- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
ethrellik
-
- 62 berichten
- 121 stemmen
Ik zoek een film dat ik lang geleden heb gezien, de plot is dat een groep studenten een spel maken van autopsie, ze vermoorden mensen en laten het raden hoe en wat het gebeurd is. vervolgens loop het uit de hand dat de vriendin van de hoofdrolspeler word vermoord en wraak neemt. en de autoptiekamer laat ontploffen (of was dat en nog voor?)
Iig een goede film dat ik graag een 2e keer wil zien.
ra ra ra kan iemand me helpen met de titel?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zoek een film dat ik lang geleden heb gezien, de plot is dat een groep studenten een spel maken van autopsie, ze vermoorden mensen en laten het raden hoe en wat het gebeurd is. vervolgens loop het uit de hand dat de vriendin van de hoofdrolspeler word vermoord en wraak neemt. en de autoptiekamer laat ontploffen (of was dat en nog voor?)
Iig een goede film dat ik graag een 2e keer wil zien.
ra ra ra kan iemand me helpen met de titel?
ethrellik
-
- 62 berichten
- 121 stemmen
ding ding ding dat was m! Bedankt Moviemafketel!
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Ik zag de film tien jaar geleden op Net5, dus een film uit 2010 valt dan af. 
De film zag er uit, volgens mijn herinneringen, als of het uit de jaren '70 of begin jaren '80 kwam.
De film dat je zoekt is The Guardian, van William Freidkin, maar wel zijn slechtste film tot nu toe!!
yellowflag
-
- 147 berichten
- 343 stemmen
Ik zoek een film die ik een tijd geleden heb gezien. Het gaat over iemand die bezeten is met een nummer. Ik geloof 87 of zoiets. Niet The number 23 trouwens. Deze persoon wordt hier helemaal door opgeslokt en in een inrichting gestopt. Achteraf blijkt dat ze helemaal gelijk heeft omdat dat het nummer is van het aantal mensen dat overlijdt na het instorten van de brug op het einde. Wat is de titel hiervan?
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik zoek een film die ik een tijd geleden heb gezien. Het gaat over iemand die bezeten is met een nummer. Ik geloof 87 of zoiets. Niet The number 23 trouwens. Deze persoon wordt hier helemaal door opgeslokt en in een inrichting gestopt. Achteraf blijkt dat ze helemaal gelijk heeft omdat dat het nummer is van het aantal mensen dat overlijdt na het instorten van de brug op het einde. Wat is de titel hiervan?
Misschien Knowing (2009) ?
yellowflag
-
- 147 berichten
- 343 stemmen
nee, sorry had ik er ook even bij moeten zetten die is het ook niet. thanks anyway?
rensie32
-
- 4359 berichten
- 1796 stemmen
The Mothman Prophecies
nognooit
-
- 308 berichten
- 2168 stemmen
De film dat je zoekt is The Guardian, van William Freidkin, maar wel zijn slechtste film tot nu toe!!
Dat lijkt 'm te zijn, bedankt! 
Kiiimme
-
- 7 berichten
- 1 stemmen
Weet er iemand toevallig waar ik de film remember me ( 1995 ) kan halen , dowloaden , ...
ibendb
-
- 5046 berichten
- 3251 stemmen
Saturn, Mediamarkt, Freerecord Shop, Zoek eens op hun sites.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1287 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
Ik zoek 2 films.
film 1: Is nog maar recent in de cinema geweest of moet nog in de cinema komen. Is een romantische komedie, die gaat over een vrouw die samen met haar buurman op zoek gaat naar de ideale man. Dit doet ze via een lijst die ze gemaakt heeft. Op die lijst staan al haar exen. Uiteindelijk wordt ze verliefd op haar buurman. Hoe heet deze film?
film 2: Is een reddingsfilm met husky's. Niet eight below. Meer weet ik niet over deze film.
Alvast hartelijk bedankt!!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
film 2: Is een reddingsfilm met husky's. Niet eight below. Meer weet ik niet over deze film.
yellowflag
-
- 147 berichten
- 343 stemmen
nee sorry dat is m ook niet...
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ik zoek 2 films.
film 1: Is nog maar recent in de cinema geweest of moet nog in de cinema komen. Is een romantische komedie, die gaat over een vrouw die samen met haar buurman op zoek gaat naar de ideale man. Dit doet ze via een lijst die ze gemaakt heeft. Op die lijst staan al haar exen. Uiteindelijk wordt ze verliefd op haar buurman. Hoe heet deze film?
Shit, die was laatst op tv. Was het iets met dat ze las dat je na je 40ste nooit meer de ware zou vinden en dus de liefde ging zoeken in haar exen? Even ter aanvulling 
snakevega
-
- 106 berichten
- 92 stemmen
Shit, die was laatst op tv. Was het iets met dat ze las dat je na je 40ste nooit meer de ware zou vinden en dus de liefde ging zoeken in haar exen? Even ter aanvulling
ja, idd! Na haar 40ste zou ze nooit meer haar liefde vinden anders. Hoe heet deze film?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ja, idd! Na haar 40ste zou ze nooit meer haar liefde vinden anders. Hoe heet deze film?
What's Your Number? (2011)
sterrebeeld
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek ook echt allang een film maar weet niet meer de titel grr.
Ik weet alleen nog het einde. Er was een vrouw in een heel grote huis gekomen. Ik weet niet meer of ze er al was of niet. Ze ging weg maar kwam weer terug en toen ontdekte ze dat de heer des huizes omgekomen was door een paardrij-ongeluk. Ik weet niet of ze de dochter of de vriendin/vrouw van die man was. Het is al een oude film. Een beetje in de stijl van Gone with the Wind. Het was nog op videoband. Verder kan ik er ook niet zoveel van zeggen. Wie we kan helpen graag ik zoek hem al heel lang!
Alvast bedankt!
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
What's Your Number? (2011)
Dat is hem! Kijk samen komen we er wel 
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
The Bridge of San Luis Rey?
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
xMilennx
-
- 67 berichten
- 60 stemmen
Ik herinner me een stuk van een film waarin een jongen het oneindigheidsteken ∞ wil laten tatoeëren in zijn nek, omdat hij samen is met een meisje en denkt dat de relatie eeuwig gaat duren.
Maar de tatoeëerder is niet van de slimste en kent het symbool niet, waardoor de jongen gewoon een 8 in zijn nek krijgt. Natuurlijk krijgt hij heel de tijd vragen waarom hij in godsnaam een 8 in zijn nek heeft staan, en alsof dat nog niet erg genoeg is, verbreekt het meisje kort daarop hun relatie... 
Over de rest van de film weet ik helemaal niets, maar dat stuk sprak mij wel aan, dus ik zou hem graag helemaal zien! Iemand?
villero torres
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar een film die ik jaren geleden ooit heb gezien. De film ging min of meer als volgt:
Een buitenlandse familie (Spaans/Turks o.i.d.) wonend in Noord-Amerika runt een klein restaurantje in een klein stadje. De zaken gaan erg slecht en ze gaan bijna failliet. Op een dag wordt er in het restaurantje een klant vermoord door een maffia lid o.i.d. waardoor ze op het nieuws komen. Vanaf dat moment wordt het restaurantje druk bezocht door vele nieuwsgierige mensen die een kijkje willen nemen in hét restaurant waar een moord gepleegd is. De familie maakt hier handig gebruik van en het restaurantje is weer back in business! Ik herinner me dat de film erg humoristisch was en zou hem super graag weer eens zien! Weet iemand over welke film ik het heb?
chevy93
-
- 12775 berichten
- 1355 stemmen
Hopelijk een makkelijke. Ik had laatst een DVD in mijn handen die omschreven werd als "De Franse Fucking Amal". Ik herinnerde me de scène die op de achterkant stond, maar ben de titel vergeten. Er zit een scène bij in het zwembad en eentje in de douche bij dat zwembad.
Iemand?
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Naissance des Pieuvres aka Water Lilies lijkt mij dan.
Of de vergelijking terecht is laat ik in het midden - maar dergelijke aanbevelingen op DVD-hoezen moet je nooit zo serieus nemen.
dakpunne
-
- 29 berichten
- 9 stemmen
Ik zoek eigenlijk 2 films:
1 Film is een soort SAW/Hostel film alleen hierin heeft een ouder getrouwd stel de touwtjes in handen. Ze ontvoeren (volgens mij) mensen en martelen deze.
Andere film is een horror film waarin een groep jongeren gaat kamperen, 1 van deze jongeren heeft een camera bij zicht. En de volgende ochtend vinden ze dan rare beelden van zichzelf terug op de camera.
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
1 Film is een soort SAW/Hostel film alleen hierin heeft een ouder getrouwd stel de touwtjes in handen. Ze ontvoeren (volgens mij) mensen en martelen deze.
The People under the Stairs?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3158 stemmen
De 2e doet me denken aan Book of Shadows: Blair Witch 2 (2000).
chevy93
-
- 12775 berichten
- 1355 stemmen
Dat lijkt me inderdaad Blair Witch Project 2.
Naissance des Pieuvres aka Water Lilies lijkt mij dan.
Of de vergelijking terecht is laat ik in het midden - maar dergelijke aanbevelingen op DVD-hoezen moet je nooit zo serieus nemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.