- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die poep-scene van Carmen Electra moest ik stiekem wel om lachen ja, erg he?
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Die heb ik waarschijnlijk verdrongen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Speciaal voor jou nog even dan:
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Juist.. die bedoelde ik! Ik zet mijn net klaargemaakte tortellini's maar weer even aan de kant.. 
Als je moet kiezen tussen The Village en deze RobvdB, zou ik toch voor Scary Movie 4 gaan.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik zoek een film die ik jaren geleden eens heb gezien, hij was helemaal niet zo leuk eigenlijk maar ik kom niet op de titel..
Gaat over een vrouw die toen ze jong was een denkbeeldige vriend had, maar nu jaren later is hij weer terug, nog altijd even vervelend en irritant als altijd.. Jaren '90 film geloof ik..
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ja, dat gedrocht bedoel ik! Danku.
A.L.I.E.N
-
- 775 berichten
- 1056 stemmen
Ik ben op zoek naar een film over de Eerste wereldoorlog. Er komt een scene in waarin de Duitsers met het andere leger (vermoedelijk het Belgisch leger, maar pin me er niet op vast!) tijdens kerstmis vrede sluit, en op het slagveld een partijtje voetbal gaat spelen. Daarna is er een explosie, en de twee legers duiken terug in hun loopgrachten. Ik dacht eerst aan "All Quiet On The Western Front" (1979), maar die is het dus niet! Het is een film denk ik uit de late jaren '70, jaren '80 of vroege jaren '90 (denk ik dus pin mij hier ook niet op vast!) Iemand???
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Zal anders hierrr zijn te vinden. 't Enige 1ste WO film die ik ken is Passchendaele, maar die komt uit 2008
glennepen10
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een filmtitel.
De film gaat over een school, met kinderen va n20 jaar ofzo, die gegijzeld wordt. Een jongen ontsnapt stiekem twee keer om de fbi te tippen hoeveel er zijn etc. Hij moet wel elke keer terugkomen voor de telronde. Ook komt er een scene in met zo'n vliegtuig afstandsbestuurbaar die ze dan omwisselen met de ontsteker van de bom en al de dingen om zichzelf in veiligheid te brengen.
Hopelijk kan iemand mij helpen
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een filmtitel.
De film gaat over een school, met kinderen va n20 jaar ofzo, die gegijzeld wordt. Een jongen ontsnapt stiekem twee keer om de fbi te tippen hoeveel er zijn etc. Hij moet wel elke keer terugkomen voor de telronde. Ook komt er een scene in met zo'n vliegtuig afstandsbestuurbaar die ze dan omwisselen met de ontsteker van de bom en al de dingen om zichzelf in veiligheid te brengen.
Hopelijk kan iemand mij helpen
Fortress (1986)
glennepen10
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
Nee, dat is ie niet. Ik herinner me dat er ook een scene is dat een jongen zo gek wordt dat hij een van de bewakers overmeestert en met de mitrailleur naar buiten rent en gewoon in het wilde weg schiet. En vervolgens wordt neergeschoten. Het is denk ik rond 1995 ofzo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het zegt me ergens wel iets ja. Helemaal dat helikoptertje in volgens mij het kantoor van de directeur waar ze zich dan verbergen. Redelijke B-film geloof ik. Ging ook meer over wat jongere scholieren(rond de 18 of zo)
glennepen10
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
Ja idd die van moviemafketel is wat ik bedoel. Is inderdaad een redelijke B-film. Leuk voor een avondje.
Helaas, masterminds is het ook niet. Iig bedankt
Bubblez
-
- 2064 berichten
- 2511 stemmen
Ik denk dat dit hem is!
Toy Soldiers (1991)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou goed kunnen ja, die neger met die bril zegt me wel iets.
glennepen10
-
- 12 berichten
- 2 stemmen
JAAAAAAAA, hartstikke bedankt!!!
Nog een ander vraagje ik weet niet of dit het goede topic is, maar weet iemand nog een goede film zoals "Hitman" of "Shooter".
Deflin
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > MovieMeter pakketservice > Wat is de naam van deze film?:
Hallo,
Het gaat hier over een flim die ik echt al jaren geleden gezien heb, langer dan 12 jaar geleden. De film gaat er over dat een koppel een huis intrekt en dat in dat huis een muur is, die muur die gaan ze afbreken en de wand die daarachter staat verven ze wit. Op een dag valt de vrouw op dat er een zwart streepje onderaan de muur zit , deze verft ze over, maar hij keert steeds terug, steeds groter hoe vaak ze ook verft. Op een gegeven moment komen meerdere strepen die vingers blijken te zijn en later een hele hand, dit groeit op den duur uit tot een comleet lichaam, of silhouet. Achter deze muur zit een gebouw waar ze niet inkunnen. Verder weet ik niet meer hoe de film gaat want we zijn toen gaan slapen, en nu kan ik de film nergens vinden. Wie weet welke film het hier betreft?
M.V.G.
Deflin Keuben
jho
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
we zoeken de titel van een engelse film:
Gaat over een moeder en dochter. Dochter gaat op zoek naar moeder. Dochter staat plots voor de deur bij haar moeder, dochter is gekleurd moeder blank. Voor moeder en dochter een verrassing.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
speedy007
-
- 110 berichten
- 40 stemmen
Hallo,
Ik zoek een film waarin een man doormiddel van een vliegtuig crash op een onbewoont eiland terecht komt, hier moet hij dan zien te overleven. Ik weet nog dat hij een gezichtje tekent op een volleybal en dan doet alsof dit een persoon is. Ook spoelt er op een gegeven moment een dixi toilet hokje aan.
Al een van jullie misschien weet welke film dit is, zou het er van pas komen.
Film Fan
-
- 940 berichten
- 2187 stemmen
Ik zoek een film over een paar idiote aliens die op aarde komen. Ze komen op aarde in allerlei komische situaties terecht. Indertijd vond ik het erg leuk. Ik dacht dat Mel Smith erin mee speelde maar ik heb niets kunnen vinden. Film is volgens mij van Brits makelij en van eind '80 begin '90.
Iemand enig idee?
B.v.d. Film Fan
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een film over een paar idiote aliens die op aarde komen. Ze komen op aarde in allerlei komische situaties terecht. Indertijd vond ik het erg leuk. Ik dacht dat Mel Smith erin mee speelde maar ik heb niets kunnen vinden. Film is volgens mij van Brits makelij en van eind '80 begin '90.
Iemand enig idee?
B.v.d. Film Fan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.