- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
Harry Brown en Gran Torino. Als je in het vervolg een titel zoekt kun je dat beter hier posten: Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
De eerste kan ook wel Death Wish 3 zijn.
devuza
-
- 11 berichten
- 2 stemmen
Harry Brown en Gran Torino. Als je in het vervolg een titel zoekt kun je dat beter hier posten: Film >> Algemeen >> Ik zoek... een filmtitel.
Bedankt voor je tips en de titels!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jammer dat ik Gran Torino nu niet meer hoef te zien 
Beetje spoileren soms mensen!
Bla
-
- 772 berichten
- 2158 stemmen
Ik zoek een zeer recente film (2010 geloof ik). Ik kan me zo de hoes voor de geest halen (iemand die aan de rand van een afgrond hangt met bloederige strepen op de grond volgens mij) maar weet gewoon de titel niet meer. Gaat geloof ik over 1 of andere gemuteerde hilbilly die een paar bergbeklimmers lastig valt. Alvast bedankt!
matthijssie95
-
- 4 berichten
- 2 stemmen
Maar ik zoek ook een film.
Er komt een nerd-achtig persoon in voor met krullend haar en ik weet nog dat op zijn kamer allemaal foto's van zijn geliefde hingen. En na een aantal jaar is hij erg knap en komt zijn geleifde weer tegen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
Ik zoek een zeer recente film (2010 geloof ik). Ik kan me zo de hoes voor de geest halen (iemand die aan de rand van een afgrond hangt met bloederige strepen op de grond volgens mij) maar weet gewoon de titel niet meer. Gaat geloof ik over 1 of andere gemuteerde hilbilly die een paar bergbeklimmers lastig valt. Alvast bedankt!
Dat is inderdaad High Lane (Vertige)
leo710
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Sharps geweer:
Hallo, ik ben op zoek naar een western.
Ik kan me een scene in de film herrinneren, waarbij twee oldtimers in een hutje op de prairie worden overvallen en hun paarden worden gestolen.
Zij kunnen zich na verloop van tijd los wurmen, en dan vraagt de een aan de ander, of dat geweer boven de open haardt het nog doet.
Uit eindelijk weet een van de mannen een schot telossen op de heel ver verwijderde overvallers, en ook wordt een paard geraakt, waardoor de overvallers met twee man op een paard verder moeten.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jammer dat ik Gran Torino nu niet meer hoef te zien 
Beetje spoileren soms mensen!
Nu maak je het alleen maar erger, moviemafketel. Voordeel is dat als je hem niet gezien hebt, je hem ook niet alszodanig herkent 
Ik heb inmiddels een melding gemaakt bij de mods om het bericht alsnog te spoileren..
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2416 stemmen
In Film > Algemeen > Sharps geweer:
Hallo, ik ben op zoek naar een western.
Ik kan me een scene in de film herrinneren, waarbij twee oldtimers in een hutje op de prairie worden overvallen en hun paarden worden gestolen.
Zij kunnen zich na verloop van tijd los wurmen, en dan vraagt de een aan de ander, of dat geweer boven de open haardt het nog doet.
Uit eindelijk weet een van de mannen een schot telossen op de heel ver verwijderde overvallers, en ook wordt een paard geraakt, waardoor de overvallers met twee man op een paard verder moeten.
Gokje: Lonesome Dove (1989)
demisoft
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel van een film,
Het is een film van de laatste tijd.
Het gaat over een meester dief/oplichter die nog maar een paar dagen te leven heeft. Hij kan in leven blijven maar dan moet hij aan een groep mensen al zijn verdiende geld geven om te overleven. Achteraf blijkt dat de mensen die hem bestelen dezelfde zijn die hem het vak hebben geleerd in een gevangenis een atal jaar daarvoor.
b.v.d.
rensie32
-
- 4359 berichten
- 1796 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film die zich afspeelt in de middeleeuwen. De film is volgens mij een paar jaar geleden op tv geweest.
Het ging over een groep mensen waarbij een aantal van hen overleden aan de pest. Een aantal van hen denkt dat de hoofdpersoon ook de pest heeft, en besluiten hem vast te ketenen. Hij weet uiteindelijk te ontsnappen etc. etc. Volgens mij dachten ze dat een stuk vlees besmet was met de pest en ik weet nog dat een hond hiervan at.
Meer weet ik er echt niet meer van, maar toch alvast bedankt 
bawimeko
-
- 178 berichten
- 145 stemmen
Okee; dit wordt misschien een lastige...
Een film uit (schat ik) de jaren '40; geschoten in zwart-wit. Het is een Europese film, misschien Pools, misschien Tjechisch.
Het enige dat me uit het plot bijstaat is dat het een oude(re) man en een jongen betreft die op reis/zijn en gaan met nogal wat bagage. Veel scenes met bergen en sneeuw. Een scene die me is bijgebleven is dat de pianola die ze meeslepen (!) in een ravijn valt en al vallend nog een deuntje speelt (en het is géén komedie!).
Een (half) idee?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3948 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film die zich afspeelt in de middeleeuwen. De film is volgens mij een paar jaar geleden op tv geweest.
Het ging over een groep mensen waarbij een aantal van hen overleden aan de pest. Een aantal van hen denkt dat de hoofdpersoon ook de pest heeft, en besluiten hem vast te ketenen. Hij weet uiteindelijk te ontsnappen etc. etc. Volgens mij dachten ze dat een stuk vlees besmet was met de pest en ik weet nog dat een hond hiervan at.
Meer weet ik er echt niet meer van, maar toch alvast bedankt
Dat is Flesh+Blood (1985) van Paul Verhoeven! 
rensie32
-
- 4359 berichten
- 1796 stemmen
Dat is Flesh and Blood van Paul Verhoeven!
Had zelf al een beetje gekeken, maar de trailer van die film deed me er niet aan denken :O
Het zal Flesh and Blood wel zijn dan, dank je.
Carpje
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo ,
Ik ben op zoek naar een brandweer film. Het gaat geloof ik over 2 broers of 2 vrienden. Er wordt door 1 van beiden allemaal ludieke stunts uitgehaald die nationale bekendheid krijgen. Ik kan me nog herinneren dat ze die vent proberen te zoeken en alle gekken in amerika net doen of ze hem zijn. Misschien dat de titel wel uit nummers bestaat. Hopelijk kan iemand wat met deze behoorlijk cryptische omschrijving.
Vast bedankt!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2564 stemmen
- Backdraft gaat over 2 broers
- Ladder 49 gaat over een nieuweling en zijn mentor
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2651 stemmen
misschien deze 252: Seizonsha Ari (2008)
gerjanbouma
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Vraagje als iemand me helpen kan me het vinden van een flm
Ik zoek een film uit de 2 wereld oorlog over een paar maten die moeten in een duitse gevangenis.
Het gaat opzich over 2 personen 1 ervan onsnapt na een paar maanden de ander een paar jaar later. Maar de eerste maat heeft de vriendin van de andere afgepakt.
Kan iemand me helpen? ik denk dat de naam met een G of een P begint.
Bedankt voor de verdere hulp
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik denk dat het deze is:
De trailer zou je uitsluitsel moeten geven......
tropa de elite
-
- 1 berichten
- 10 stemmen
In Film > Overige films > help help : zoek titel van oude horrorfilm , lees omschrijving !!
Een man komt in zijn flat , er ligt een vrouw naakt op haar buik op het bed . De man vraagt wie ze is en gaat zachtjes naar haar toe ...
Ze draait zich om , ze heeft een eng zombiegezicht , er ontstaat een gevecht en 1 van beide vliegt door het raam ... dood op de grond
wat is de titel aub ????? 
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Ik ben ook op zoek naar een filmtitel. Het is een film die ik al twee keer heb gezien. Het gaat over een familie die krap bij kas zitten en besluiten een reality show in hun huis op te bouwen. Als de dochter van het gezin beschuldigd wordt omdat ze te weinig kijkcijfers haalt, beslissen ze om een knappe actrice haar rol te laten spelen, enz
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
In Film > Overige films > help help : zoek titel van oude horrorfilm , lees omschrijving !!
Een man komt in zijn flat , er ligt een vrouw naakt op haar buik op het bed . De man vraagt wie ze is en gaat zachtjes naar haar toe ...
Ze draait zich om , ze heeft een eng zombiegezicht , er ontstaat een gevecht en 1 van beide vliegt door het raam ... dood op de grond
wat is de titel aub ?????
Corcicus
-
- 2916 berichten
- 4039 stemmen
Hallo,
Ik zoek de titel van een horrorcomedy over een makelaar die een huis probeert te verkopen waarin zich allerlei vreselijke taferelen hebben voorgedaan. De makelaar vertelt om onduidelijke redenen elk van die verhalen aan potentiële kopers waardoor die telkens op de loop gaan. Ofwel gaat het steeds om verschillende huizen waardoor steeds dezelfde kopers op de loop gaan naar het volgende huis, waarover de makelaar dan ook weer een bloederig verhaal te vertellen heeft. Dat herinner ik mij niet meer zo goed. Het gaat eigenlijk om die korte verhalen (cf. Body Bags).
Wie kan helpen?
Dank bij voorbaat
gerjanbouma
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Dankje voor de hulp hij was het inderdaad
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.