• 15.935 nieuwsartikelen
  • 178.872 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.493 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

haakjedrie

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar een film.. Kleine puntjes die ik weet:

- Meisje haar man is overleden (volgens mij in water), ze ontmoet een nieuwe jongen.

- Ze wil dingen doen met die jongen die ze ook met haar overleden man heeft gedaan, hij weet hier niet van.

- Meestal drinkt ze veel en valt ze flauw en dan red hij haar.

- Een avond gaat ze piano spelen en wil ze van schoenen wisselen met hem.

- Het eindigt met dat ze aangeeft niet met hem verder te kunnen (omdat ze niet weet of ze gek is op hem, of haar ex man nog veel mist) en dat ze goed moet nadenken. Ze spreken af allebei een brief te schrijven en die een jaar later te openen. Ze begraven die onder een boom in een park.

- Hij komt wel opdagen, zij pas een dag later.

- Een oude man heeft de jongen gezien en het meisje de dag erna ook. Hij vraagt dan waarom ze er niet op tijd was en zij zegt iets van: 'Als dat het lot was, was ik gisteren wel gekomen' en die meneer vraagt dan: 'maar wat als het jouw lot is je tegen het lot te verzetten?'

- Aan het einde laten ze zich voorstellen door hun ouders (of iets dergelijks) aan iemand en dan vinden ze elkaar op die manier weer.

Romantisch gedoetje dus. Wie kan me helpen?

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

My Sassy Girl (de Koreaanse of de remake)?

haakjedrie

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Het ging me om een quote over het lot: 'Just suppose that the shaping and molding of destiny... is your destiny.'

Ik heb de Koreaanse nog niet gezien, maar ik lees overal dat die veeel beter is. Kijken dus.

Bedankt voor de titel!

benjani

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben dringend op zoek naar een film, van ik gok een jaar of 5 oud, een beetje een komische familiefilm, waarin alle auto's op de achtergrond een VW New Beetle zijn. De auto speelt verder totaal geen rol, maar komt er gewoon bizar veel in voor, alle achtergrondauto's zijn beetles.

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Dit is hem, merci!

Koetje-2006

• 70 berichten
  • 111 stemmen

Ik zoek een comedy waar in een jonge jongen verliefd word op een oudere vrouw. Weet niet 100% zeker of ze verliefd werden of dat het ging om een affaire.

Op de cover stond de vrouw in een wasserette. Amerikaanse comedy van ik denk 2009.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Klinkt een beetje als 40 days and 40 nights Koetje.

(afbeelding)

hmz 2009, nee dan is dat niet deze lol.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

benjani schreef:

Ik ben dringend op zoek naar een film, van ik gok een jaar of 5 oud, een beetje een komische familiefilm, waarin alle auto's op de achtergrond een VW New Beetle zijn. De auto speelt verder totaal geen rol, maar komt er gewoon bizar veel in voor, alle achtergrondauto's zijn beetles.

Is dat niet Drowning Mona (2000)

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Koetje-2006 schreef:

Ik zoek een comedy waar in een jonge jongen verliefd word op een oudere vrouw. Weet niet 100% zeker of ze verliefd werden of dat het ging om een affaire.

Op de cover stond de vrouw in een wasserette. Amerikaanse comedy van ik denk 2009.

Dat is natuurlijk "The Rebound"!

geheim01

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Op zoek naar een titel van een TRANCE/TECHNO Movie !!:

Hallo Allemaal

Ik ben op zoek naar een film en ik kan niet meer op de naam/titel komen. Ik probeer kort samen te vatten in de hoop dat iemand de fim herkent en mij de juiste titel kan geven.

-->het gaat over een jonge vrouw die weggaat van haar vriend en in een wereld van drugs en trance muziek terecht komt.

-->het wordt haar dood zij valt onder invloed en bij haar verkeerde vriend van een flatgebouw

-->haar vroegere vriend gaat haar zoeken

-->hij is een talent ala Tiesto en Armin

-->hij wordt DJ waarin hij een prachtig nummers maakt en deze laat horen op een strandfeest bij een mooie zonsopgang.

-->hij ontdekt dat ze dood is en ontmaskerd haar vriend

vervolgens schrijft hij een prachtig nummer/ode voor haar

Kortom : het speelt zich af in de wereld van muziek TRANCE/TECHNO met een geweldig verhaal !!

Herkent iemand deze film?

Thanx Jet

geheim01

• 3 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):

Op zoek naar een titel van een TRANCE/TECHNO Movie !!:

Hallo Allemaal

Ik ben op zoek naar een film en ik kan niet meer op de naam/titel komen. Ik probeer kort samen te vatten in de hoop dat iemand de fim herkent en mij de juiste titel kan geven.

-->het gaat over een jonge vrouw die weggaat van haar vriend en in een wereld van drugs en trance muziek terecht komt.

-->het wordt haar dood zij valt onder invloed en bij haar verkeerde vriend van een flatgebouw

-->haar vroegere vriend gaat haar zoeken

-->hij is een talent ala Tiesto en Armin

-->hij wordt DJ waarin hij een prachtig nummers maakt en deze laat horen op een strandfeest bij een mooie zonsopgang.

-->hij ontdekt dat ze dood is en ontmaskerd haar vriend

vervolgens schrijft hij een prachtig nummer/ode voor haar

Kortom : het speelt zich af in de wereld van muziek TRANCE/TECHNO met een geweldig verhaal !!

Thanx Jet

krebbers

• 2 berichten
  • 13 stemmen

hey mensen ik zoek een film. het gaat over een journalist wiens vrouw is overleden en dan moet hij van zijn baas naar las vegas (of reno) en op het vliegveld komt hij een vrouw tegen die vrouw helpt hem op het vliegtuig te komen (zijn plek was vergeven ofzo) deze vrouw is een dievegge maar als ze een auto jat op het vliegveld waar ze landen blijkt dat daar drukplaten inzitten voor geld en hierna worden ze achtervolgd door politie en mafia (hij weet trouwens niet dat zij een dievegge is). op een gegeven word hij neergeschoten en brand hij de wond dicht met kruit uit een shotgun kogel. verder duikt zij op een gegeven moment ook uit de kofferbak met 2 pistolen in de hand en schiet zij 2 agenten dood

hoop dat jullie hier wat mij kunnen..

MVG krebbers

Allison '85

• 66 berichten
  • 0 stemmen

geheim01 schreef:

In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):

Op zoek naar een titel van een TRANCE/TECHNO Movie !!:

Hallo Allemaal

Thanx Jet

One Perfect Day?

Naatasie

• 9 berichten
  • 8 stemmen

Hallo, ik zoek ook een film, weet de titel niet meer maar weet nog wel hoe de film gaat.

Het gaat als volgd,

in een soort van oerwoud wonen een aantal gezinnen met kinderen, op een avond word het kamp/dorpje van hun overvallen door slechte mensen ''ze zijn wel allemaal donker in die film'' er is 1 gezin waarvan man vrouw en zoontje, vrouw is ook nog zwanger, tijdens die overval gaat die zwangere vrouw met haar zoontje zich verstoppen in die film, in een diepe put.

en als ik het me goed kan herinneren, gaan er veel mannen naar een soort van kamp, waarbij met zonsondergang of opgang, het hart van die mensen eruit word gesneden en op een hoopje gegooid word, daarna word hun hoofd er afgehakt en hun lichaam op een stapel gegooid.

Daarna mogen een aantal mannen proberen te ontsnappen en tijdens die ontsnapping staan er een paar mannen achter hun, ze moeten rennen voor hun leven want die mannen gaan op hun schieten, en als ik het goed heb, heeft 1 iemand dat overleefd en dat is die man van die vrouw???

film word ook wel vaak gedraaid op film1 enz enz,, het heeft niet eens zo heel moeilijk naam als ik het goed heb!

naja ik hoop zo voldoende informatie gegeven te hebben, en ik hoop dat jullie mij aan die film kunnen helpen.

Alvast bedankt

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

Apocalypto!

Wél veel spoilers in je bericht!!

speedy007

• 110 berichten
  • 40 stemmen

Ik zoek een film waarvan de vriendin van een jonge bij de geheime dienst werkt, en hem uit einderlijk uit probeert te schakellen, doormiddel van iets in zijn eten te doen waarvoor hij alergisch is. Het is in iedergeval geen Mrs en Mr Smith.

Alvast Bedankt.

PepperMovies

• 12 berichten
  • 0 stemmen

speedy007 schreef:

Ik zoek een film waarvan de vriendin van een jonge bij de geheime dienst werkt, en hem uit einderlijk uit probeert te schakellen, doormiddel van iets in zijn eten te doen waarvoor hij alergisch is. Het is in iedergeval geen Mrs en Mr Smith.

Alvast Bedankt.

Misschien heel erg uit de richting maar in 'Hackers 3 Antitrust' komen die dingen in ieder geval aan de orde...

TwilightFAN

• 30 berichten
  • 10 stemmen

Hallo,

Ik ben vandaag op zoek naar een horrorfilm.

De film gaat over een psygopaat die mensen lastig valt op de snel weg Hij nam geloof ik ook iemand gevangen in zijn truck en de vrienden die in dat auto zitten moeten alles doen wat die psygopaat zegt, via de radio krijgen ze aanwijzingen geloof ik wat ze moeten gaan doen anders krijgen ze niet hun goede vriend terug.

Het is iniedergeval geen Jeepers Creepers maar een andere film ik weet de titel van de film niet meer. Kunnen julie mijn mischien helpen?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Joy Ride 2 waarschijnlijk.

TwilightFAN

• 30 berichten
  • 10 stemmen

Tonypulp schreef:

Joy Ride 2 waarschijnlijk.

Ja dat is hem.

Heel erg bedankt:D

gilraen

• 7 berichten
  • 64 stemmen

Mijn vriend is op zoek naar een film die hij lang geleden heeft gezien, (zo'n 10-15 jaar..).

Het ging over een vrouw die geen mannen kon zoenen, omdat ze dan flauwvielen. Zo kon ze nooit intiem worden met iemand.

Ze ontmoette iemand tegen wie ze zei dat ze alles met elkaar konden doen, behalve zoenen, maar die kerel luisterde daar niet naar en zoende haar alsnog met het gevolg dat ie flauw viel.

Ze volgde ook sessies bij een therapeut en toen ze met hem zoende viel hij niet flauw, dus bleek hij de ware te zijn.

Iemand een idee? Bedankt =]

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Een kameraad kwam een tijd geleden hier in huis en was gefascineerd door een schilderij aan de muur. Het deed hem denken aan een film waarin een klein meisje zit opgesloten in een schilderij en dat je ze af en toe ziet lopen. Nu kwam dit me bekend voor dus stel ik hierbij de nogal logische vraag: weet iemand welke film dit is?

Hoi, ik zoek ook een filmtitel.

weet er helaas nog maar heel weinig van.

Gaat om een jonge man die op het strand een hoop cocaine vindt in een rugzak o.i.d.. Ik had het idee dat antonie kamerling (rip) erin speelde, maar kan daar niks op vinden.

Daarnaast is er natuurlijk ook een dame in betrokken, die naar mijn herinnering geen moeite had met bloot??

Volgens mij speelt het zich af op texel of terschelling, hij woont in ieder geval vlakbij van het strand en de duinen.

Als iemand het weet, graag reactie!

Bedankt alvast!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Zomerhitte zonder Kamerling maar wel op Texel misschien?

lovebuzz

• 1 berichten
  • 1002 stemmen

Ok, deze vraag moet haast wel een inkopper zijn voor filmliefhebbers, maar ik heb me al jaren niet meer verdiept in dit genre en ik weet het echt even niet meer.

Ik heb ongeveer 8 jaar geleden de Exorcist gezien. Ik dacht altijd dat het een nieuwere versie was dan die uit 1973, maar nu ik op zoek ga kan ik helemaal geen andere 'exorcist' vinden.... Heb ik dan toch die uit 1973 gezien of zie ik iets over het hoofd?

Film moet iig voor 2003 op dvd uitgebracht zijn (voor mijn gevoel was het toen nog een vrij nieuwe film) en de scene die me nog helder voor de geest staat is dat dat meisje op haar rug de trap komt...

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat is de director's cut van The Exorcist (1973) die zo'n 10 jaar geleden in de bios draaide (en daarna ook op dvd verscheen).

Madecineman schreef:

Zomerhitte zonder Kamerling maar wel op Texel misschien?

Dat is hem, dankjewel!

Bubblez

• 2064 berichten
  • 2511 stemmen

Metalfist schreef:

Een kameraad kwam een tijd geleden hier in huis en was gefascineerd door een schilderij aan de muur. Het deed hem denken aan een film waarin een klein meisje zit opgesloten in een schilderij en dat je ze af en toe ziet lopen. Nu kwam dit me bekend voor dus stel ik hierbij de nogal logische vraag: weet iemand welke film dit is?

Dit komt in The Witches voor.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Hoe heet die film waarin dat zoontje verdwijnt tijdens een Tsunami? Vader en moeder blijven naar hem zoeken, zelfs maanden later...het speelt zich af in aan Aziatisch land (Indonesië bijvoorbeeld..). De film is minstens 2,3 of 4 jaar oud.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.