• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.974 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.076 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

als je niet om keetje heen kan,dan komen 30 leerlingen met dezelfde film aanzetten....

lekker divers

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Probeer deze eens: Boulevard (Fatal Justice - 1994)

miak

• 157 berichten
  • 592 stemmen

thnx allemaal.. we weten nu wel wat...

Wolverine

• 526 berichten
  • 887 stemmen

Vergeet Christiane F niet.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Of eeh pretty woman.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Hoe heette die film ook al weer over LA denk ik. De electriciteit viel uit en er ontstond een run op voedsel en wapens. een jong gezin heeft een rare maar aanvankelijk vriendelijke vent in huis die een wapen draagt en gekke ideeen heeft. of zo

Leno

• 5921 berichten
  • 4412 stemmen

http://www.moviemeter.nl/?film... ?

(The Trigger Effect)

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ja dat is hem. Bedankt

hollywood

• 89 berichten
  • 104 stemmen

Hey people,

Heb laatst een film gezien over een groep mensen die neerstortte met een vliegtuig in de sneeuw.

Ze moesten het overleven en dus aten ze elkaar op. Het is een mooie film, maar ik weet niet hoe hij heet!

Wie o wie kan me helpen???

thanks......

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Alive.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ze aten wel de overledenen op.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

hollywood schreef:

Ze moesten het overleven en dus aten ze elkaar op. Het is een mooie film, maar ik weet niet hoe hij heet!

Maar ik weet hoe hij eet.

Thrillerfanaat

• 26 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de volgende film van waarschijnlijk uit begin jaren 90. Man en vrouw zijn getrouwd, man moet varen op zee, vrouw wordt verliefd op een blonde fotograaf. Als haar man terug is van het varen ontstaan er problemen (ruzies). Wie kan me helpen???

De GeuS

• 2180 berichten
  • 2859 stemmen

Ik probeer het ook nog maar één keer; ik zoek een redelijk oude italiaanse film, betreffende een fotograaf van middelbare leeftijd die de kost verdiend door het hele land door te trekken en foto's van mensen te maken. Op een dag wordt hij door een vrouw gevraagd om haar dochter mee te nemen, dat wil ie niet en trekt verder. Dochter blijkt zich later verstopt te hebben in zijn busje en tegen wil en dank neemt hij haar dan maar mee door het land.

Er is ook nog het feit dat hij zogenaamd foto's van mensen/ situaties maakt terwijl hij geen filmrol meer heeft....

mutsieputs

• 15 berichten
  • 14 stemmen

ik zoek de titel van een kerstfilm die precies hetzelfde plot heeft als only you...... Man en vrouw houden van elkaar.... maar hebben problemen... vrouw wordt overgereden door auto als ze hond van de buurvrouw zoekt.... en overlijdt... volgende morgen wordt hij wakker en ligt ze naast hem..... hij denkt dat hij heeft gedroomd.. maar vind dan de sleutel die hij van een engel de avond ervoor heeft gekregen.... nu moet hij proberen om alles te veranderen.... door zichzelf op de offeren redt hij haar leven...... hoe heet deze film??????

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Ik ben op zoek naar een recente cheerleader film/komedie over een gemixt team van jongens en meisjes in een team dat meedingt naar een 1 of andere kampioenschap. Een van de boys was uiteraard eigenlijk homosexueel.

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Bring It On?

greenjedi

• 4 berichten
  • 5 stemmen

Hoi

Ik heb een jaar of 2 geleden een film gezien maar ben de titel vergeeten wie o wie kan me helpen.

De film ging als volgt:

Er was een kastsje dat tijdrijs mogelijkheden had, als je er zeg maar in het jaar 2000 een brief inlegde kon je hem in het jaar 1000 uit het kastje haalen dus terug in de tijd rijzen en visa versa.

Please help me,

als je hem weet krijg je een koekje

Jos

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Diesel schreef:

Bring It On?

nee, volgens mij niet. er zijn er idd nogal wat van gemaakt

Locutus

• 606 berichten
  • 5888 stemmen

greenjedi schreef:

Hoi

Ik heb een jaar of 2 geleden een film gezien maar ben de titel vergeeten wie o wie kan me helpen.

De film ging als volgt:

Er was een kastsje dat tijdrijs mogelijkheden had, als je er zeg maar in het jaar 2000 een brief inlegde kon je hem in het jaar 1000 uit het kastje haalen dus terug in de tijd rijzen en visa versa.

Please help me,

als je hem weet krijg je een koekje

Jos

In Frequency werden wel dingen uitgewisseld...

KillaJah

• 356 berichten
  • 856 stemmen

Ik zoek de titel van die erg lang durende (ik geloof) Hongaarse film. In de top-per-land kan ik hem niet vinden (te weinig stemmen?).

Zou deze film te huur zijn in de moviemax? Want ik zou hem erg graag eens zien. Alvast bedankt

starbright boy (moderator films)

• 22425 berichten
  • 5130 stemmen

En huren kun je vergeten. Er is op de hele wereld nog geen legale DVD verschenen.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Zou Artificial Eye niet met een DVD-release komen? Of is dat inmiddels afgeblazen?

KillaJah

• 356 berichten
  • 856 stemmen

Muchos gracias.

Ik ga toch nog proberen hem ergens te pakken te krijgen. Is er hier niemand die me aan een tip kan helpen waar ik hem ergens zou kunnen vinden? Waar hebben de 10 mensen die hem gezien hebben de film gezien? Alvast bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Er draaide vorig jaar in enkele filmhuizen een Tarr retrospectief waarbij dus ook deze film gedraaid werd. De regisseur was zelfs in Nederland aanwezig tijdens enkele vertoning.

Heb ik helaas ook gemist.

greenjedi

• 4 berichten
  • 5 stemmen

Locutus schreef:

(quote)

In Frequency werden wel dingen uitgewisseld...

nee het ging over 2 vrouwen elk in een andere euw en een kastje geen radio

Keown

• 10 berichten
  • 131 stemmen

Hallo beste filmkenners,

Ik ben op zoek naarr een nfilm die al redelijk oude is. Het gaat over een groep jongens of jongeren die op een onbewoond eiland zitten. Er ontstaat een 2 deling in de groep. Waar het eerst goed ging en het een hechte groep is, loopt het helemaal verkeerd.

Ik kan me nog een redelijk gezette jongen herinneren met jampotglazen bril. Deze wordtt ook van hem afgepakt om vuur te maken. Verder weet ik nog dat een groep helemaal luit elkaar valt en dat er uit eindelijk een jongen overblijft, waar op gejaagd wordt door de anderre groep. Op hett einde valt hij op het strand en valt hij neer voor een volwassen man. Meer weet ik er niet van misschien weet iemand hoe deze film heet.

BVD stuur me maar een berichtje als je hett weet of laat het hier achter.

Groeten keown

starbright boy (moderator films)

• 22425 berichten
  • 5130 stemmen

Lord of the Flies natuurlijk.

Versie uit 1963. (zwart-wit).

Versie uit 1990. (Kleur)

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

@Barbar@tje:

American Beauty wellicht?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.