• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.877 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

speedy007

• 110 berichten
  • 40 stemmen

ik zoek de film titel van een film dat iemand opeens god word enzo heb hem wel is gezien maar ben de titel totaal vergeten

Ch3wb4cc4h

• 116 berichten
  • 0 stemmen

dankje daar zochten we naar

hallo. ik ben op zoek naar een japanse koreaanse of chinese films ik weet niet welke van de drie. de films was ongeveer 2 maander gelenden op rtl 5 of 7. de film gaat pver 2 keizereijken die met mekaar in oorlog zijn en tussen de 2 keizerijken ligt een heel groot meer waar ongeveer rond het einde van de film de boten van 1 van de keizerijken in brand worden gestoken en hienaa volgt een groot gecvht. en wat ik ok nog weet is dat 1 van de van de leiders 1 van de keizerijken de oude ambassadeur is van de ander, hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen want ik wil die film eecht graag zien

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2564 stemmen

Volgens mij is dat Red Cliff.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nog stuk van gekeken, zag er wel leuk uit.

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek weer een film, maar ik kom niet op de titel, hopelijk kunnen jullie me helpen.

Genre: Horror

1996-2003 ongeveer

2 jongens en een chick rennen door een veld. Ze zien een raar beest (varken/hond-achtig) ze gaan een huis binnen. Daar gebeuren allemaal enge dingen. Een weet uit het huis te ontkomen maar wordt neergeschoten door mensen die een beest zagen lopen, dan blijkt hij ook te zijn veranderd in zo'n hond beest. Einde.

Ik ben benieuwd

mixxmunky

• 9 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor het meedenken. Maar dat is em niet. Er zitten echt vreemde hond/varken achtige wezens in de film. Volgens mij is er ook nog wat met een vogelverschrikker.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2564 stemmen

Splinter misschien?

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

hoi hoi allemaal

mijn moeder kwam met een film en die zei die ik moest zien. maar ze weet de titel niet help

hij is postbezorger, zijn vliegtuig stort neer hij overleefd 3 jaar op een eilandje terwijl iedereen denkt dat hij dood is. en zijn vrouw is op t einde hertrouwd.

hoop dat jullie me kunnen helpen

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Cast Away

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

dankje wel Metalfist dat is hem !

Foppejan

• 4 berichten
  • 0 stemmen

wie o wie kan mij helpen.

betreft een oosterse film waarin een man een andere man een uppercut geeft ( vanaf onderen slaat hij de man op zijn kin) waarbij zijn vuist dwars door het hoofd van de man vliegt. Gigantisch overdreven dus. Er heeft jaren geleden ook een keer een gifje van op het internetz gestaan! bvd!

Flieber

• 116 berichten
  • 830 stemmen

Ik denk dat het om deze gaat

StoryofRickyOh

de actie op 1:48

Foppejan

• 4 berichten
  • 0 stemmen

jah dat is hem, ongelofelijk wat slecht dat filmpje. Mijn dank is groot Flieber! dat wordt smullen van het weekend met een biertje erbij!

@minotaures ja inderdaad het was red cliff dankjewel

weetwel

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik ben op zoek naar een film:

Ik ben op zoek naar een film maar de naam weet ik niet meer.

Volgens mij zag ik ergens een trailer die mij zo interessant vond om film te kijken.

Gaat over een man van een vermoedelijke Indiaanse afkomst, dat vermoedelijk in een oerwoud afspeelt. Wat blijkt dat die man zo goed kon vechten uit onverwachte hoek.

Volgens mij is het geen oude film...

Meer weet ik niet waar het over gaat, hopelijk weet iemand welk film ik hiermee bedoelde.

Dank alvast.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2564 stemmen

Ong Bak 2 misschien?

Hier de trailer:

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

hoi hoi.

Mijn docent kwam met een film aan over dementie

een seceteresse die wordt dement ze begint te vergeten waar der werk is, en ze wilt niet toegeven dat ze dement wordt, maar op een congres kalpt ze helemaal dicht. Ze verteld niks tegen der familie en doet alsof ze gewoon gaat werken, en gaat met der auto een straat verder staan en als haar gezin is werken gaat ze naar huis, en zorgt dat ze weer weg is als der gezin thuis komt, ze ontmoet ook iemand in t park die ook dement wordt.

Ze had hem op video band dus het is misschien een oude fim. wie oh wie kan me aan de titel helpen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Iris?

O, nee deze is het: Forget me Never

KimberleyL

• 56 berichten
  • 19 stemmen

dankje wel dat is hem moviemafketel

weetwel

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Minotaures schreef:

Ong Bak 2 misschien?

yep volgens mij is dit de film die ik bedoelde, bedankt!

weetwel

• 3 berichten
  • 0 stemmen

En nog een film die ik op zoek ben.

Het is een thriller film

Gaat over een man die volgens mij een ongeluk heeft gehad.

En toen de man wakker werd, merkt hij dat hij in een boerderij zit en wordt door een gestoorde vrouw verzorgd. Het eerste indruk van de man was dat zij een aardige vrouw, maar hoe langer hij in de boerderij blijft merkt hij dat de vrouw erg gestoord is. Het film speelt bijna de gehele film in een boerderij waarbij man alles heeft aan gedaan om te ontsnappen...

Hoe heet ie nou alweer?

VerCouter

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Hoe heet deze film??:

Dag allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een film.. Aantal jaren terug ooit eens gezien en wil de film nog eens zien.

Gaat over mensen die gevangen zijn genomen in engeland. Om hun heen is een grote muur gebouwd. De mensen daar in zijn besmet met een virus en worden agressief zover ik weet.

Een aantal andere mensen willen binnen de muren komen om iets te zoeken geloof ik.

Wie o wie kan mij helpen?!

Gr Nils

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Doomsday (2008)

Maar dat kun je voortaan beter hier vragen

In Film > Algemeen > Ik zoek een Oorlogsfilm:

Ik heb ooit op tv toen ik klein was een oorlog film gezien die me me redelijk is bijgebleven. Ik weet geen acteurs of titel. Ik weet alleen dat een Vrouw aan een Man vertelde over de concentratie kampen. Ze liet ook het nummer op haar arm zien. Het leek alsof ze in een soort rechtbank zaten maar dat weet ik niet zeker. kan iemand mij helpen hoe deze film heet?

devuza

• 11 berichten
  • 2 stemmen

In Film > Genres en landen > Vraag Komendie films:

Hey,

Er was een tijd geleden een remake van Spider man op tv van de makers van Scarymovie. Heeft iemand enig idee hoe deze film heet? en weet iemand meschien nog meer van dit soort films?

Fikret8

• 6183 berichten
  • 4250 stemmen

Superhero Movie

Nog meer van dit soort domme films:

* Onion movie

* Disaster movie

* Date movie

* Aother Gay Movie

* Another Gay Sequel: Gays Gone Wild

* Vampires Suck

* Meet The Spartans

* Not Another Teen Movie

* Shriek If You Know What I Did Last Friday the Thirteenth

* Epic Movie

* Spanish Movie

Volgens mij ook nog eens bijna allemaal van de makers van Scary Movie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.