- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Liessa
-
- 16 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij ook via credit card... Al kan het ook zijn dat je aan de postbode moet betalen, dat moet je even opzoeken.
miwi
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
Ik ben op zoek naar een film die ik 20 jaar geleden heb gezien,maar ik kan hem nergens meer vinden.
Hij heet : de beesten zijn los.
Het is een engelse of amerikaanse film en het ging over een dierentuin waar het water vervuild was door drugs, waardoor alle dieren op hol sloegen door de stad.
Kan iemand mij hieraan helpen ?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Zo ben ik ook weer eens een naam kwijt. In de film wordt een agent ofzo in Israel opgapakt omdat ze hem voor een dikke terrorist aanzien, waar hij sterk op lijkt. Later krijgt hij een training om ook zeg maar als hem te worden. Hieruit herinner ik me nog dat hij aldoor maar pap moest eten, omdat die terrorist er zo'n hekel aan heeft. Vast wel iemand die weet welke film ik bedoel, alvast bedankt.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
gister op tmf movie facts zag ik zo een film met martial arts en heel veel FX erin , een soort fantasy dus
weet iemand de titel ?
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
In het programma RAM zag ik enige tijd geleden een interview met een voor mij nog onbekende (westerse) regisseur. Tijdens dit interview waren fragmenten van zijn nieuwste film te zien. De film deed oosters aan en viel op door prachtige shots en dito kleurgebruik. Iemand enig over welke film het zou kunnen gaan?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
gister op tmf movie facts zag ik zo een film met martial arts en heel veel FX erin , een soort fantasy dus
weet iemand de titel ?
Bedoel je Kung Fu Hustle?
Regan_Robbie24
-
- 586 berichten
- 635 stemmen
dat is k. (scheldwoord). is er een andere site??? waar je wel gewoon kan betalen!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Uuhh zoek eigenlijk een lijstje met films, ik kijk meestal wel de waargebeurde verhalen op woensdag, tv zender rtl 4, ik heb er behoorlijk wat van gezien echter kwam pas later op deze site. Wil graag vele raten alleen tja, geen idee meer wat de titel was, heeeft iemand hier een lijstje kunnen vinden over de alle (of een deel) van de uitgezonde waargebeurde verhalen ? Zou erg makkelijk zijn, zelf heb ik het niet kunnen vinden nog!
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Lijkt me sterk dat er zo'n lijstje bestaat.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Uuhh zoek eigenlijk een lijstje met films, ik kijk meestal wel de waargebeurde verhalen op woensdag, tv zender rtl 4....
Tip: zoek op subtitel: "Danielle Steel's...", of via actrices als Patty Duke en Kellie Martin. Of Peter Strauss 
starbright boy (moderator films)
-
- 22422 berichten
- 5129 stemmen
Of Meredith Baxter... 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Owja, of zoek via een regisseur als Richard A. Colla, of een actrice als Cassidy Rae 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ok, dank jullie wel, helaas dat er geen lijstje is, maar ik ga efef zoeken op de bovengenoemde personen/titels... Dank!
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Ik zoek een film over een groot ruimteschip op een soort rails in de bergen vanwaar het gelanceerd wordt. Denk jaren '60.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Was onlangs aan een film aan het denken waar ik de naam niet meer van wist en ik dacht dat moet ik eens op Moviemeter vragen, maar nu ben ik vergeten welke film dat was. Misschien dat iemand het zo weet? 
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Was onlangs aan een film aan het denken waar ik de naam niet meer van wist en ik dacht dat moet ik eens op Moviemeter vragen, maar nu ben ik vergeten welke film dat was. Misschien dat iemand het zo weet? 
Heh Freud, heb jij daar ook ooit last van 
jufke
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik heb ooit in 2 verschillende films een zelfde scene gezien.
Het ging om een achtervolging die startte in een berghut. Nadat deze doorzeefd werd konden de 2 acteurs toch nog ontsnappen en reden ze met een 4 X 4 off-road door een bosrijk gebied. Kan iemand me vertellen om welke films het ging.
jufke
Leno
-
- 5921 berichten
- 4412 stemmen
Narrow Margin? in die film komt zo'n scene voor meen ik.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Ok, dank jullie wel, helaas dat er geen lijstje is, maar ik ga efef zoeken op de bovengenoemde personen/titels... Dank!
Nog een tip: probeer ook een acteur als "Brian Austin Green" of actrice als "Tori Spelling".
jufke
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Narrow Margin? in die film komt zo'n scene voor meen ik.
Bedankt Leno.
Eén van de films is inderdaad Narrow Margin.
Dezelfde scene komt ook nog in een andere film voor.
Weliswaar met andere acteurs, maar een aantal shots zijn gewoon gekopieerd
Hopelijk kan iemand me ook nog aan die titel helpen.
Jufke
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Nog een tip: probeer ook een acteur als "Brian Austin Green" of actrice als "Tori Spelling".
Om eerlijk te zijn, nee... Ik kijk op imdb voor acteurs/actrices en dan loop ik alle films langs, echter de titels en de korte omschrijving die ik lees, dan gaat me geen belletje rinkelen.... Weet nog wel ongeveer hoe sommige films gaaan, dus zou ze appart kunnen omschrijven als het zin zou hebben. Maar voor alsnog heeft het helaas nog niet geholpen, maar dat maakt niet uit, shit happens!
Zoek gewoon verder, zou wel is kijken of ik straks duidelijke omschrijving kan geven voor een paar films!
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Bij deze::
Een jonge komt net in een nieuwe buurt, gaat daar naar school en vind daar een meisje "leuk"... Echter hij heeft net vriendschap gesloten met een soort van groep mensen (secte) en het meisje die hij wel leuk vind zit in een andere groep, deze groepen zijn uiteraard tegen elkaar en spuiten de gekste dingen op de muren...
Al met al wordt de jonge in elkaar geslagen, komt in coma te liggen en weet zich eruit te vechten door de goede steun van ouders... Na een lange vecht periode mag hij weer naar huis en laat de vrienden uit zijn secte groep gaan want die dachten alleen maar aan zichzelf......
Weer eens een vage omschrijving maar ik hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen, waargebeurd verhaal op RTL 4 dus.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Ik zoek een film over een groot ruimteschip op een soort rails in de bergen vanwaar het gelanceerd wordt. Denk jaren '60.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.