Liedjes uit films, ff vraagje weer open? Degene die hem heeft gestart heeft het misschien niet zo bedoeld, maar het is een goed topic waarbij mensen hun vragen krijt kunnen over muziek in films.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Volgens mij haalde de Veronica-gids het ook een keer naar boven.
Nee, dat is betrouwbaar..
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Heb dat verhaal ook nog nooit gehoord. Lijkt me sterk dat dit gebeurd is.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik hou het er maar op dat ik hoop dat mijn wekker z.s.m. afgaat. Toch heb ik het echt lange tijd gedacht na diverse bronnen. Ik had echt verwacht dat het hier meteen herkend zou worden. Maargoed, excuses voor de vergissing.
Martoi
-
- 61 berichten
- 67 stemmen
Ik zoek een film.
Het word waarschijnlijk een wat kromme uitleg omdat het behoorlijk lang geleden is dat ik hem gezien heb. Ik heb hem 2 keer op tv gezien bij de publieke omroep. ik denk Ned 3.
Het ging over een meisje in een (ik denk iers of iets) dorpje. Ik herinner me een moment ze bij een visschoonmakerij is, dan zitten er een paar mensen vis schoon te maken en dan kijkt ze toe.
Het gaat om een soort eiland/strandje met een vervallen huisje, daar woonde ze schijnbaar vroeger in. Maar toen is haar broertje ofzo verdwenen en toen zijn ze daar weggegaan. Maar ze gaat dat huisje met een ouder jongentje opknappen. Dan word het een heel mooi huisje en dan gaan ze er weer wonen. En dan op het laatst komt er een naakt jongentje met bruine krullen (die al een paar keer in de film is voorgekomen maar telkens als ze met hem wil praten rent ie terug de zee in in zijn blote aars) de zee uitlopen, en dan kan haar moeder hem wel aanraken en dan komt ook dat jongentje (ik denk het verdwenen broertje) weer bij hen wonen.
Nou. iemand een idee?
Arbil
-
- 208 berichten
- 771 stemmen
Plot: er is een trein in amerika op weg en word aangevallen door groep vogels die iedereen doodmaken.
Niemand ? ik heb em maar 1 keer gezien ongeveer 7 jaar geleden ofzo.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik zou het zo niet weten, maar het zou goed The Birds kunnen zijn.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7974 stemmen
Dan denk ik eerder dat het dat slechte The Birds deel 2 is.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Volgens mij is het inderdaad Birds 2.
Ik weet het niet zeker 
Ik zoek zelf ook een film. Het was een best nieuwe film (daarmee bedoel ik geen zwart-wit film) over Anne-Frank. Volgens mij kwam de film uit de jaren '90. Het was een verfilming van haar dagboek. Geen idee hoe die film heet. Jullie wel?
b.v.d
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Er zijn drie films op deze site te vinden die The Diary of Anne Frank heten. De nieuwste komt uit 1987. Misschien is dat 'm, of een van de andere twee.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Volgens mij waren dat ze niet. Toch bedankt.
Schiet net te binnen dat er ook Nederlanders in spelen.
En die spraken allemaal engels volgens mij. Ik weet het niet zeker, want het is al een tijdje geleden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.