• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.905 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.234 gebruikers
  • 9.387.119 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

FilmBreaker

• 22 berichten
  • 4 stemmen

Dankjewel, dat is hem inderdaad,

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Jij bent echt een wandelende "movie" encyclopedie!

Geweldig

pomapen

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > horror clown film..., maar welke was het ook alweer?:

hoi, ik ben op zoek naar een enge clownfilm die ik vroeger ooit eens zag. ik moest er opeens aan denken en op google kan ik hem niet vinden. mijn beschrijving zou toch echt duidelijk genoeg moeten zijn. ik kan me alleen nog deze scene herinneren:

er is een feestje in een ziekenhuis, een kerel in het mortuarium zet een clownmasker op een overleden man maar kan het masker dan niet meer verwijderen. op dat moment komt de dode man tot leven, pakt die feestganger bij zijn arm en draait hem zijn nek om.

ik hoop dat dit genoeg info is.

alvast bedankt!!

groetjes, pomepan

intezar

• 262 berichten
  • 0 stemmen

Film Fan schreef:

(quote)

Jij bent echt een wandelende "movie" encyclopedie!

Geweldig

In dit geval was het niet zo een moeilijke vraag

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

intezar schreef:

(quote)

In dit geval was het niet zo een moeilijke vraag

Dat kan, maar de meeste aanvragen worden zo'n beetje door moviemafketel beantwoord dus vandaar.

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

Die biljartfilm met Paul Newman & Tom Cruise, hoe heet ie ook alweer ?

Ik kan maar niet op de titel komen

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Color of money?

Mr. E-28

• 532 berichten
  • 0 stemmen

dank, Ramon !

Filmkriebel

• 9996 berichten
  • 4669 stemmen

pomapen schreef:

In Film > Algemeen > horror clown film..., maar welke was het ook alweer?:

hoi, ik ben op zoek naar een enge clownfilm die ik vroeger ooit eens zag. ik moest er opeens aan denken en op google kan ik hem niet vinden. mijn beschrijving zou toch echt duidelijk genoeg moeten zijn. ik kan me alleen nog deze scene herinneren:

er is een feestje in een ziekenhuis, een kerel in het mortuarium zet een clownmasker op een overleden man maar kan het masker dan niet meer verwijderen. op dat moment komt de dode man tot leven, pakt die feestganger bij zijn arm en draait hem zijn nek om.

ik hoop dat dit genoeg info is.

alvast bedankt!!

groetjes, pomepan

Clownhouse?

FilmBreaker

• 22 berichten
  • 4 stemmen

Hallo, ik zoek nog een horror/thriller film,

het gaat over een aantal mensen die op een eiland leven, er worden steeds kapotte horloges gevonden, en op de tijd die op het kapotte horloge staat, gaat steeds iemand dood.

Iemand enig idee?

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

FilmBreaker schreef:

Hallo, ik zoek nog een horror/thriller film,

het gaat over een aantal mensen die op een eiland leven, er worden steeds kapotte horloges gevonden, en op de tijd die op het kapotte horloge staat, gaat steeds iemand dood.

Iemand enig idee?

Mindhunters (denk ik)

geheim01

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Alison'85..

geweldig bedankt dit is de film die ik zocht.

Wat zijn jullie goed zeg!!!

RalphvR

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > naam van film kwijt:

Hallo,

Ik heb een vraag, ik heb laatst een film gezien maar de naam is me helemaal ontschoten. Ik zal de film een beetje omschrijven en misschien weten jullie welke film het was.

Het was een horrorfilm en het ging over een 3 mensen (vader, moeder en dochter) die, om rust te zoeken, naar een soort meer in Schotland gingen. Dat was bij een boer ofzo.

Het meer (het kan ook een rotsige kust zijn) was vervloekt ofzo. Dat kwam omdat er, vele jaren daarvoor, een groep dorpsbewoners was geofferd.

Nu was dat gezinnetje daar dus en op gegeven moment verloren de ouders het kind uit zicht. Het kind ging naar het water, viel erin en werd meegenomen naar het dodenrijk. In ruil voor dat zij naar het dodenrijk ging kwam een ander kind, dat daar al jaren zat, terug. De moeder die het kind kwijt was ging haar dochter zoeken en vond dus dat meisje wat terug was gekomen.

Uiteindelijk was de oplossing dat de moeder het meer in ging en de dochter weer terug kon. De dochter kwam terug naar het huis waar de vader was en die gingen weer naar huis.

De moeder kwam ook weer terug maar ze was nu onzichtbaar en -hoorbaar voor de wereld.

Dit was zo'n beetje het verhaal, ik hoop dat dit duidelijk is en dat jullie weten welke film het is.

Wat ik nog weet is dat deze film een keer draaide op RTL. half jaar tot een jaar geleden. Nog een fragment wat ik me kan herinneren is dat op gegeven moment in de film er allemaal schapen dood waren. misschien zegt dit iemand iets,

alvast bedankt, Ralph

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Daar was niet zo lang geleden ook al iemand naar op zoek! Ik denk dat het The Dark is.

vampyrmaiden

• 228 berichten
  • 234 stemmen

vampyrmaiden schreef:

Ik zag een poosje terug op TV een trailer van een film die gaat over iemand die een kruising is tussen een mens en een alien.

Ik zat niet echt te kijken, maar het voorstukje sprak me heel erg aan, alleen vertelden ze na de trailer niet meer hoe de film heette. Volgens mij moet het een vrij nieuwe film zijn. Weet iemand hier welke film ik bedoel en wat de titel is?

Alvast bedankt!

Natascha

Bedankt, maar het was niet splice, en ook niet the astronaut's wife. Iemand nog een andere suggesties?

Natascha

intezar

• 262 berichten
  • 0 stemmen

Het kan ook Slither zijn.

RalphvR

• 2 berichten
  • 0 stemmen

okee dat is hem, heel erg bedankt

vonneke

• 3 berichten
  • 0 stemmen

hey ik ben op zoek naar een titel van een film daar is tevens een documentaire van.

het gaat over een engels of Amerikaans ziekenhuis waar vroeger mensen met de pest en andere ziektes heen werden gebracht.

de film gaat over een aantal scholieren die dat "oude" ziekenhuis gaan onderzoeken op paranormale dingen "men zegt namelijk dat de mensen die daar zijn overleden daar in dat ziekenhuis rond dwalen..

zo kan ik mij vaag nog herinneren dat een vrouwelijke arts zichzelf had opgehangen in een van de kamers...

en volgens mij wouden ze als ze alles hadden onderzocht daar een soort van hotel van maken...

wie kan mij helpen ....

alsvast bedankt..

vonneke

• 3 berichten
  • 0 stemmen

vampyrmaiden schreef:

(quote)

Bedankt, maar het was niet splice, en ook niet the astronaut's wife. Iemand nog een andere suggesties?

Natascha

misschien clash of the titans??

of Humpty Dumpty????

Mamadientje

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hoi hoi,

Ik heb ooit eens een film gezien, maar weet echt niet meer hoe hij heet.

Het gaat over een gevangenis waar op kerstavond, in verband met een storm ofzo geloof ik een paar grote criminelen tijdelijk ondergebracht worden.

Daarna wordt de gevangenis aangevallen door een groep die een van de gevangene wil bevrijden,...

Het is allemaal een beetje een vaag verhaal, maar het is dan ook zo lang geleden. Ik heb allemaal het idee dat de titel iets met blocks of district was. Maar kan ook iets heel anders zijn. Hoop dat iemand het weet!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Mamadientje

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Owja thanks!! Eens kijken of ik hem nog zo leuk vind als toen ik klein was. Bedankt!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

@ vonneke: wanprodukt Death Tunnel, de documentaire is Spooked: The Ghosts of Waverly Hills Sanatorium.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Mamadientje schreef:

Owja thanks!! Eens kijken of ik hem nog zo leuk vind als toen ik klein was. Bedankt!

Tip: bekijk eens het betere en amusantere origineel.

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

Die is heel wat interessanter indeed.

eltorro

• 902 berichten
  • 3062 stemmen

Ik zoek een SF kinder film die ik ergens heb gezien in 1998.

Het ging over 3 jongens die elkaars vriendschap opzochten om dat ze nergens anders bij hoorde. Eentje was een beetje een watje en werd wel eens gepest, en dan werd die weer door één van die andere 3 beschermt, die een beetje badass was. De derde was een nerd die voor de drie een ruimte schip bouwt, volgens mij was het een klein rond dingetje. Zodra dat ruimteschip af was vertrokken ze de ruimte in, waar ze een gigantische alien ruimteschip tegen kwamen. Ik weet nog van de aliens dat ze er een beetje dik en raar uit zagen, en dat ze bang voor de mens waren omdat ze nog wel eens onze tv keken waar aliens altijd als badguys werden afgeschilderd.

Weet iemand misschien over welke film ik het heb?

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

eltorro

• 902 berichten
  • 3062 stemmen

Thanks, dat is hem.

Maar eens gauw herzien.

vonneke

• 3 berichten
  • 0 stemmen

dank je datwas hem...

cissyrivers

• 5 berichten
  • 1 stemmen

hoi ik zoek een film, geen idee hoe ie heet.

Gaat over een meisje rond de 16 jaar. Het is in de jaren 50 of 60. Ze heeft een vriend en die wil dat ze haar familie neerschiet. Ze staat in de deuropening en danmoet ze haar broertje neerschieten.

daarna rijden ze veel rond in zo'n pick-up en hebben altijd een geweer bij zich. Uieindelijk worden ze ook veroordeeld en op een gegeven moment komt zij weer vrij. ze is later geloof ik verpleegster geworden.

wie weet hoe deze film heet?

ps is gebaseerd op een waargebeurd verhaal

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.