• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.260 series
  • 34.057 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.705 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt, dat is hem.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Dit komt in The Witches voor.

Kan wel kloppen, bedankt!

Joeri_000

• 244 berichten
  • 639 stemmen

Ik zoek een film. Jaar of 3/4 geleden denk ik hoogstens. De film begint in Afghanistan of Irak of zo, dergelijk land. De film speelt zich daar af in een gevangenis daar. Een neger word hierin geplaatst. Aantal terroristen zitten er ook. Ze gaan uitbreken, die neger gaat mee met zo'n leider van terroristische bende. Ze gaan naar, ik meen Amerika, om hier aanslagen te plegen. Verder word er ook een aanslag gepleegd in Frankrijk ergens. Op het laatst zal de neger het goede pad kiezen en de terroristen omleggen. Iemand enig idee?

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

Klinkt als Traitor.

Hey iedereen, dit is de eerste keer dat ik hier post dus ik weet niet helemaal of ik dit in de juiste threat post maar, ik was opzoek naar de titel van een film die ik een hele tijd geleden gezien heb, maar ik kan me de naam ervan niet meer herinneren.

Het ging over een vrouwelijke advocaat die na een tijd altzheimer krijgt en behoorlijk vergeetachtig word, maar dat probeerd te verbergen van haar familie en vrienden. Ik kan me niet helemaal meer herinneren hoe het precies ging maar als het goed is was het zo iets.

Ik had gehoord dat de naam zo iets was als Don't forget my name, maar onder die naam heb ik niks kunnen vinden dus vroeg ik mij af of jullie misschien weten welke film dit kan zijn.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Bahamut Zero schreef:

Hey iedereen, dit is de eerste keer dat ik hier post dus ik weet niet helemaal of ik dit in de juiste threat post maar, ik was opzoek naar de titel van een film die ik een hele tijd geleden gezien heb, maar ik kan me de naam ervan niet meer herinneren.

Het ging over een vrouwelijke advocaat die na een tijd altzheimer krijgt en behoorlijk vergeetachtig word, maar dat probeerd te verbergen van haar familie en vrienden. Ik kan me niet helemaal meer herinneren hoe het precies ging maar als het goed is was het zo iets.

Ik had gehoord dat de naam zo iets was als Don't forget my name, maar onder die naam heb ik niks kunnen vinden dus vroeg ik mij af of jullie misschien weten welke film dit kan zijn.

Forget Me Never

Ah, dank je! Dat de film yah! Heel erg bedankt!

Naatasie

• 9 berichten
  • 8 stemmen

narva77 schreef:

Apocalypto!

Wél veel spoilers in je bericht!!

hartstikke bedankt, ben echt heel lang opzoek geweest naar deze film

marty200

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo medeforummers,

Ik ben op zoek naar de titel van een waarschijnlijk Amerikaanse aktiefilm die ik in de jaren 70 heb gezien.

Alles wat me er nog van bijstaat is dat er helicopters in voorkomen en een grijs gespoten geblindeerde bus waarin de hoofdpersoon tracht te ontkomen. Verder veel explosies en neerstortende heli's

Het is erg summier maar heeft iemand een idee?

Alvast bedankt

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

@ marty200: The Gauntlet (1977) met Clint Eastwood

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Er liep geen rode streep over de zijkant van de bus?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

The A-Team bestond toen nog niet.

handelaar

• 274 berichten
  • 79 stemmen

Ik heb op youtube een fragment gezien van een animatiefilm (die wellicht nog moet uitkomen?) maar ik kan het fragment niet meer achterhalen dus weet echt niet meer van welke animatiefilm het moet komen.

Het leek veel op die padvinder die ook in Disney's Up voorkomt (zo'n soort klein dik menneke)... alleen in dit filmpje doet dat kereltje op een soort atractiepark door zijn onhandigheid het evenement gelijk verstoren van dacht ik me te herinneren een grote luchtdino als hij even uit het zicht is van zij moeder of vader? Het was in de stijl van pixar of dream works en het kan best zijn dat de film nog moet uitkomen.

marty200

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt Brix, dat is 'm!

simonvinkie

• 2271 berichten
  • 827 stemmen

handelaar schreef:

Ik heb op youtube een fragment gezien van een animatiefilm (die wellicht nog moet uitkomen?) maar ik kan het fragment niet meer achterhalen dus weet echt niet meer van welke animatiefilm het moet komen.

Het leek veel op die padvinder die ook in Disney's Up voorkomt (zo'n soort klein dik menneke)... alleen in dit filmpje doet dat kereltje op een soort atractiepark door zijn onhandigheid het evenement gelijk verstoren van dacht ik me te herinneren een grote luchtdino als hij even uit het zicht is van zij moeder of vader? Het was in de stijl van pixar of dream works en het kan best zijn dat de film nog moet uitkomen.

Rango misschien?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Volgens mij niet.. was eerder western-stijl toch, in plaats van attractie?

handelaar

• 274 berichten
  • 79 stemmen

simonvinkie schreef:

(quote)

Rango misschien?

nee, het was een klein dik jongetje die in dat fragement alles verstoord op een soort attractiepark/evenement, volgens mij was hij even uit het zicht van zijn ouders. Heel leuk gemaakt volgens mij dondert alles om.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Offtopic discussie verwijderd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe heet die film ook alweer waar een jongen(oudste zoon) steeds verder van het gezin komt af te staan. Hij raakt bezeten en schiet uiteindelijk zijn vader moeder broertje en zusje neer. Op het laatst gaat de demoon over op de priester. Beetje combi tussen Amityville Horror en The Exorcist.

Bedankt alvast weer

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

amityville 2 the possession van damiano damiani

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dankjewel mikey, film zag ik toen een keer jaren geleden op de BBC en maakte toen wel indruk. Ik zat zelf dus al in de buurt met de titel, maar wist niet eens dat er een 2e deel van was.

Marielle_WM

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben op zoek naar de titel van een film. Het is een Italiaanse filmhuisfilm en het gaat over een meisje/vrouw die zwak begaafd is. Het speelt zich eerst af in een Italiaanse dorp. Zij wordt door vrienden uiteindelijk meegenomen uit het tehuis waar ze slecht behandeld wordt, ze gaat mee in de auto etc. In de film komt ook een stukje van een oorlog voor (volgens mij de tweede wereldoorlog) waar de vrienden elkaar weer zien onder het muziek van een piano op straat. Ze zijn daar ook boeken aan het redden van een bibliotheek of universiteit. Een van de vrienden gaat uiteindelijk naar Noorwegen, waarnaar ze in eerste instantie naar op weg waren. Volgens mij was de titel van de film (of een deel ervan) de naam van het meisje. Misschien is de omschrijving een beetje vaag, maar ik hoop dat iemand het herkent.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

La Meglio Gioventu.

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Ik zoek alweer 2 films gezien waarvan ik de titel niet weet :

1. Het is een fantasy-film. De 2 hoofdpersonen zijn aan het zoeken in een dressoir/kleerkast en plots vallen ze in een nieuwe wereld. In het begin ontmoeten ze iemand die woont als Bilbo in the lord of the rings (i know, heel vaag)

2. Een meisje wordt naar een klooster gestuurd voor een betere opvoeding. Daar wordt ze grootgebracht en hoort ze niks meer van haar familie. In het klooster wordt iedereen kaal geschoren en ze mogen niet buiten de muren komen. Op een duur komen ze in contact met jongens die snachts in het klooster binnendringen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

1. Cronicles of Narnia

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

moviemafketel schreef:

Dankjewel mikey, film zag ik toen een keer jaren geleden op de BBC en maakte toen wel indruk. Ik zat zelf dus al in de buurt met de titel, maar wist niet eens dat er een 2e deel van was.

Niet alleen deel 2 hoor

RobvdB

• 7 berichten
  • 109 stemmen

Film waarbij een dorp in een oudere tijd leeft en waarbij enkele dorpelingen zich in monsters omkleden en zo de overige dorpelingen angst aanjagen en op die manier de dorpelingen in het dorp te houden en niet naar de nieuwe wereld te gaan.

nogal lastig uit te leggen, met andere woorden: het dorp + bos eromheen is omringd met een hek en buiten dat hek vindt het normale leven plaats in het heden waar de dorpelingen geen enkel weet van hebben. dit kom je uiteraard pas aan het eind van de film te weten.

hoe heet deze film?!

Q Jones

• 3526 berichten
  • 2890 stemmen

The village

RobvdB

• 7 berichten
  • 109 stemmen

Dank u! Deze zocht ik!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Of Scary Movie 4. (Daar komt dat ook in voor.)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.