- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Een vriend zoekt een film dat zich in de toekomst afspeelt. Door vervuiling is het altijd donker en er speelt een "robotmeisje" in dat een missie of missies moet volbrengen. dat is alles wat hij nog weet....
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2580 stemmen
Een vriend zoekt een film dat zich in de toekomst afspeelt. Door vervuiling is het altijd donker en er speelt een "robotmeisje" in dat een missie of missies moet volbrengen. dat is alles wat hij nog weet....
ImprezaTurbo
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo ik zoek een kerstfilm
Een best bekende maar ken de titel niet
Volgens mij was het met eddie murphy
2 ondernemers van een heel groot ondernemers bedrijf zetten een trouwen werknemer op straat en geven een zwerfer ze baan die opeens toch wel goed kan investeren ze geven hem een huis alles der op en daar aan, maar aan het einde pakke de gene die ze baan verlies samen met eddie die 2 mannen terug door ze blut te spelen
Komt iemand die bekent voor?
ImprezaTurbo
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ja precies dat is hem bedankt
en lekker snel ook
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Kos=ook een beetje een ImprezaTurbo 
baukje21
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat 1 van jullie me helpen kan want zit al een tijdje te denken over hoe die film nou heet die ik een x heb gezien.
Ik heb een keer een film gezien dat was een high school films.
De film ging over een jongen die niet populair was.
En over een meisje die juist wel populair was ze mocht de auto van haar ouders lenen alleen deze ging stuk.
ze wou niet dat haar ouders er achter kwamen en besloot naar die niet populaire jongen te gaan en vroeg of hij haar auto kon maken.
HIj wou dit wel doen maar met 1 voorwaarde dat zei voor een week moet doen alsof ze zijn vriendin is.,
Ze gaat ackoord met de deal en doet alsof ze zijn vriendin is.
Hij gaat zich steeds stoerder gedragen en word populair.
Ze wordt verliefd op hem.
Uiteindelijk komt de deal uit bij hun klasgenoten.
Mrs.Congeniality
-
- 99 berichten
- 904 stemmen
Komt me bekend voor, maar zou zo niet de titel weten. Ik ga even voor je zoeken
Bubblez
-
- 2085 berichten
- 2580 stemmen
Ik heb een keer een film gezien dat was een high school films.
De film ging over een jongen die niet populair was. En over een meisje die juist wel populair was ze mocht de auto van haar ouders lenen alleen deze ging stuk.ze wou niet dat haar ouders er achter kwamen en besloot naar die niet populaire jongen te gaan en vroeg of hij haar auto kon maken. HIj wou dit wel doen maar met 1 voorwaarde dat zei voor een week moet doen alsof ze zijn vriendin is. Ze gaat akkoord met de deal en doet alsof ze zijn vriendin is.
Hij gaat zich steeds stoerder gedragen en word populair.
Ze wordt verliefd op hem. Uiteindelijk komt de deal uit bij hun klasgenoten.
Mrs.Congeniality
-
- 99 berichten
- 904 stemmen
Ik zoek ook een titel van een film die ik een tijd geleden heb gezien.
Een man gaat samen met zijn zoontje verhuizen en in dat huis is volgens dat zoontje een man.
Hij zegt dat hij de man niet mag kwaad maken omdat die dan rare dingen gaat doen? Op het einde van de film blijkt dat die vader een persoonlijkheidstoornis heeft en dat al die tijd die vader dat kind dan bang maakt als hij over genomen is door die persoonlijkheid.
Dit einde is in een grot oid in hun eigen achtertuin.
Ik zit me echt suf te piekeren hoe die film nou ook al weer heet, maar ook zoekopdrachten leveren niks op. Heeft iemand een idee welke film dit is?
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Nee, hij heeft de film een jaar of 10 geleden een keer gezien. Iemand anders?
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Ik zoek ook een titel van een film die ik een tijd geleden heb gezien.
Een man gaat samen met zijn zoontje verhuizen en in dat huis is volgens dat zoontje een man.
Hij zegt dat hij de man niet mag kwaad maken omdat die dan rare dingen gaat doen? Op het einde van de film blijkt dat die vader een persoonlijkheidstoornis heeft en dat al die tijd die vader dat kind dan bang maakt als hij over genomen is door die persoonlijkheid.
Dit einde is in een grot oid in hun eigen achtertuin.
Ik zit me echt suf te piekeren hoe die film nou ook al weer heet, maar ook zoekopdrachten leveren niks op. Heeft iemand een idee welke film dit is?
Ik dacht aan Hide and Seek (2005) maar dat is met een dochter.
Mrs.Congeniality
-
- 99 berichten
- 904 stemmen
je hebt helemaal gelijk mrwhite! Het is inderdaad de film Hide and Seek, het is met een dochter. Bedankt voor het zoeken! 
hannanasje
-
- 37 berichten
- 230 stemmen
ik zoek een film die ik zeker 10 jaar geleden heb gezien.
dit is wat ik me kan herinneren.
het ging over 2 jongens die gepest worden ( 1 moest zelfs uitwerpselen eten )
op het laatste van de film schieten ze hun medestudenten dood in hun school.
meer kan ik me niet herinneren alleen dat hem me heel lang bijgebleven is.
ik DENK dat het de columbine killers zijn maar weet het niet heel zeker omdat ik geen film terugvind erover.
hannanasje
-
- 37 berichten
- 230 stemmen
ok 9 jaar dus
bedankt voor de super snelle reactie !!
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Mijn vraag gaat over de film "A Snake of June" van Shinya Tsukamoto.
De hoofdpersoon in deze film woont in een huis van een erg bekende architect. Ik zoek een film, die ik laatst gezien heb, waarin dat zelfde huis voorkomt. Ik ben namelijk vergeten welke film dat was...
Het makkelijkst is denk ik, opzoeken welk huis Tsukamoto heeft gebruikt, en de naam van die architect... En dan opzoeken in welke films het nog meer voorkomt.
Het probleem is echter dat dat stap 1 me niet lukt...
Het is geen moeilijke opgave aangezien het huis echt bekend is, en in meerdere boeken over Japanse architectuur gepubliceerd staat... Ik heb zelfs zo'n boek waar het in staat thuis liggen, maar ik kan het niet vinden...
Wie helpt mij!?
hannanasje
-
- 37 berichten
- 230 stemmen
ok nog eentje 
ook al een oudere film
wa ik me kan herinneren is dat het een film is over rascisme.
en er een klein donker meisje wordt verkracht en vermoord door 2 blanke mannen.
headliner
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ben op zoek naar de film "Han de Wit" (1990) wie kan mij aan deze film helpen of heeft hem te koop ???
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5140 stemmen
Ik zoek naar de titels.
1. Het is film van jaren '90. De jongen heeft kanker. Hij heeft eigen wereld in zijn hoofd. Hij speelt de ridder. Er is de scene van school. Hij staat aan de kluis en de andere jongen pakt zijn pruik en die jongen begint wenen en loopt weg.
2. Het is film van jaren '90. De man maakt de robot en de robot lijkt op hem. De slechterik wil die robot dus ontvoert die man en hij maakt robot voor hem denk ik. Op einde vecht de goede robot tegen de slechte robot.
3. Het is film van jaren '90. De man gebruikt de spuit en hij wordt een vrouw. Op einde wordt hij een vrouw en verkleedt zoals een vrouw (zwarte jurk met zwarte nylonkous). Hij gaat naar het feest. Plots verandert hij in een man. Hij kust zijn vrouw en zijn ene been gaat omhoog als hij kust haar.
4. Het is film van jaren '90 met mogelijk eind jaren '80. De man vindt rare wezen die lijkt op gremlins. Die wezen is braaf. Ik herinner alleen dat op einde naar kantoorgebouw voor de slechte baas.
5. Het is film van jaren '90. De man en vrouw ontsnappen van groep bandieten. De bandieten achtervolgen hen. Ik denk dat die man draagt een bril en korte haar. De rechterhand van de leider is dood door auto-ongeval of auto-ontploffing. Misschien zit er trein in die film. Op einde gaan ze naar de boot of duikboot. De slechterik heeft grijze/witte baard en lijkt op typisch oude kapitein. Ze ontsnappen en de boot zinkt met hem erin. Water komt binnen en de slechterik schreeuwt en sterft.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
@1 Herman (1990) ?
@2 Short Circuit?
seantogood
-
- 146 berichten
- 68 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een kerstfilm..:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een kerstfilm waarbij een familie heel veel ruzie maakt. Het gaat niet letterlijk over een kerstman verhaaltje. Het gaat over(zo ver ik me herinner) Dat een familielid van een vliegveld wordt opgehaald en dat hij terug komt bij zijn familie en dat het dan daar een hele spanning/ruzie sfeer hangt.
Zover ik me herinner is de film niet heel oud..
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Gokje: Four Christmases (2008)
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
4. Het is film van jaren '90 met mogelijk eind jaren '80. De man vindt rare wezen die lijkt op gremlins. Die wezen is braaf. Ik herinner alleen dat op einde naar kantoorgebouw voor de slechte baas.
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5140 stemmen
Baggerman & Meneer Bungel, het zijn niet juiste titels. Maar toch bedankt voor opzoeken.
Heeft iemand de juiste titel gevonden? Ik weet dat het is moeilijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.