Creepshow 2 (1987)
Genre: Horror
Speelduur: 92 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Michael Gornick
Met onder meer: George Kennedy en Tom Savini
IMDb beoordeling: 6,0 (28.248)
Gesproken taal: Engels
On Demand:
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Pathé Thuis
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot Creepshow 2
"When the curtain goes up, the terror begins."
Compilatie van drie horrorverhalen, opnieuw geïnspireerd door de oude DC horrorcomics. In 'Ol' Chief Wooden Head' komt een houten Indiaan tot leven en is uit op wraak; in 'The Raft' wordt een stel tieners op een vlot verzwolgen door een geheimzinnig watermonster en in 'The Hitchhiker' komt een doodgereden lifter tot leven om de dader te terroriseren.
Externe links
Acteurs en actrices
Ray Spruce (segment "Old Chief Wood'nhead")
Martha Spruce (segment "Old Chief Wood'nhead")
Annie Lansing (segment "The Hitchhiker")
The Creep (prologue)
The Hitchhiker (segment "The Hitchhiker")
Ben Whitemoon (segment "Old Chief Wood'nhead")
Sam Whitemoon (segment "Old Chief Wood'nhead")
Fatso Gribbens (segment "Old Chief Wood'nhead")
Andy Cavanaugh (segment "Old Chief Wood'nhead")
Randy (segment "The Raft")
Video's en trailers
Reviews & comments
perceived
-
- 1719 berichten
- 5354 stemmen
Tof 80's spul! Laatst, na jaren, nog eens teruggekeken en was blij verrast omdat de film in m'n herinnering toch een stuk minder was dan het eerste deel. (die ik ook graag nog eens wil bekijken als ik de kans krijg). In ieder geval heb ik er weinig op aan te merken en er van de eerste t/m de laatste seconde van genoten. De drie verhaaltjes zijn simpel maar doeltreffend en met de nodige humor uitgevoerd. Netjes aaneengeregen met animaties in die typische Creepshow comic-stijl.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Kon voor mij niet tippen aan de eerste. Ik had ooit eens gelezen dat ze halverwege in zware financiele problemen kwamen en de verhaaltjes terug moesten brengen tot 3. De Indiaan vond ik eigenlijk maar saai, totdat ik begreep dat het een ode is aan de Golem films. Over het algemeen vind ik deze toch best goed, met the raft als het beste verhaal. Hoestekening is ook weer geweldig.
Edie
-
- 3185 berichten
- 1220 stemmen
Verbaasde me een beetje over het budget wat ze hadden, 14 miljoen voor dit? Volgens IMDb dan..
Verhaal een is niets bijzonders, tweede was inderdaad het leukste, maar nog steeds niks van "Wow". Derde verhaaltje was ook wel aardig, inderdaad vervelend om 20 x 'Thanks for the ride' te moeten horen. Het verhaal eromheen is ook maar magertjes. Wel netjes gemaakt hoe de tekenfilm overging in de echte film. 3* omdat ik me wel vermaak heb, leuk om Stephen King in een mini rolletje te zien. Rest van de acteurs zeiden me niet zoveel, Savini is onherkenbaar.
Van die drieluik films, geef dan toch maar liever Necronomicon (wat minder het 'Tales from the crypt', kinderhorror niveau) of Terror Tract
Phantasm
-
- 6687 berichten
- 6614 stemmen
Over het geheel redelijk, het 1-ste stukje stelde niet erg veel voor, de laatste was de leukste.
Beertje45
-
- 811 berichten
- 513 stemmen
Heel aardige hoes. Het tweede deel was het beste. Bestond in het videotijperk een serie genaamd Vault of Horror en dat waren ook ongeveer 30 minuten lange griezelfilmpjes.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Creepshow 2 vind ik beter dan Creepshow 1 want die was matig. Deze scoort een voldoende. De laatste aflevering 'The Hitchhiker' schoot ruimschoots boven de andere afleveringen uit. 'The Hitchhiker' noem ik pas echt horror. De overige afleveringen niet echt, tenzij voor kinderen van 7 jaar...
jordandejong
-
- 4546 berichten
- 1327 stemmen
Deel 1 moet ik nog zien maar Creepshow 2 blijkt toch een kleine teleurstelling te zijn, mede omdat dit onder die liefhebbers toch een vrij populaire reeks is.
Verhaal 1: 'Ol' Chief Wooden Head'
'Ol' Chief Wooden Head' is een teleurstellend verhaaltje. Het is allemaal heel stoffig, saai en vooral verschrikkelijk geacteerd. Als de houten indiaan dan uiteindelijk tot leven komt wordt het wel iets leuker, mede door de aardige kills maar over het algemeen is dit verhaaltje wel een heel mager begin van een film.
2,0*
Verhaal 2: The Raft
The Raft is wat vlotter van tempo. Binnen enkele minuten vormt er al dodelijk gevaar van een slijmerig monster (?) in een meertje. De gore effecten zijn leuk gedaan maar de reacties van de jongeren op het vlot als er weer eens iemand wordt verslonden door het monster zijn zo zwakzinnig en amateuristisch gemonteerd dat het wel wat van de ervaring inboet. Gelukkig is de 80's muziek in dit segment wel erg lekker en is het einde simpelweg geweldig.
3,5 *
Verhaal 3: The Hitchhiker
Creepshow 2 saved the best for last want The Hitchhiker is absoluut mijn favoriete verhaal. Ook dit verhaal heeft een aardig tempo en zodra de Hitchhiker is aangereden is het non-stop terror met een aantal zeer goed werkende schrikeffecten en ook wat lekkere gore. Erg leuk verhaaltje.
3,5*
Creepshow 2 is leuk tijdverdrijf maar is op zich niets bijzonders. Het eerste verhaaltje is simpelweg te saai terwijl de overige twee wel erg leuk zijn. Echter verwacht ik dat als grote namen in het horror genre als Stephen King, George A. Romero, Tom Savini en Rick Wakeman hun krachten bundelen, de uitkomst toch wel van een wat hoger niveau is. Wél zijn de animatiefilmpjes tussen door érg leuk.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3131 stemmen
Net als in Creepshow begint de film met een kazig comic-intro. De tekenfilms waarin de Creep de drie filmpjes aan elkaar verteld zijn een leuke afwisseling, al is de kwaliteit niet al te best.
Het is fijn dat het slechtste filmpje als eerste aan de beurt is, anders kon je meteen op de eject-button drukken. Al is slecht overdreven, het is gewoon helemaal niet bijzonder. Een paar criminelen beroven good old George Kennedy van zijn Indiaanse schatten en daar is het standbeeld wat buiten de wacht houdt niet blij mee. Hij komt tot leven en gaat achter de bende aan. Alle kills gebeuren buiten beeld, heel veel gore is er niet en sowieso is een Indiaanse mythe niet imposant. Matig.
The Raft doet al het voorgaande negatieve meteen vergeten, dat was echt een knaller waar ik flink van heb genoten! De weed-smokende cast wist me meteen te boeien met de erg mooie Laverne. Zomerse zon, harde rockmuziek en een afgelegen meer zorgen voor een heerlijk, broeierige sfeer. Het monster die het heeft voorzien op het gezelschap is mysterieus en simpel, maar behoorlijk angstaanjagend. De special effects van zowel het Blob-monster als de wonden zijn erg knap en overtuigend. Schitterend einde ook.
Om af te sluiten krijgen we te maken met een aangereden lifter die zijn moordenaar blijft achtervolgen. The Hitch-hiker vind ik de grappigste uit de verzameling, doordat de lifter nogal (on)voorspelbaar opduikt en Mrs. Lansing steeds op haarzelf inpraat. Best gorey ook soms. Jammer dat de soundtrack iets te luidruchtig is. Vooral het tweede filmpje maakt deze sequel al de moeite waard, maar ook de laatste mag er zijn. Beter dan de eerste Creepshow in elk geval.
knolly
-
- 14 berichten
- 15 stemmen
Waardige opvolger van de eerste creepshow,
met name omdat de makers de stijl en vooral
de sfeer in ere hebben gehouden, wat je dus in
deel 3 niet meer terugvindt.
Theunissen
-
- 11414 berichten
- 5338 stemmen
Ondanks dat deze horror behoorlijk gedateerd is, was het nog wel vermakelijk om eens gezien te hebben. Net als een aantal andere horrorfilms uit de jaren 80, bestaat deze horrorfilm ook niet uit één verhaal (er is wel een bepaalde leidraad in de vorm van een flauwe tekenfilm) maar juist uit een 3-tal verhalen (circa 25 minuten per verhaal) die allemaal verschillend van niveau zijn en ook niet altijd even boeiend en leuk zijn.
Zo is het eerste verhaal met de titel "Ol' Chief Wooden Head" behoorlijk saai, flauw en kinderachtig en weet het ook nergens te boeien. Kort gezegd draait dit verhaal om de goedaardige en sympathieke George Kennedy en zijn vrouw die een winkel hebben in een vervallen dorpje en overvallen worden door een drietal jonge irritante criminelen. George Kennedy en zijn vrouw overleven deze overval niet en de houten indiaan die voor de winkel staat en die tot leven komt, gaat dan wraak (wat iets van 5 minuten duurt) nemen op deze criminelen. Belachelijker kan eigenlijk niet.
Het tweede verhaal met de titel "The Raft" is gelukkig stukken beter en weet tenminste ook te boeien. In dit verhaal draait het om een 4-tal jongeren (twee jongens en twee meiden), die met de auto bij een klein meertje terecht komen, voorzien van een houten vlot, en daar gaan zwemmen. Eenmaal aangekomen op het houten vlot worden ze geconfronteerd met een dodelijk groot glibberig ding in het water, die op hun jaagt. Uiteraard overleven een aantal van deze jongeren deze confrontatie niet (best fraai in beeld gebracht met ook aardige effecten) en de laatste overlevende persoon in kwestie die ook pervers (zo ontkleedt en betast hij op het vloot één van de meiden, gespeeld door Jeremy Green die in die scene ook topless is te bewonderen, die inslaap is gevallen en zodoende valt zij ook ten prooi aan het glibberig ding) is lijkt de dans te ontspringen als hij snel naar de oever zwemt en die ook bereikt, maar met een tsunami-achtig manoeuvre valt hij alsnog ten prooi aan het glibberig ding. Dat einde was best sterk en de perverse persoon in kwestie verdiende het ook
Het derde en tevens laatste verhaal met de titel "The Hitchhiker" begon gelijk goed met wat bloot van Lois Chiles In dit verhaal draait het ook om Lois Chiles die in het donker vertrekt met haar auto bij een mannelijke hoer. Daarbij veroorzaakt ze een ongeluk waarbij één persoon (de lifter) betrokken is en zonder zich om de persoon te bekommeren rijdt ze weg (een gevalletje van "hit and run"). Uiteraard komt het haar duur te staan en de lifter neemt natuurlijk wraak. Eerlijk gezegd vond ik dit verhaal bepaald niet boeiend (wel best grof en soms ook wat humoristisch) en was het eigenlijk ook best flauw en belachelijk.
Leuk om eens gezien te hebben zullen we maar zeggen en dan vooral vanwege het tweede goede verhaaltje "The Raft". De andere twee verhaaltjes stellen eerlijk gezegd weinig voor en daarom kan ik deze film zeker ook geen voldoende geven.
Richard_Voorhees
-
- 2311 berichten
- 2135 stemmen
Niet zo goed als de eerste Creepshow, maar nog steeds wel vermakelijk.
De comic animaties nemen deze keer een wat centralere rol in, daar deze een op zichzelf staand verhaal vertellen.
Het eerste verhaal is vooral door de toevoeging van George Kennedy's personage eerder aandoenlijk en zielig dan dat het horror is.
Op dit laatste vlak slaagt wat mij betreft het tweede verhaal het beste. De waterversie van the Blob zorgt ervoor dat de personages op vermakelijke wijze uitgedund worden.
Het laatste segment valt meer onder de noemer psychologische thriller, maar weet ook nog best te vermaken.
Creepshow 2 is niet van dezelfde kwaliteit als het eerste deel, maar weet hier en daar nog prima te vermaken.
clubsport
-
- 3175 berichten
- 6559 stemmen
de tekening naar echte film overgang was inderdaad origineel gedaan , de verhalen waren redelijk maar nergens echt boven de middelmaat uitstekend .
het 2e verhaal vond ik toch wel het aardigst .
scorsese
-
- 11781 berichten
- 10191 stemmen
Redelijke vervolg met opnieuw een aantal losse horror-verhalen van Stephen King. Op zich zijn de verhalen van dezelfde kwaliteit als in de eerste film, maar doordat deze film een stuk korter is en doordat het tweede segment (het vlot) er wel bovenuit springt, is dit tweede deel net wat beter. Ook omdat deze in de categorie jeugdsentiment valt nog net 3.0 sterren.
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
Minder leuk dan Creepshow 1. Maar nog steeds goed voor een leuke filmavond.
Het ligt voornamelijk aan de hoeveelheid korte horrorfilms. In de vorige waren dit 5 stuks en in die films zelf werd nog duidelijk dat het zich afspeelt in een stripverhaal door middel van de visuals(als ik het mij goed herinner). In deze film is dit naar de achtergrond gezet. Het enige wat nog te maken heeft met stripverhalen is het geheel die alle filmpjes aan elkaar verbindt.
De animatie tussendoor was best wel suf en qua gezichtsuitdrukkingen naar mijn mening iets te overdreven geanimeerd. Daarbij kon de animatie ook sfeervoller of harder, omdat het nu een beetje in contrast staat met de korte horrorfilms tussendoor.
Het eerste filmpje was een tribuut naar Der Golem en is een soort slasher. Deze was vrij saai inderdaad.
Het tweede verhaal, ondanks simpel, was een stuk beter en had mooie effecten. (Melt-filmpje. )
Het derde filmpje was ook vrij leuk door het overdreven verhaal en de zombie die steeds 'thank for the ride' of iets dergelijks roept. De make-up was ook mooi gedaan
Kortom, er zat meer in ,maar heb me verre van verveeld over het geheel.
De dvd is wel een mooie uitgave van 88films.
joolstein
-
- 9157 berichten
- 7611 stemmen
Een toch nog prima opvolger van de eerste Creepshow-film. Enige manco aan de film is dat deze maar drie verhalen bevat en hierdoor niet goed de sfeer uit het vorige deel kan evenaren.
1. Old Chief Wood’nhead
Het oudere echtpaar Ray en Martha Spruce hebben een winkel. Ze worden overvallen door wat plaatselijk schorem. Dit loopt natuurlijk uit de hand en de wraak komt van een houten Indiaan. Het minst sterke verhaal van de drie vooral door zijn voorspelbaarheid en matige acteerwerk.
2. The Raft
De vrienden Randy en Deke gaan met hun vriendinnen Laverne en Rachel een dagje uit naar een meer. Ze komen op het midden van het meer op een vlot vast te zitten doordat een geheimzinnig watermonster heet op hen heeft voorzien. Dit is tevens het beste verhaal zowel in spanning als ook in de bloederige speciale effecten zo ook het onverwachte maar sarcastisch einde.
3. The Hitchhiker
Annie Lansing rijdt op een verlaten weg een lifter aan. Ervan overtuigd dat ze hem doodgereden heeft, slaat ze in paniek op de vlucht. De lifter blijkt echter toch niet zo dood te zijn. Redelijk geslaagde combinatie van spanning, horror en zwarte humor. En dan met name de steeds gruwelijker eruitziende lifter die telkens ‘thanks for the ride’ verkondigd.
De drie verhalen worden onderling verbonden door een animatiefilmpje over de schooljongen Billy die wordt gepest en die met zijn kwelgeesten afrekent en een getekende ‘Creep’ die dit en de andere verhalen met wat commentaar introduceert. Bijster veel voegt deze animatie niet toe. Dit tweede deel is over het geheel wat zwakker dan zijn voorganger niettemin heeft het genoeg vermaak en geslaagde momenten te bieden.
Geralt of rivia
-
- 209 berichten
- 0 stemmen
Leuk filmpje . De verhalen zijn echt op en top King . Het is wel bruut dat george romero en stephen King samen aan deze film gewekt hebben
De King of horror en de vader van de zombiefilms . Leuke film niet echt eng en bloedig maar een leuke film om met halloween te bekijken . Kan wel vanaf 12 jaar denk ik .leuke verhaaltjes het kijk echt lekker weg echt top ? 4.5
Filmkriebel
-
- 8947 berichten
- 4130 stemmen
Tweede verhaal met de "olievlek" op het water is veruit het beste. De ecologische knipoog en het prima einde werken het mooi af. Chief Woodhead is een leuk aperitief maar is toch vooral te braaf voor een horrorverhaal. Laatste verhaal gaat over een vluchtmisdrijf, waarna het slachtoffer als zombie de vrouw komt kwellen ... had ook wel enkele leuke momenten. De Creepshow films moeten het vooral hebben van een combinatie van humor en brave horror, maar de toevoeging van animatie geeft de indruk dat je een creepy comic aan het lezen bent.
VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
Wat een bagger.
3 verhalen die als een strip aan elkaar zouden moeten hangen. Helaas werkt het allemaal echt bar slecht. Het begint al met de wijze waarop de kijker aangesproken wordt: letterlijk als een kind. Het zet de toon van een aflevering kippevel. Na een echt spuuglelijk geanimeerde raamvertelling start verhaal 1. Een dodelijk saaie vertelling over 2 bejaarden. Ze worden overvallen door 3 overvallers die niet zouden misstaan in een Ernest of Police Academy film. Hoe dat afloopt maakt eigenlijk al niet eens meer uit. Ode aan der golem lees ik? Meer een pisstraal naar der Golem. Verhaal 2 is met niks-speciaals ver uit het leukst. Een paar jongeren durven hun vlot niet meer af omdat er smurrienin het water drijft. 1 jongen betast nog even een meisje in haar slaap, en uiteindelijk biedt dit verhaal wat leuke gore en een einde waar je op hoopt. Meer lelijke animatie waarop je wederom als kind aangesproken wordt. Verhaal 3 volgt: nu met een werkelijk verontrustend gebrek aan inzicht van iedereen die iets met het plot te maken heeft. De hoofdpersoon praat de hele tijd in zichzelf omdat geen idee, he moet wat om dit verhaaltje nog wat te rekken. Net als de compleet nodeloze intro die ook nergens thematisch terugkeert.Na een aanrijding met een lifter rijdt mevrouw door. Veel mensen stoppen, vullen een scene hiermee waarna ze allemaal nooit meer terugkomen in het verhaal. En de liftrr spookt de bestuurder na door tot in den treure dezelfde oneliner te maken die de 1e keer al mis ging. Thanks for the ride. Welke ride? Waarom? Nog meer lelijke animatie. Einde. Wat een aanfluiting.
alexspyforever
-
- 21063 berichten
- 2328 stemmen
Van de eerste Creepshow herinner ik me niet veel meer dus echt vergelijken kan ik niet. Het eerste verhaaltje is nogal saai. Het derde verhaaltje van de lifter is aardig al is het ook niet echt memorabel. Veruit het beste is het 2de verhaal van de jongeren die te maken krijgen met een soort slijkmonster in een meer. Deze had misschien nog beter geweest als een full feature. Dit wordt aan elkaar geregen door een wel erg lelijke animatie van een jongetje dat geobsedeerd is door de comics waarop deze verhalen zijn gebaseerd. Een voldoende maar een kleine.
Shadowed
-
- 8385 berichten
- 5269 stemmen
Een kleine verbetering.
Ondanks dat deel 1 in de uitvoering misschien wat specialer is zitten de betere verhaaltjes toch echt in deze film. Het eerste deel mag dan wel mijn favoriete verhaaltje hebben, dit deel kent 3 verhaaltjes die allemaal nooit echt saai worden, en zelfs een uitschieter kent die in de vormt komt van 'The Raft'.
Opvallend aan deze film is dat het nu enkele stukjes tussen de verhaaltjes kent, en ook minder verhaaltjes. Hierdoor komt de speelduur terecht op een normale hoeveelheid minuten, namelijk 90. Langer hoeven dit soort onzinfilms niet te zijn van mij. Terugkomend op de stukjes tussen de verhaaltjes: die worden ingevuld met animatie. Erg kinderlijke animatie ook, en dat vond ik toch wel lollig.
Het eerste verhaaltje is het langste verhaaltje en binnen dit deel duidelijk het minste verhaaltje. Het gaat allemaal iets te lang door zonder ergens echt heel boeiend te worden. De vaart zit er uiteindelijk best in, maar de moorden worden off-screen gehouden en zowel het acteerwerk als de personages zijn niet bepaald geweldig. Het ligt er allemaal iets te dik bovenop.
Het tweede verhaaltje, zoals ik al in mijn introductie benoemde, vond ik geweldig. Erg simplistisch in de opzet, maar het gebruik van gore is opvallend hard en de sfeer mag er zeker wezen. Het feit dat Creepshow dit keer niet volledig over the top gaat qua fantasyelementen maakt dit stukje wat onheilspellender en rauwer, en dat komt het zeker ten goede.
Het derde en meteen laatste verhaaltje is ook aardig, maar bouwt iets te traag op. Waar het uiteindelijk naartoe gaat is wel lollig, en de bruutheid mag er zeker wezen, maar toch vond ik dit na een heerlijk tweede stukje maar een matige finale. Dat neemt niet weg dat Creepshow 2 in zijn geheel een stukje rauwer en harder is ten opzichte van het eerste deel, die ik een stuk vermoeiender vond. Dat maakt mij meer een fan van dit deel, maar ook deze is niet geweldig.
Basto
-
- 10063 berichten
- 6817 stemmen
Ach, best geinig. Drie leuke verhaaltjes waarbij de eerste nogal braaf is, de tweede erg leuk en de derde lekker gek en goor.
Kleine 3,5
Fisico (moderator films)
-
- 8357 berichten
- 4697 stemmen
Als kind denk ik ooit gezien. Vooral de eerste twee verhaaltjes kwamen me bekend voor. Het derde niet. Ik vind de verhaalstructuur best OK met die stripvorm. Prima inleiding en overgang naar de andere verhaaltjes. Wel uiteraard te bekijken vanuit de tijdsgeest van de jaren 80. Vandaag de dag komt het vrij simpel of loom over en eng is het helemaal niet, maar ik vond het ideaal om in de sfeer te komen. Een ideale productie ook om kennis te maken met horror. Ik ga niet verkondigen dat dit op kindermaat is, maar ik herinner me als kind dat dit soort horror me vaak naar meer deed smaken en nu nog eigenlijk.
De drie verhalen waren eveneens allerminst eng. The raft was sowieso het beste. Ook misschien het meest mysterieuze of enge deel. Beetje erotiek, maar vooral wat gore wanneer het slijkmonster de vier jongeren opjaagt. Ook het derde deel is niet slecht, maar ik vond het eerder grappig dan eng. Maar wel fijn gedaan. Het verhaal met de indiaan komt erg traag op gang en komt als horror nauwelijks van de grond. Waarom greep die overigens niet eerder in?
Het laatste nieuws
Misdaadfilm 'Catch Me If You Can' met Tom Hanks en Leonardo DiCaprio vrijdagavond op televisie
Kijkers ontdekken 'Too Old to Die Young' met Miles Teller op Prime Video: 'De beste serie van dat jaar'
Reboot van WOII-film 'Das Boot' binnenkort te zien in Nederland: 'Spat de klasse vanaf'
Nieuw 'Euphoria'-seizoen: problemen rondom de ontwikkeling blijken stukken groter dan gedacht
Bekijk ook
Stop Making Sense
Muziek, 1984
94 reacties
Misery
Thriller, 1990
349 reacties
An American Werewolf in London
Horror / Komedie, 1981
255 reacties
Zombi 2
Horror, 1979
318 reacties
The Hitcher
Thriller / Misdaad, 1986
229 reacties
The Hound of the Baskervilles
Mystery / Horror, 1959
36 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.