- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb het hier voor je gezocht en aan de hand van Pumba's quotes lijkt dit van
Lion King 3: Hakuna Matata!
Hier nog de quotes van beide personages over een afstandsbediening tijdens een Hyena aanval, dus het lijkt me waarschijnlijk dat dit hem moet zijn.
Ik was al helemaal vergeten dat ik hier had gepost, in ieder geval bedankt voor het opzoekwerk want dit moet hem volgens mij wel zijn.
danise
-
- 57 berichten
- 6 stemmen
Goedemorgen,
Een Argentijnse film over een vrouw die met haar eend(citroen!) haar zoontje ophaald van school. Ze gaan niet naar huis maar naar het jongetje zijn opa. Ze brengt dus haar zoon onder ivm de burgeroorlogen.
Komt dit iemand bekend voor?!
Brix
-
- 19811 berichten
- 5220 stemmen
Betreffende de vraag van danise: (film over een vrouw die met haar eend(citroen!) haar zoontje ophaald van school)
Voor de duidelijkheid: de Belgische MM gebruikers zullen dat type auto ( Citroën 2CV)eerder kennen als "Geitje".
sophie0211
-
- 6 berichten
- 9 stemmen
Ik heb jaaaren geleden een film enkele keren gezien (we hadden hem op videoband opgenomen). Het was een animatiefilm en ik zie sommige delen nog wel voor mij, maar ik kan het niet goed uitleggen. In een deel kwamen drie mannetjes met baarden onder een waterval en toen werden zij baby's. Dat is eigenlijk het enige deel dat ik me goed kan herinneren. Iemand enig idee welke film dat is?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
@sophie0211: Heel misschien Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001) ?
Mescaline
-
- 7122 berichten
- 3441 stemmen
Iemand een idee waar Child's Play (1972) te koop is? vind alleen de Chucky versie 
Baggerman
-
- 10844 berichten
- 8325 stemmen
Goedemorgen,
Een Argentijnse film over een vrouw die met haar eend(citroen!) haar zoontje ophaald van school. Ze gaan niet naar huis maar naar het jongetje zijn opa. Ze brengt dus haar zoon onder ivm de burgeroorlogen.
Komt dit iemand bekend voor?!
Wellicht is dit Kamchatka?
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
Combustibility
De laatste link was hem Super bedankt!
ul3m8
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek de titel van een film
:
Hej iedereen!
Ik zoek de titel van een film dat ik in een ver verleden eens gezien heb.
De film gaat over een man(ik denk een student) die een heel hoog IQ heeft. Ik herriner me nog een scène waar de man in een winkel, de korting op de kleren van een koppel uit het hoofd weet te rekenen.
Als iemand zich kan herinneren wat de titel is van deze film zou je mij een heel groot plezier doen!
Alvast bedankt! 
danise
-
- 57 berichten
- 6 stemmen
Helemaal goed! Bedankt!
New Luna Moon
-
- 19 berichten
- 1 stemmen
Het ging over een groep tieners met 1 jongen en 1 meisje in de hoofdrol.
Er speelt een heel grote vervallen huis in die de groep jongeren hebben 'gekraakt'. Ze gebruiken het als een soort clubhuis.
Wat ik ook nog weet dat er een jampotje een belangrijke rol erin speelt. Volgens mij maakten ze een of andere vloeistof zelf en die stopten ze dan in zo'n potje. En d'r is een scene waarbij die jongen zo'n potje uit afschuw of woede op straat gooide nadat hij alleen met dat meisje in de verlaten huis zat. En de volgende scene was volgens mij dat je dat meisje bij haar thuis zag en dat haar gezinsleden haar mishandelden geloof ik.
Dit had ik eerder geschreven, tot dusver nog steeds niet kunnen vinden =(
Het zou ook kunnen zijn dat dat meisje misbruikt is door diens familie leden.
Dat jampotje zou ook nog iets van een alcoholistisch drankje kunnen bevatten wat ze zelf gebrouwd zouden kunnen hebben...
Ik weet erg vaag maar ik hoop het te vinden. Het is al 11 jaar geleden denk ik..
lynns
-
- 2 berichten
- 3 stemmen
ik zoek ook een film:
Het gaat over 4 jongeren die samen naar een eiland gaan, Brazilie ofzo dacht ik, en in dat groepje zit er 1 iemand die ze alle 4 wil vermoorden. Het was niet gepland dat diegene die hun vermoord meeging maar omdat er iemand niet mee kon ging hij mee. Het eiland op zich is vreemd, het hotel enzo.
Het is niet "the perfect gataway".
Ik heb hem een aantal jaar geleden gezien.
iemand een idee?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1031 stemmen
Klopt, die film heeft me destijds wel wat slapeloze nachten bezorgd.
lynns
-
- 2 berichten
- 3 stemmen
Bedankt, dat is hem!
Oceanvolta
-
- 28 berichten
- 1752 stemmen
Ik zoek een film waarvan ik ooit een kwartier heb gezien. De film werd afgespeeld in een Mediamarkt filiaal.
Wat mij opviel is dat de beelden erg mooi waren. Heel kleurrijk. Het was een soort van fantasy film waarin een aantal aparte karakters het tegen ... opnamen. Het leek zich af te spelen in een andere tijd, zeg maar een paar honderd jaar geleden of misschien wel ten tijde van het Romeinse Rijk ofzo. Er zitten volgens mij geen A acteurs in de film.
Het was in ieder geval een ideale film om de beeldkwaliteit van een tv aan te tonen. Er bleven meerdere mensen naar de film kijken. Ik ben de titel vergeten en hem daarna nooit meer tegengekomen.
Ik hoop dat iemand hier weet welke film ik bedoel.
mister blonde
-
- 8633 berichten
- 5948 stemmen
Ik denk niet dat iemand het weet op basis van deze informatie. Vind dit nog het meest klinken als Lord of the Rings. Als ie werd afgespeeld in de Media Markt weet je alvast wel dat het (zeer waarschijnlijk) een bekende en populaire blockbuster was.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Oceanvolta
-
- 28 berichten
- 1752 stemmen
Ik denk niet dat het een blockbuster was. Ik denk dat ze die film afspeelde vanwege de mooie beelden. Het is inderdaad een soort film als Lords of the Ring of El Laberinto alleen minder duister. Volgens mij was het een film voor alle leeftijden.
Oceanvolta
-
- 28 berichten
- 1752 stemmen
Ik ben er al achter. Heb even een top 100 fantasyfilms op youtube bekeken en daar stond hij tussen. Ik bedoelde The Fall.
sophie0211
-
- 6 berichten
- 9 stemmen
@sophie0211: Heel misschien Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001) ?
Nee helaas, het was animatie als in Sneeuwwitje etc.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb een scene uit (schijnbaar) een Godzilla film gevonden waar ik maar geen film titel bij kan vinden. Volgens de clip komt dit fragment uit 2009. Heb het een tijd geleden gezien, maar kan maar niet vinden uit welke film deze scene komt. (En nee, het komt dus niet uit een Godzilla film die op deze site te vinden is.)
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Reacties:
Het zou dus een droom sequence moeten zijn die de hoofdrolspeler heeft na het kijken van een Godzilla film.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ah, moet ik over heen gelezen hebben. Thanks!
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Stond ook niet bij jouw filmpje maar dat van iemand anders op Youtube. Ik ben al blij dat ik eens iemand heb kunnen helpen met een film te vinden 
dakpunne
-
- 29 berichten
- 9 stemmen
Ik zoek een sci-fi film waarvan ik het volgende nog weet.
- Doel: Een cd in de hoofdcomputer doen. Het is een soort spel.
- Hinkelpad waarbij er een zuil omhoog komt met spijkers. Bij het verplaatsen van het gewicht zal deze afgaan (gebeurd niet) omdat ze er een steen opleggen.
- Een electrisch spinnenweb
- starwars achtige pakjes (rood) ??
Het is een aardig oude film.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bedankt!
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Tja ben ik weer met een filmpje
Het gaat volgens mij over big brother is watching you. Iedereen wordt dag en nacht in de gaten gehouden en eerst ligt de hoofdpersoon met een vrouw in bed alleen dan wordt hij opgepakt. Hij komt in een cel en breekt uiteindelijk want zijn grootste angst is muizen. Zoiets was het hoop dat jullie er iets me kunnen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Het gaat volgens mij over big brother is watching you. Iedereen wordt dag en nacht in de gaten gehouden en eerst ligt de hoofdpersoon met een vrouw in bed alleen dan wordt hij opgepakt. Hij komt in een cel en breekt uiteindelijk want zijn grootste angst is muizen. Zoiets was het hoop dat jullie er iets me kunnen.
Maar 't zijn wel ratten ipv muizen.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Bedankt! dat is hem en ach muizen of ratten het idee blijft het zelfde 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.