- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Misschien heb je hier iets aan
Timon and Pumbaa - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
-edit- Thanks Minoraures, dus toch de film 
KimberleyL
-
- 56 berichten
- 19 stemmen
Hallo allemaal!!
Ik zoek een film
Het gaat over een meisje van 14, wat aan het chatten is met een pedofiel ( ze denkt iemand van haar leeftijd) Haar moeder komt er net op tijd achter, en gaat samen werken uiteindelijk met de politie dan speelt die moeder een 14 jarig meisje met een pet op, en lokt zo de pedofielen in de val. Hij is wel eens op RTL 4 geweest.!
Groetjes kimberley.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Nee, deze bedoeld ze volgens mij niet. Ik weet precies welke film ze bedoeld (ik haal hem zo voor de geest), maar ik kan niet meer op de naam komen. Ergens trekt Every Mother's Worst Fear (1998) me, maar volgens mij is dat niet welke KimberleyL bedoeld.
De moeder ontmoet de pedofiel op een soort van kermis achtig iets op het eind als ik het goed heb. Ik ga nog even verder snuffelen 
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Dit moet hem volgens mij zijn:
Moffel
-
- 3 berichten
- 128 stemmen
Hoi Hoi!
Ik zoek een film die ik een aantal jaar terug gezien heb
het gaat over een jongen die verliefd wordt op zijn lerares( of andersom )
Wat ik nog kan herinneren is dat de jongen de oudste was van de klas, er zaten ook leerlingen in de klas die een stuk jonger waren
heeft iemand zo een idee? gr
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Hoi Hoi!
Ik zoek een film die ik een aantal jaar terug gezien heb
het gaat over een jongen die verliefd wordt op zijn lerares( of andersom )
Wat ik nog kan herinneren is dat de jongen de oudste was van de klas, er zaten ook leerlingen in de klas die een stuk jonger waren
heeft iemand zo een idee? gr
klinkt als de film Jack (1996) (tenminste, als die 'jongen' een 40-jarige man was)
Moffel
-
- 3 berichten
- 128 stemmen
nee dat is hem niet helaas, de jongen is een jaar of 25.
ik kan de film maar niet achterhalen..toch bedankt ace
iemand anders een idee?
Moffel
-
- 3 berichten
- 128 stemmen
nee ook niet, het is een romantische drama
Bertje Pacino
-
- 13 berichten
- 4 stemmen
Ik zoek al tijden naar een film, en ik snap er niks van, want volgens mij is het een bekende film, maar goed, ik weet 1 scene.
Gaat over een moeder geloof ik, die haar dochter zoekt, die is ontvoerd. Dan belt ze aan, doet een heel keurig stel open, vraagt of die iets weten. En dan ziet ze iets valt binnen, en dan zie je op een douche kamer, een la met allemaal kindernamen.
Ik dacht eerst dat dit kill bill was, of een ander quarentino. Nog alles afgezocht naar deze scene, maar ik kan het niet vinden.
Iemand een idee?
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7406 stemmen
Het klopt misschien niet helemaal met wat je herinnert, vermoed ik. Kan het ook een jongetje i.p.v. meisje zijn? Daarom vermoed ik dat je deze film bedoelt. Erg Tarantino-achtig inderdaad..
Waarschuwing: de clip bevat uiteraard nogal wat spoilers.
YouTube - Running Scared - pedofiles scene Voorafgaand aan deze scene staat ze inderdaad bij het stel in de badkamer.
Bertje Pacino
-
- 13 berichten
- 4 stemmen
Jah!!! Haha, in 1 keer goed.
Zit ik al weken met die scene in mijn hoofd, met als enige herrinering dat het een gestoorde scene was in een aardige film.
Maar bedankt hoor, zeer scherp.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7406 stemmen
Graag gedaan, leuke film ook.
anoos_999
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Hallo allen
Ik zoek en film over een jongen die een meisje ontmoet maar er eigenlijk vanuit gaat dat hij haar nooit zal kunnen krijgen. Haar cijfer (wat hij haar geeft) is te hoog voor hem gegrepen. Toch wordt zij verliefd op hem tegen de verwachting in.
Het is heel weinig info, maar dat is alles wat ik nog weet.
De filmtitel heeft iets met cijfers erin weet ik nog.
b.v.d. voor het meedenken.
anoos_999
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Geweldig bedankt, dat is hem inderdaad!
Ben er mooi mee geholpen, nogmaals dank hiervoor.
gr
w-esley9
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
Een jaar of 3 geleden zag ik een film die ik nu graag nog eens wil zien.
Het gaat over een man die in een huis woont maar door de pols of enkelband of een chip die hij meedraagt eigenlijk niet verder kan komen dan zijn eigen huis en tuin.
Op een gegeven moment komt er een vrouw langs hem wonen die hij stiekem bekijkt wanneer ze gaat zwemmen of op haar kamer is.
De vrouw krijgt dit in de gaten en er komt contact tussen de 2.
In het vervolg gaan ze stiekem afspreken en op het eind wordt er een dood persoon gevonden in een vuilnis zak in de garage/kelder van een buurman.
Weet er iemand wat de titel van deze film is?
Gr
Appie_dares
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Genres en landen > Frans film met frans-arabische cast?:
Een lange tijd geleden, dan heb ik het over een jaar of 10-15 jaar geleden had ik een franse film gezien op Ned 3 dat ging over een frans arabisch gezin dat in frankrijk leefde waarin de broer in het gezin de vader-rol innam en waardoor hij zijn zus vaak in de gaten hield waardoor veel problemen kwamen. In de film gaat zijn zus met zijn beste vriend ervandoor. Het is drama film. Ik kan mij de titel niet meer herinneren en ik hoop met deze oproep dat iemand mij kan helpen met een paar titels dat midden jaren '90 zijn uitgebracht waarin een frans-arabisch cast speelt. Misschien dat ik het geluk heb dat ik de titel van deze film erin terugvindt.
Het is een beetje onduidelijk maar ik hoop hiermee genoeg info te hebben gegeven waardoor ik geholpen kan worden.
P.s. heb op fransfilm.nl gekeken maar kwam niet ver mee..
Alvast bedankt.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nénette et Boni (1996)? Dit zal 'm wel niet zijn, maar is in ieder geval wel een Franse film met deels Frans-Arabische cast, midden jaren '90, drama en centraal staat een broer-zus relatie. Moet 'm zelf nog zien trouwens 
Appie_dares
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
Beste McSavah,
bedankt voor je reactie. Ik heb hem even gecheckt en helaas is dit hem niet. Maar in ieder geval bedankt.

Mochizuki Rokuro
-
- 18947 berichten
- 16774 stemmen
Komt me erg bekend voor, maar kan in mijn eigen archief van Arabisch-Franse films en regisseurs niet iets vinden wat overeenkomt met dit plot.
Het feit dat hij op de Nederlandse TV is geweest is wel bijzonder, dan zou het bijvoorbeeld Salut Cousin! of Bye-Bye geweest kunnen zijn. Of Samia, A Toute Vitesse of Métisse misschien?
Zoek anders even verder via enkele Arabisch-Franse regisseurs als Bouchareb, Allouache, Kechiche of Franse regisseurs die wel vaker de Arabisch-Franse thema's en problematieken verfilmen: Kassovitz, Dupeyron of Audiard.
JasonBox1987
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een film of serie:
hey idereen
toen ik nog klein was hebben we int school is een film gezien
gaat over : een meiske ga in een pashokje en verdwijnt daar in een soort rare wereld
er is een meneer da een zeehond na doet in een zwembad vol kranten
een hele rare professsor
dat is zo wat ik e rnog van weet
ik weet niet of dit een serie of film is
hopelijk kan iemand me helpen
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
welke film heb ik gisteravond gezien in de bios?
(niet mijn keuze).. het gaat over een jonge vrouw, ontslagen, wiens zus trouwt en leest dat in een vrouwenbland dat ze niet meer dan met 20 mannen naar bed mag gaan. En ze zit al op 19. Met andere woorden met de 20e moet je trouwen.. maar met de hulp de ideale buurman voor de vrouw gaat ze haar exen langs.
joyce.bb
-
- 41 berichten
- 0 stemmen
bedankt bart en filmpje. dat issum!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.