• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.905 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Berichten met slecht en slordig taalgebruik verwijderd.

bier-rocknroll

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek dus de film titel van een oude horror film.

Het verhaal gaat over een 4 tal mensen.

2 dames en 2 heren die op vakantie gaan naar een eilandje.

Een van de 2 dames heeft een paar dagen voor de vakantie nare nachtmerries dat er wat gaat gebeuren op het eiland. Eenmaal daar blijken de nachtmerries uit te komen.

Een voor een worden ze vermoord door iemand of iets. Wie weet van deze film de titel?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet niet of de film oud genoeg is, maar: I Still Know What You Did Last Summer (1998) ?

bier-rocknroll

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Ik weet niet of de film oud genoeg is, maar: I Still Know What You Did Last Summer (1998) ?

Das niet de titel die ik zoek. De film die ik bedoel is ongeveer 15 jaar oud.

bier-rocknroll

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet nog wel dat de killer in de film die ik zoek een monsterlijk iets was.

yeyo

• 6361 berichten
  • 4650 stemmen

bier-rocknroll

• 7 berichten
  • 0 stemmen

ik heb honeymoon horror even bekeken op youtube maar dat is m ook niet. de film is wel ongeveer even oud.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Dan is de film ook al bijna weer 30 jaar oud, niet 15.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

Ik zoek een oorlogsfilm over Hitler. In het begin zie je hem in de eerste wereld oorlog vechten, waar hij eigenlijk een zielig mannetje is. Er was ook iets met een hond die hij beschermde tegen de andere duitse soldaten. En Hitler kreeg een onderscheiding voor moed geloof ik. Weet iemand misschien welke film het is.

Meer info weet ik niet want ik heb hem lang geleden op school gezien of ja eigenlijk heb ik alleen het begin gezien.

bedankt alvast

starwars321

• 167 berichten
  • 915 stemmen

Hitler: the rise of evil (2003)

bier-rocknroll

• 7 berichten
  • 0 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Dan is de film ook al bijna weer 30 jaar oud, niet 15.

oops inschattings fout.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

starwars321 schreef:

Hitler: the rise of evil (2003)

Dankje dat is hem

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

bier-rocknroll schreef:

ik heb honeymoon horror even bekeken op youtube maar dat is m ook niet. de film is wel ongeveer even oud.

Slayer, The (1982)

bier-rocknroll

• 7 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Slayer, The (1982)

YES, dat is m. hartelijk dank man.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

No sweat, gewoon effe goochelen

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8301 stemmen

Baggerman schreef:

Nou ik heb er ook weer één, hoor! Ik ben benieuwd of er iemand chocola van kan maken....

Begin jaren tachtig was er 's-middags een (volgens mij Britse) film op tv. De hoofdpersoon was een meisje. Het speelde zich af in het Victoriaanse tijdperk. Het meisje ging in een groot landhuis wonen en daar zag ze steeds een enge kerel in een donkere pij of cape(misschien een geest of ze dacht dat het een geest was). De kerel leek volgens mij een beetje op Edward Norton zoals ie op de hoes van 'The Illusionist'staat.

De film zat vol met goede schrikmomenten. Zoals: het meisje drinkt thee aan de tafel kijkt op naar het raam en daar staat dan zo'n kerel in een monnikspij (en je kunt zijn gezicht niet zien).

Ik vond de film (als kind) héél spannend, maar heb het einde nooit kunnen zien omdat mijn moeder de tv uitzette dreigende dat ik huiswerk moest maken.

Ik ben eigenlijk alleen nieuwsgierig of iemand op grond van deze summiere informatie de titel weet. Ik zou het knap vinden!

Eindelijk gevonden! Het was dus The Man from Nowhere (1975)

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6550 stemmen

Lol! Altijd leuk toch, zo'n film na zo'n lange tijd terugvinden?

Ikzelf ben ook nog steeds op zoek naar een Tsjech.... nah laat maar.

LINDA1712

• 21 berichten
  • 1 stemmen

narva77 schreef:

Lol! Altijd leuk toch, zo'n film na zo'n lange tijd terugvinden?

Ikzelf ben ook nog steeds op zoek naar een Tsjech.... nah laat maar.

Ja, en ik nog naar mn "Duitse" film.....

kevin..l

• 15 berichten
  • 16 stemmen

kevin..l schreef:

In Film > Algemeen > Ik zoek een film voor mijn vriendin [help]:

Hey allemaal,

Ik zoek een film waar me vriendin al weken naar het zoeken is en de titel niet van weet.

Ze heeft wel een beschrijving en die is als volgt..

De film gaat over een man die succesvol is en elke vrouw kan krijgen die hij wilt, maar hij heeft maar interesse in een meid en die meid ziet hem totaal niet staan.

Natuurlijk gaat hij er dan alles aan doen om die meid te veroveren.

Zegt iemand deze beschrijving iets. het is een nieuwere film en kan hem helaas met beschrijving niet zoeken (al geprobeerd maar helaas)

Dus als iemand met deze beschrijving een belletje gaat rinkelen dan hoor ik het heeel graag!!!

groetjes en bedankt voor het mee denken!!

Kevin..l

Nog steeds het zoeken naar deze film echt niemand met enig idee?? Moet deze echt graag hebben iemand ???

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

kevin..l schreef:

(quote)

Nog steeds het zoeken naar deze film echt niemand met enig idee?? Moet deze echt graag hebben iemand ???

Hitch?

kevin..l

• 15 berichten
  • 16 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Uhm, nee! Lijkt mij niet. Eerder de twee bovenstaande films van mij die ik vannacht noemde...

Ben benieuwd of de user "kevin..l" überhaupt nog gaat reageren, hij was op 27 maart voor het laatst ingelogd...

Sorry hoor maar zei al duidelijk dat het een vrij nieuwe film is, hij is ook paar keer als reclame op tv geweest met nu in de bioscoop en heb me dood gezocht ik vind hem echt niet. Dus bedankt voor het meedenken maar moeten echter veel jongere films zijn!

Glacius

• 4306 berichten
  • 3046 stemmen

kevin..l schreef:

(quote)

Cruel Intentions misschien?

kevin..l

• 15 berichten
  • 16 stemmen

Glacius schreef:

Cruel Intentions misschien?

Dankje voor het meedenken maar helaas is dit hem ook niet

Psolitsa

• 361 berichten
  • 140 stemmen

Hmm ik weet niet of jullie kunnen helpen, want mijn beschrijving is aardig vaag.

Ik heb eens een aziatische film gezien (ik dacht koreaans of japans).

Het ging eigenlijk over een groepje milieuactivisten (?) die samenkwamen om een gestoord feestje te houden . Liep volgens mij nogal uit de hand..

Andere flarden die bij me opkomen : Een groot wit plein, veel bloed?

Een onthoofding met een samuraizwaard.

Iemand?

zakhooi

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film waarvan ik de titel ben vergeten.

Film komt uit jaren '80/'90 en voor zover ik het me kan herinneren gaat het over een huis waar 2 vrouwen worden overvallen. Op een of andere manier lukt het hen de overvaller te overmeesteren.

Ze takelen hem toe, knevelen hem en sluiten hem dan op in de openhaard (openhaard is uit).

Meer kan ik me niet herinneren alleen dat het een soort psychologische thriller is.

Wie welke film dit is?

Bvd

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

Death Game (1977)

deze misschien?

guidoafca

• 7 berichten
  • 10 stemmen

ik ben op zoek naar een film, het is een romantische komedie en ik kan me nog maar 1 scene herinneren en dat is dat de man gaat ijshockeyen met een vrouw tegen een stel kinderen en dat de vrouw nog vraagt van weet je zeker dat je mee doet? en dan is hij eerst slecht en dan later beukt hij zo'n kind omver en heeft hij het gedaan. De man is trouwens niet van daar.

Kan iemand mij helpen?

Bvd

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

guidoafca

• 7 berichten
  • 10 stemmen

bedankt voor je snelle reactie, maar nee het is hem niet.

het is een film die totaaal niet over ijshockey ofzo gaat, er is alleen 1 scene dat hij terug in zijn geboortedorp ofso is en dat hij daar om indruk te willen maken op die vrouw een potje ijshockey speelt tegen kinderen, maar dat het dus geen succes is. volgnes mij is de hoofdrolspeler colin firth maar dat weet ik niet heel zeker

guidoafca

• 7 berichten
  • 10 stemmen

kevin bedoel jij misschien toy boy?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.