- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
starwars321
-
- 167 berichten
- 915 stemmen
ik zoek nog een film het gaat over 4 of 5 gemaskerde mannen die een school overvallen en daar de kinderen geizelen ze stoppen de leeraar en de leerlingen in een grot en daar moeten ze dan proberen te ontsnappen ik weet alleen nog dat 1 man een maker van de kerstman had en een andere een clown masker
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Deze misschien? Fortress 1986 TV film
Het is niet de Fortress science-fiction film die wij kennen, maar een Australische film genaamd Fortress.
This film takes place in the outback region of Australia in the mid 1980's. A school teacher and her students are kidnapped by four masked men. They are then led on a unwilling adventure that tests their survival skills and transforms them prematurely into adults. I would recommend this film to anyone who loves movies that always keep you guessing, you will be surprised by the outcome.
Succes 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat is hem zeker ja Movie-Addicted. hier
In de recensies komt de kerstman al voor las ik. 
starwars321
-
- 167 berichten
- 915 stemmen
heeft iemand nog een idee welke films dat zijn in mijn vorige berichten
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
ik zoek nog een film het is een waargebeurd verhaal en was een paar jaar geleden op tv, het gaat over een moeder die geen kinderen kan krijgen dus gaat ze een baby stelen 15 jaar later is die baby/jongen een straatkind geworden en op het einde van de film blijkt dat zijn lerares zijn echte moeder is
Volgens mij is dit There Was a Little Boy
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
ik zoek een film dat zich afspeelt in de middeleeuwen het gaat over een meisje waarvan de moeder word verkracht en daarna moet ze bloed van de duivel drinken ofzoiets het was een soort oorlogsfilm meer weet ik niet meer
Misschien Flesh+Blood?
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Dacht ik ook al aan Flesh+Blood voor starwars321. Ik zal ff verder speuren voor hem
starwars321
-
- 167 berichten
- 915 stemmen
there was a little boy die is goed, maar flesh + blood is hem niet ik kan me nog een scene herrineren waar die moeder tegen een kastdeur word gezet en dan word verkracht terwijl haar dochter in die kast zit nadat die moeder is verkracht steekt die man een zwaard door haar buik
AxelleDa
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een titel van een film:
ik zoek de titel van een film
het gaat over een niet populaire jongen, die heel erg rijk is. hij heeft namelijk een persoonlijke psychiater. en hij gaat dus op school mensen helpen met problemen, hij luistert wat ze zeggen en vertelt dat dan tegen zijn psychiater. die schrijft dan medicatie en hij verkoopt die dan op school. en later in de film wordt hij gepakt en van school gesmeten.
Het enige dat ik nog weet van de titel is dat de naam van de hoofdrolspeler in de film dezelfde is als de titel van de film
alvast bedankt
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
there was a little boy die is goed, maar flesh + blood is hem niet ik kan me nog een scene herrineren waar die moeder tegen een kastdeur word gezet en dan word verkracht terwijl haar dochter in die kast zit nadat die moeder is verkracht steekt die man een zwaard door haar buik
brymj
-
- 758 berichten
- 829 stemmen
ik zoek de titel van een film met Robert Duvall , van voor 1984 . Hij speelt een zeer autoritaire vader van een of twee jongens . Misschien een oudgediende uit het leger , weet ik niet meer, hij was hard voor zichzelf en zijn zoon . De zoon voldeed helemaal niet aan zijn ideaalbeeld. Mooi huis , een eind daar vandaan stond een stacaravan met een kreupele jongen waar volgens mij die zoon vriendschap me sloot ?! Die jongen in de caravan had een hele meute honden , en die heeft hij later nog op iemand afgestuurd die dat dus met de dood moest bekopen.
weet iemand over welke film ik het heb?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ik zoek de titel van een film met Robert Duvall , van voor 1984 . Hij speelt een zeer autoritaire vader van een of twee jongens . Misschien een oudgediende uit het leger , weet ik niet meer, hij was hard voor zichzelf en zijn zoon . De zoon voldeed helemaal niet aan zijn ideaalbeeld. Mooi huis , een eind daar vandaan stond een stacaravan met een kreupele jongen waar volgens mij die zoon vriendschap me sloot ?! Die jongen in de caravan had een hele meute honden , en die heeft hij later nog op iemand afgestuurd die dat dus met de dood moest bekopen.
weet iemand over welke film ik het heb?
Misschien Great Santini, The (1979)
Alternatieve titels: The Gift of Fury, The Ace ?
BluetoothUSB
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > kan de film titel niet vinden.:
Hallo,
Ik zoek een film ik ben alleen de titel kwijt maar ik weet wel ongeveer waar over het ging.
Het gaat om een aantal jongetjes, die toen ze jong waren een straat verkoper om het leven hebben gebracht (per ongelijk). Hierdoor worden ze opgepakt en in een jongens gevangenis geplaatst. Waar ze mishandeld worden en verkracht.
Een paar jaar later als ze al ouder zijn (volwassen) zien ze dan man die hun hebben misbruikt en gaan wraak op hem nemen (schieten hem dood)
Het is een film die zich vroeger heeft afgespeeld.
Weet iemand de titel over deze film. (+trailer)
Thomas1983
-
- 6 berichten
- 4 stemmen
hey gasten
ik ben op zoek naar die film met die bries of bepaalde wind die door het land waait, en waar de bewoners helemaal krankzinnig worden of worden geinfecteerd.
wie o wie kan me aan de titel helpen??
alvast bedankt
newG
-
- 956 berichten
- 2357 stemmen
hey gasten
ik ben op zoek naar die film met die bries of bepaalde wind die door het land waait, en waar de bewoners helemaal krankzinnig worden of worden geinfecteerd.
wie o wie kan me aan de titel helpen??
alvast bedankt
LINDA1712
-
- 21 berichten
- 1 stemmen
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar de titel van een Duitse film.
Waarschijnlijk is hij uit de jaren 80.
Het gaat over twee meisjes, zusjes, die buiten aan het spelen zijn en een beetje lopen te ruzieen. Na een tijdje valt 1 van de meisjes in een gat in de grond. (als ik het goed heb onthouden heette het meisje Nena)
Na verschillende reddingspogingen laten de reddingswerkers uiteindelijk haar zusje via een kabel naar beneden dalen en zij red haar uiteindelijk.
Toen ik nog een jaar of 7 was heb ik deze film met open mond zitten kijken en het lijkt me wel grappig om hem nog eens te zien
Kunnen jullie me helpen aan de titel???Vast bedankt voor jullie reacties!!
lebowski
-
- 173 berichten
- 324 stemmen
The Blind Bird a.k.a Slepaya Ptitsa 1963
Super zeg, heel erg bedankt. De pelikaan was dus blind. Het geheugen doet rare dingen 
yellowflag
-
- 147 berichten
- 343 stemmen
Hallo
ik heb een keer een begintune gedownload en gebruikt bij een videomontage, alleen de muziek ervan. Ik weet nog dat het creepy muziek was en dat er laag over het water gevlogen werd, en de camera steeds meer omhoog pande totdat je een eiland zag wat genaderd werd. Het lijkt een film uit de begin jaren tachtig te zien aan de kwaliteit. tot zover heb ik het gezien. enig idee iemand wat voor film het zou kunnen zijn? Ik heb helaas niet meer info....thanks!
yellowflag
-
- 147 berichten
- 343 stemmen
dank voor je snelle reactie, maar het was (vergeten te noemen) echt over zee richting een eiland.
thanks
greetz
Ronald
Baggerman
-
- 10842 berichten
- 8300 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een Duitse film.
Waarschijnlijk is hij uit de jaren 80.
Weet je ook of de film uit de DDR kwam of uit West-Duitsland? Dat beperkt het zoeken namelijk aanzienlijk!
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Ik neem aan West-Duitsland. Had vanmiddag ook al gezocht op IMDb en op MM. Op IMDb had ik al gezocht op woorden als "shaft" en "Nena" in de plots. Daarna gezocht op "Nina", maar dat is niet te doen, veel te veel resultaten helaas.
Maar het verhaal klinkt mij wel bekend in de oren; kan het niet gewoon een Amerikaanse TV-film zijn?
Brix
-
- 19724 berichten
- 5156 stemmen
Inderdaad moeilijk zoeken naar die film.
En aangezien de Duitsers alles nasynchroniseren bestaat ook nog de mogelijkheid dat het een niet-Duitse film is geweest.
Het verhaal zegt mij ook wel iets.
Ik meen mij ook een Belgische film te herinneren met een dergelijk verhaal.
DanLeeDR01
-
- 4 berichten
- 9 stemmen
Hoi, ik zoek een film die ik 5 a 7 jaar geleden eens op tv heb gezien. Het is denk ik een amerikaanse film. Gaat over een jongen die verliefd wordt op een meisje op school, maar die ziet hem niet staan. Want ze valt alleen op stoere jongens die motor rijden. Dan gaat die jongen op een grasveld steeds oefenen, met allemaal kunstjes op de motor.
En dan heeft hij een helm op zodat dat meisje hem niet herkend als die op de motor rijdt, en wil ze bij hem achterop en dan wordt ze verliefd op hem, en kust hem, maar weet niet wie hij is.
Is meer op een amerikaanse high school waar ze al wat ouder zijn meer de leeftijd van de mensen als in grease.
Op het einde is er een soort festival, en dan zijn er meer slechterikke die alles bederven, en dan komt hij opeens heel stoer met zijn motor ernaartoe gesprongen, en maakt later aan het meisje zijn identiteit bekend. Volgens mij beetje oude film uit de tijd net na grease? schat ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.