• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.901 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

DanLeeDR01 schreef:

Hoi, ik zoek een film die ik 5 a 7 jaar geleden eens op tv heb gezien. Het is denk ik een amerikaanse film. Gaat over een jongen die verliefd wordt op een meisje op school, maar die ziet hem niet staan. Want ze valt alleen op stoere jongens die motor rijden. Dan gaat die jongen op een grasveld steeds oefenen, met allemaal kunstjes op de motor.

En dan heeft hij een helm op zodat dat meisje hem niet herkend als die op de motor rijdt, en wil ze bij hem achterop en dan wordt ze verliefd op hem, en kust hem, maar weet niet wie hij is.

Is meer op een amerikaanse high school waar ze al wat ouder zijn meer de leeftijd van de mensen als in grease.

Op het einde is er een soort festival, en dan zijn er meer slechterikke die alles bederven, en dan komt hij opeens heel stoer met zijn motor ernaartoe gesprongen, en maakt later aan het meisje zijn identiteit bekend. Volgens mij beetje oude film uit de tijd net na grease? schat ik.

Grease 2

DanLeeDR01

• 4 berichten
  • 9 stemmen

Grease 2

Ha ja, ik zie nu een trailer op moviemeter, en dat is hem. Ik denk ik heb nu een heel onbekende film film in mijn hoofd die waarschijnlijk niemand kent.

Is het Grease 2, ik heb die nooit gekeken omdat ik dacht dat die heel slecht was. Is het een van me goede jeugd herinneringen.

Heel erg bedankt:p.

LINDA1712

• 21 berichten
  • 1 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Weet je ook of de film uit de DDR kwam of uit West-Duitsland? Dat beperkt het zoeken namelijk aanzienlijk!

Ehhh nee sorry, ik was een jaar of 7

Pascha

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > 2 Titels:

Hoi forumers,

Ik ben op al een lange tijd op zoek naar 2 titels van een film.

Nummer 1 gaat over het leven in de toekomst tussen arm en rijk (sience fiction) waar op een gegeven moment de mensen (arme) kunnen kiezen voor een vredige inslaap en later worden verwerkt tot witte tabletten die weer gebruikt worden als voedsel.

Nummer 2 was een nederlandse productie film/serie en gaat over een schoonmaak van een reactor op de achtergrond (Ketjen). het vervolg ging over het krijgen van een uitslag op de huid.

Dacht dat een rol was gespeeld door Frits Lambrechts.

Hoop van jullie mede filmliefhebbers te horen.

Groetjes Pascha

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

De 1e is in ieder geval Soylent Green

Quentin

• 10218 berichten
  • 8568 stemmen

En dit de tweede?

Proefkonijnen, De (1979)

Verpa123

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allemaal,

Ik zoek twee films. De eerste gaat over mensen op een ruimteschip die ontwaken uit een

slaapcapsule. Dan zien ze dat er meer capsules open zijn, maar in plaats van dat ze andere vinden blijkt dat die opgegeten zijn door mutanten/aliens op dat schip. Ze worden dan zelf ook opgejaagd. Aan het einde van de film blijkt dat ze niet in de ruimte zijn, maar gewoon in een of andere oceaan op een of andere planeet. en lanceren ze zich met alle overige overlevenden uit het schip.

Van de andere film kan ik maar één ding herinneren: Een ruimteschip op de bodem van de zee met lichtgevende vissen/walvissen ofzo. Niet erg duidelijk, maar meer weet ik niet.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Die eerste lijkt me Pandorum (2009).

Verpa123

• 3 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek schreef:

Die eerste lijkt me Pandorum (2009).

Dat klopt! dankjewel

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Verpa123 schreef:

Van de andere film kan ik maar één ding herinneren: Een ruimteschip op de bodem van de zee met lichtgevende vissen/walvissen ofzo. Niet erg duidelijk, maar meer weet ik niet.

Doet me hier (op +/- 2min.48 en verder) aan denken, maar zal het wel niet zijn...

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Verpa123 schreef:

The Abyss?

Verpa123

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Dragon schreef:

(quote)

The Abyss?

Dat dacht ik eerst ook, maar blijkt hem niet te zijn

tim__84

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > ik zoek een film titel:

we komen er niet uit wat de titel is van de volgende film.

hij gaat erover dat in een motel iedreeen word uitgemoord en uiteindelijk het jongetje wat in bescherming word genomen de boosdoener blijkt te zijn en volgens mij zijn moeder op het einde met een schep of iets dergelijks zijn moeder neer slaat.

dank je

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

tim__84 schreef:

In Film > Algemeen > ik zoek een film titel:

we komen er niet uit wat de titel is van de volgende film.

hij gaat erover dat in een motel iedreeen word uitgemoord en uiteindelijk het jongetje wat in bescherming word genomen de boosdoener blijkt te zijn en volgens mij zijn moeder op het einde met een schep of iets dergelijks zijn moeder neer slaat.

dank je

Dat is Identity (2003)

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Verpa123 schreef:

(quote)

Dat dacht ik eerst ook, maar blijkt hem niet te zijn

Sphere of wat meer info?

tim__84

• 2 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek schreef:

(quote)
Dat is Identity (2003)

dank je

movierobert

• 168 berichten
  • 1848 stemmen

The Lookout komt vandaag op tv, nou dacht ik ineens aan een film over iemand die doet alsof die net helemaal in orde is. Hij werkt bij een bank/kluis als schoonmaker, maar in werkelijkheid is hij een van de diefen, en gaat hij wat stelen.

Wat is de filmtitel? Het is mogelijk dat het gewoon The Lookout is.

Heb hem wel gezien, maar kon hem niet vinden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Score

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

Verpa123 schreef:

het ligt op het tipje van mijn tong...

Het is niet Deepstar Six

deze misschien (hoewel het niet die film is waar ik aan denk) Deep Shock (2003)

EDIT: dvd van the abyss nog eens nagekeken en het zijn dus beelden uit die film die in mijn hoofd zitten (grote lichtgevende walvisachtige kwallen)

movierobert

• 168 berichten
  • 1848 stemmen

Klopt

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

ping_uin

• 33 berichten
  • 0 stemmen

laang geleden een film gezien(ik denk 40 jaar terug) ik weet er nog heel weinig van.

vliegtuig ongeluk in de woestijn, 1 jongetje overleefd het. einde van de film is de jongen veranderd in een adelaar(heeft ook de ketting van de jongen om) ik denk dat dat figuurlijk was en dat het jongetje dood was. ik heb echt geen idee meer

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ping_uin schreef:

laang geleden een film gezien(ik denk 40 jaar terug) ik weet er nog heel weinig van.

vliegtuig ongeluk in de woestijn, 1 jongetje overleefd het. einde van de film is de jongen veranderd in een adelaar(heeft ook de ketting van de jongen om) ik denk dat dat figuurlijk was en dat het jongetje dood was. ik heb echt geen idee meer

Heb je een tijd geleden ook al gevraagd en toen zei ik:

Dirkie (1969)

Alternatieve titel: Lost in the Desert ?

Nooit gehoord of dat hem was of niet.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2554 stemmen

Dat moet haast wel, want ik kreeg hetzelfde resultaat tijdens het zoeken.

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Ik zoek een bepaalde film:

Jaren 80 / early 90s movie

Stijl: Hoogstwaarschijnlijk fantasy, a la Conan the Barbarian..

Verhaal lijkt op Cube; onstnappen uit een building waar overal vallen zitten

Volgens mij was het in een burcht ergens op een wasteland / desert

Ik dacht eerst dat Christopher Lambert de hoofdrol speelde, maar bleek niet zo te zijn.

Wie o Wie verlost me? Ik zoek al een tijd, en het is me volgens mij al een jaar of 5 niet overkomen dat ik iets Niet kon vinden.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8301 stemmen

Mischien Legend?

starwars321

• 167 berichten
  • 915 stemmen

ik zoek een waargebeurt verhaal dat een paar jaar geleden op rtl 4 te zien was het ging over een jongen die een meisje leuk vind maar dat meisje heeft een vriend en die vriend slaat met een groep die andere jongen in elkaar zo erg dat hij bijna dood is, de groep word opgepakt en de vriend van dat meisje krijgt uiteindelijk 1 jaar gevangenis straf

Bubblez

• 2072 berichten
  • 2541 stemmen

Miron schreef:

Ik dacht eerst dat Christopher Lambert de hoofdrol speelde, maar bleek niet zo te zijn.

Wie o Wie verlost me? Ik zoek al een tijd, en het is me volgens mij al een jaar of 5 niet overkomen dat ik iets Niet kon vinden.

No Escape / Escape from Abs...?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

starwars321 schreef:

ik zoek een waargebeurt verhaal dat een paar jaar geleden op rtl 4 te zien was het ging over een jongen die een meisje leuk vind maar dat meisje heeft een vriend en die vriend slaat met een groep die andere jongen in elkaar zo erg dat hij bijna dood is, de groep word opgepakt en de vriend van dat meisje krijgt uiteindelijk 1 jaar gevangenis straf

Tagged: The Jonathan Wamback Story (2001)?

newG

• 956 berichten
  • 2357 stemmen

Miron schreef:

Fortress (1992) lijkt er toch wat op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.