• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.895 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.851 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

befje

• 6 berichten
  • 0 stemmen

nee dat is hem niet 28 days later ken ik, volgens mij is de film nu ongeveer een jaar oud.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Zeker weten in Londen? Doet me namelijk wat aan de volgende denken: Vanishing on 7th Street (2010)

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

KimberleyL schreef:

hoi allemaal ik ben op zoek naar een film lijkt een beetje op Dangerous Minds

ook een leraares die mensen probeert te helpen, en ik kon nog herinderen, dan er een jongen was die luisterde nooit, en ze probeerde te helpen en toen besloot ie wel op het rechte pad te blijven en toen werd hij neergeschoten geloof ik.

iemand enig idee?

Freedom Writers (2007) misschien?

befje

• 6 berichten
  • 0 stemmen

ik weet 95% zeker dat het londen was, heb ookal hiertussen gekeken

List of films set in London - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

maar daar staat hij volgens mij ook niet tussen, er schiet me net iets te binnen dat de hoofdrol speler op ricky gervais lijkt

iemand dan een idee ?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Dat moet Ghost Town (2008) dan zijn. -edit- wel in New York, though... en lijkt de hoofdrolspeler niet alleen op Ricky Gervais, hij ís het.

befje

• 6 berichten
  • 0 stemmen

nope, dat is hem ook niet haha

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Is het wel een komedie dan, of wat?

befje

• 6 berichten
  • 0 stemmen

nee, meer mysterie/horror ofzo

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Anders had ik nog Shaun of the Dead (2004) in de aanbieding gehad, maar heb nu geen flauw idee meer. Succes!

befje

• 6 berichten
  • 0 stemmen

hahah die heb ik toevallig net zitten kijken

dan hoop ik maar dat iemand anders het weet, bedankt iig,

ik zal ff alles wat ik over de film weet op te schrijven.

een man word wakker in londen, helemaal alleen, loopt alleen over straat, en schreeuwt door de straten heen op zoek naar mensen, en tussendoor zie je lege beelden van londen ( komt een beetje over als 28 days later )

uiteindelijk komt hij een aantal mensen tegen ( iig een millitair + 2 vrouwen ofzo ) en samen proberen ze een uitweg te vinden.

uiteindelijk komen ze in een kroeg, waar 1 van de personen op onderzoek uitgaat ( keuken enzo ) maar die persoon verdwijnt en word ook niet meer gevonden.

en dan herinner in me nog het einde dat er nog meer mensen verdwijnen, en dan blijkt dat ze in een soort tussen wereld zaten ( en de mensen die verdwenen,zijn of weer bijgekomen of overleden )

meer heb ik niet

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Freedom Writers (2007) is hem niet.

Is echt een aantal jaaar geleden dat ik hem heb gezien.

Eerst luisteren die jongeren niet, maar op het einde wordt een neger toch doodgeschoten juist toen die wou veranderen?

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ik denk Sunset Park.

Anders hier nog een hele lijst voor je .

Dangerous Minds Similar Movies - starpulse.com

doodah

• 1538 berichten
  • 1247 stemmen

In de naam van een vriend ben ik op zoek naar een maffiafilm/miniserie die plus minus 10u duurt en een Italiaanse titel heeft. Dat is alle informatie die hij erover heeft, hopelijk is het genoeg!

Dk2008

• 11211 berichten
  • 812 stemmen

Il Capo dei Capi (2007) ook bekend als Corleone.

coinchantal

• 29 berichten
  • 83 stemmen

Ik ben opzoek naar de titel van een film. Gaat over een persoon die huisdetentie heeft en zn bandje krijgt. Die komt erachter dat je met dat bandje via een kast in zijn/haar woning naar boven ( ongeveer 4 verdiepingen) kan klimmen. Volgens mij op het eind gebeurd er ook iets waardoor diegene moet klimmen in die kast.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Eigenlijk zoek ik gewoon een hele warme gezellige familie kerstfilm!

Films die passen in het rijtje van The Family Man, Home Alone maar ook films die passen in het rijtje van Mrs. Doubtfire etc.

Weet iemand nog een film die deze sfeer ook heeft??

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2564 stemmen

Is het niet handiger om het bij: Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp) te vragen?

the marsh

• 109 berichten
  • 1500 stemmen

JohnWilliams schreef:

Eigenlijk zoek ik gewoon een hele warme gezellige familie kerstfilm!

Films die passen in het rijtje van The Family Man, Home Alone maar ook films die passen in het rijtje van Mrs. Doubtfire etc.

Weet iemand nog een film die deze sfeer ook heeft??

the nativity met Martin Freeman misschien

Susan74

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo. Ik heb het waarschijnlijk ooit eerder hier gevraagd, maar ik zoek dus nog steeds.

Jaren '80, vader en moeder rijden in auto in de regen, zoontje zit achter in de auto met vliegtuigje te spelen. Een man wil liften (gele regenjas en zuidwester-hoed), maar de vrouw van de bestuurder heeft er geen goed gevoel over. Ze nemen de lifter toch mee, echtgenote gaat achterin zitten bij kind en de lifter stapt in naast de bestuurder, waarna de echtgenoot vraagt waar de lifter afgezet moet worden.

De lifter wijst met zijn hand naar een richting, waarbij hij met de lange pinknagel over het gezicht van de echtgenoot krast. Ze krijgen een ongeluk en de lifter is dood, het gezin leeft nog. Alleen is de echtgenoot wel zijn spraak kwijt. Hij 'roept' zijn vrouw dan ook voortaan met een belletje.

Als man en vrouw enkele dagen later 's avonds in bed liggen, valt de vrouw tijdens haar slaap uit bed. Als ze onder het bed doorkijkt, val de arm van haar man in zijn slaap langs het bed. Daaraan ziet ze diezelfde vingernagel als van de liftende man. Ze schrikt hiervan en ze denkt dat haar man, haar man dus niet is. En dat niet haar man, maar de lifter naast haar in bed ligt. Ze gaat naar het mortuarium en vraagt of ze de dode man en zijn hand mag zien. Maar die hand blijkt tijdens het auto-ongeluk verdwenen. Ze kan nu dus niet controleren of niet per ongeluk haar man overleden is, in plaats van de lifter.

Kan me nog herinneren dat het jongetje op een bepaald moment buitenspeelt met zijn vliegtuigje.

Ik kreeg destijds hier (of elders?) tips over een titelnaam, maar dat blijkt ie niet te zijn, al lijkt het begin er wel verdacht veel op. Die filmnaam ben ik overigens ook alweer vergeten, maar dat was een Engelse horror-serie (House of horrors of iets dergelijks).

Maar die serie is een zombiefilm, en dat kan ik me echt niet herinneren. Daarbij komt in die Engelse zombiefilm niet het gedeelte voor van dat uit bed vallen e.d.

Iemand? (en werkelijk, ik vraag dit al zo'n 20 jaar aan net wie het horen wil, maar niemand weet waar ik het over heb)

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Komt dit in de buurt? Wel uit die serie die je noemt, trouwens.

Susan74

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo Meneer Bungel (grappige naam)

Dit is inderdaad het fragment wat anderen toen ook noemden. Het begin zag er in mijn hoofd een beetje anders uit, maar dat kan aan mijn leeftijd van toen liggen. Maar ik denk niet dat het om hetzelfde gaat, omdat dit fragment (althans de tweede helft ervan) over zombies gaat. En het stukje van dat mortuarium en waarin ze uit bed valt, komt er niet in voor. Of.... ze laten op internet niet de volledige film zien. Dat kan natuurlijk ook. Als iemand de volledige aflevering weet te vinden voor mij, dan ben ik die persoon heel dankbaar (ALS het de juiste film betreft tenminste).

Vraag me inmiddels af wat méér horror is: die film of mijn obsessie van het niet kunnen vinden.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Susan74 schreef:

Hallo Meneer Bungel (grappige naam)

Die komt van Mr. Bungle - California (1999) - MusicMeter.nl.

In Creepshow 2 (1987) zit ook een lifter met een gele regenjas, maar verder lijkt het er nauwelijks op. Meer kan ik niet vinden op dit moment. Wel nog dit lijstje via Imdb. Succes, hopelijk vind je hem nog eens!

Susan74

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Haha, bedankt voor de uitleg van je naam.

Ik denk dat je wel de goede film (met dat intro wat je linkte) noemde. Heb net via Google een site gezien die de verhaallijn schetst zoals ik hem hierboven noem.

Vreemd dat ik destijds steeds op zombie-fragmentjes stuitte. Hoe dan ook, het lijkt de juiste film, maar nu nog even verder zoeken naar de GEHELE film, want aan dat intro heb ik niet veel.

jobbe313

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > zoek film titel recente film:

beste allemaal,

zoek film vrij recent:

man wordt op het vliegveld gearresteerd en zijn vrouw wacht in aankomsthal.

politie verteld dat de man nooit is aangekomen.

vrouw heeft een creditkaart gegevens dat hij wel op de vlucht zat en daar iets heeft gekocht.

volgens politie is hij een terrorist of zo.

filmtrailer laat dit als voorstukje zien.

ik kom er niet uit.

bedankt al vast voor jullie hulp.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

JustMike

• 3218 berichten
  • 751 stemmen

Ik ben ook op zoek naar een film die ik een keer gezien heb.

Ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven.

Er was een hotel die gerenoveerd moest worden, en dat lieten ze doen door gevangenen. Die moesten dus het hotel schoonmaken en treuzelden omdat ze toch weer terug moesten naar de gevangenis. Maar er was daar een of andere man. Die had volgens mij een geheime kamer achter een muur. En in die kamer stonden volgens mij potten met water en ogen.

Ik weet dat het niet veel is. Maar misschien weet iemand het...

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Doet mij wat denken aan Session 9 maar dat is jaren geleden dat ik die nog heb gezien

edit: neen, die plotomschrijving hier op de site lijkt er niet echt op.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

JustMike schreef:

Ik ben ook op zoek naar een film die ik een keer gezien heb.

Ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven.

Er was een hotel die gerenoveerd moest worden, en dat lieten ze doen door gevangenen. Die moesten dus het hotel schoonmaken en treuzelden omdat ze toch weer terug moesten naar de gevangenis. Maar er was daar een of andere man. Die had volgens mij een geheime kamer achter een muur. En in die kamer stonden volgens mij potten met water en ogen.

Ik weet dat het niet veel is. Maar misschien weet iemand het...

See No Evil?

rensie32

• 4359 berichten
  • 1796 stemmen

Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden heb gezien, de film is zeker van na 2000. Het ging over een zwaar epileptische/autistische jongen met een normale broer. Die broer kreeg op een gegeven moment een vriendin en vaak gaat hij wandelen met haar en hij neemt zijn autistische broer mee. In één scene heeft die autistische jongen in zijn broek gepoept, waarna hij zijn uitwerpselen over de muur heeft gesmeerd enzo, heel ranzig iig.

Iemand? Alvast bedankt.

Bubblez

• 2085 berichten
  • 2580 stemmen

rensie32 schreef:

Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden heb gezien, de film is zeker van na 2000. Het ging over een zwaar epileptische/autistische jongen met een normale broer. Die broer kreeg op een gegeven moment een vriendin en vaak gaat hij wandelen met haar en hij neemt zijn autistische broer mee. In één scene heeft die autistische jongen in zijn broek gepoept, waarna hij zijn uitwerpselen over de muur heeft gesmeerd enzo, heel ranzig iig.

The Black Balloon

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.