- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ik heb ooit een keer een scène gezien waarin 2 vrouwen met elkaar vechten. Het is een soort martial arts scène. Op een bepaald moment zit een vrouw in een splitstand, net een paar cm boven het gras (ten minste ik geloof dat het gras was), maar wel vlijmscherp.
Heeft iemand een idee?
MoFeDu
-
- 2946 berichten
- 0 stemmen
Verdraait, dat komt me ook heel bekend voor Chevy. Het ligt echt op het puntje van m'n tong
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
hoi ik zoek een film, geen idee hoe ie heet.
Gaat over een meisje rond de 16 jaar. Het is in de jaren 50 of 60. Ze heeft een vriend en die wil dat ze haar familie neerschiet. Ze staat in de deuropening en danmoet ze haar broertje neerschieten.
daarna rijden ze veel rond in zo'n pick-up en hebben altijd een geweer bij zich. Uieindelijk worden ze ook veroordeeld en op een gegeven moment komt zij weer vrij. ze is later geloof ik verpleegster geworden.
wie weet hoe deze film heet?
ps is gebaseerd op een waargebeurd verhaal
cissyrivers
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
Ja, dat is em! ik had niet helemaal voor de bril hoe t ging, want wat ik dacht dat haar broertjeas, was dus een zusje. Maar dit moet em wel zijn! Dank je,die gaan we binnenkort maar es kijken. Zag net dat ie dit jaar nog weer op tv is geweest?! Nou ja ik zoek em wel op..komt wel goed!ogmaals bedankt!!
cissyrivers
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
nog even ge-you-tubed en ik kom er nu achter dat het om hetzelfde verhaal gaat,maar het is de film: murder in the heartland (1993) met:
Genre: Thriller
Duur: 200 minuten
Regie: Robert Markowitz
Acteurs: Tim Roth, Fairuza Balk, Brian Dennehy, Kate Reid, Milo O'Shea, Randy Quaid, Roberts Blossom
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
nog even ge-you-tubed en ik kom er nu achter dat het om hetzelfde verhaal gaat,maar het is de film: murder in the heartland (1993) met:
Genre: Thriller
Duur: 200 minuten
Regie: Robert Markowitz
Acteurs: Tim Roth, Fairuza Balk, Brian Dennehy, Kate Reid, Milo O'Shea, Randy Quaid, Roberts Blossom
OK! Maar dan heb ik je gelukkig een beetje op weg kunnen helpen! 
cissyrivers
-
- 5 berichten
- 1 stemmen
jazeker,want anders was ik er nu nog niet achter
Murder in the Heartland (1993) dit is em!!
neo
-
- 15436 berichten
- 10049 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp)
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Gisteren een stukje blue ray gezien van een aziatische film. de scene die ik zag ging als volgt
Er vliegt een draak in de lucht en een jongen en nog 2? meisjes trekken aan een touw dat denk ik vast hangt aan die draak. De jongen had een kleurrijk kostuum aan: oranje geel blauw (beetje als Dragon Ball Z) En ik denk me te herrineren dat de engelse filmtitel iets met Monkey is... Ik vind hem niet meteen met moviemeter dus denk ik dat hij er met de aziatische titel op staat...
Wie o Wie kan mij helpen?
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
dat is em, bedankt. Wel raar, vind niet meteen een trailer en nog maar 1 stem op moviemeter, de film leek me nogtans vrij goed van special effects...
taxipooier
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden:
Hallo,
vorige week zag ik een filmtrailer en die ging ongeveer als volgt;
je ziet een jonge vrouw vluchten in het bos,je denkt dat ze door iets wordt achtervolgt.Ze rent naar een huisje(waarschijnlijk van haar ouders)Daar aangekomen bonsd ze op de deur en gilt.Haar moeder doet open en vraagt
hat happened?En de dochter antwoord:I dont Know of I dont remember.Het gezicht van die jonge vrouw is raar beschilderd.
Heeft iemand een idee hoe deze film heet?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Hoe heet die film ook alweer waarbij Eastwood het touw doorschiet waar iemand mee is opgehangen?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
The good, the bad and the ugly?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
dat is em, bedankt. Wel raar, vind niet meteen een trailer en nog maar 1 stem op moviemeter, de film leek me nogtans vrij goed van special effects...
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ik zoek... een filmtitel
volgens mij uit de jaren '30. Ik meen me er een aantal shots van te herinneren van kreupele mensen rondom een tafel die een maaltijd genieten. Ze hebben duidelijke misvormde gezichten en dat komt dacht ik ook terug in de titel. Iets van Misfits oid?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Inderdaad: The Misfits, met Marilyn Monroe.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Huh, die film komt niet uit de jaren 30 en die scene kan ik me ook niet herinneren.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Dat is het hem niet toch, ik vind dat beeld van kreupele mensen iig niet terug en ik zei al dat ik meen dat ie uit de jaren '30 komt.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Whoops. Zou wel zweren dat het een film met Marilyn Monroe is. Had niet verder gelezen bij plot van de film. Weet welke scène je bedoelt.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Oh ja je hebt gelijk.. ik had het idee dat er een soort gehandicapte mensen inspeelde, dat had ik blijkbaar fout. Maar dit moet hem zijn ja bedankt 
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Leila Hyams dus.. Is ook blond.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Aeon Flux, waarschijnlijk.

Merci. 
marnickvl
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Dag allemaal,
ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een film maar kan de titel niet vinden, de film gaat over het volgende:
De film gaat over een show op televisie, een zoektocht een naar een vrouw voor een beroemde man, tijdens de film raakt die vrouw alleen verliefd op iemand van de redactie van het programma. In het begin zoeken ze iets waarmee ze hoge kijkcijfers kunnen halen, tijdens de film gaat die man met verschillende vragen uit.
Als iemand me uit me kan helpen zou top zijn!
groetjes,
marnick
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Requiem for a Dream heel misschien?
marnickvl
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Nee helaas, het is een wel een moderner film
Thanks voor snelle reactie!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
The Truman Show komt als eerst in me op
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.