- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Film Fan
-
- 940 berichten
- 2187 stemmen
Top dat is 'm, ik zat gewoon in de verkeerde hoek te zoeken. Vraag me wel af of ik hem nog steeds zo leuk vindt. Hoe dan ook bedankt!!!
eremko
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Filmdragers > Titels > weet iemand hoe deze film heet?:
Ik heb een tijdje geleden een trailer gezien voor een film over een band. die band doet het niet al te goed en een vrouwelijke bandlid krijgt het aanbod om vampier te worden zodat ze door en door geweldig zal zijn... de band wordt dan een enorm succes. weet iemand mss de titel van deze film ik kan hem nergens meer terugvinden...
als ik me goed kan herinneren is het een scandinavische film
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik ken hem, ik heb hem gezien... Ik zie bepaalde scènes nog zo voor me, maar op de titel komen lukt dan weer niet. Frustrerend.
Robbertjenl
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Goeden Avond
Ik zoek een film titel
Het gaat over 2 mensen die met een mercedus busje naar marokko gaan onderweg moet het busje worden onderzocht voor drugs anders mochten ze niet met de boot mee die man die het busje met een hond onderzocht gooit tegels kapot die de 2 mensen hadden meegenomen en ze hadden ook iemand meegesmokkelt een man die onderweg dood is gegaan doordat die geen water en lucht kreeg
ik hoop ddat de beschrijving duidelijk is de film was ooit op nederland 3 en deze film wil ik graag weer zien
weet iemand hier een titel van ?
Bedankt alvast
petje321
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ben op zoek naar de naam van een film, het gaat over een aantal husky's die achter gelaten worden op de noord of zuidpool en moeten overwinteren op zich zelf. Na de winter komen de onderzoekers terug en worden ze weer gevonden.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ben op zoek naar de naam van een film, het gaat over een aantal husky's die achter gelaten worden op de noord of zuidpool en moeten overwinteren op zich zelf. Na de winter komen de onderzoekers terug en worden ze weer gevonden.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Het gaat over 2 mensen die met een mercedus busje naar marokko gaan onderweg moet het busje worden onderzocht voor drugs anders mochten ze niet met de boot mee die man die het busje met een hond onderzocht gooit tegels kapot die de 2 mensen hadden meegenomen en ze hadden ook iemand meegesmokkelt een man die onderweg dood is gegaan doordat die geen water en lucht kreeg
vampyrmaiden
-
- 228 berichten
- 234 stemmen
Ik zag een poosje terug op TV een trailer van een film die gaat over iemand die een kruising is tussen een mens en een alien.
Ik zat niet echt te kijken, maar het voorstukje sprak me heel erg aan, alleen vertelden ze na de trailer niet meer hoe de film heette. Volgens mij moet het een vrij nieuwe film zijn. Weet iemand hier welke film ik bedoel en wat de titel is?
Alvast bedankt!
Natascha
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk dat je Astronaut's Wife, The (1999) bedoelt, was laatst op tv.
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Ik zag een poosje terug op TV een trailer van een film die gaat over iemand die een kruising is tussen een mens en een alien.
Ik zat niet echt te kijken, maar het voorstukje sprak me heel erg aan, alleen vertelden ze na de trailer niet meer hoe de film heette. Volgens mij moet het een vrij nieuwe film zijn. Weet iemand hier welke film ik bedoel en wat de titel is?
Alvast bedankt!
Natascha
Robbertjenl
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
tnx de titel Hitte/Harara was hem echt reuze bedankt
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
In De Site > MovieMeter pakketservice > Wat is de naam van deze film?:
Hallo,
Het gaat hier over een flim die ik echt al jaren geleden gezien heb, langer dan 12 jaar geleden. De film gaat er over dat een koppel een huis intrekt en dat in dat huis een muur is, die muur die gaan ze afbreken en de wand die daarachter staat verven ze wit. Op een dag valt de vrouw op dat er een zwart streepje onderaan de muur zit , deze verft ze over, maar hij keert steeds terug, steeds groter hoe vaak ze ook verft. Op een gegeven moment komen meerdere strepen die vingers blijken te zijn en later een hele hand, dit groeit op den duur uit tot een comleet lichaam, of silhouet. Achter deze muur zit een gebouw waar ze niet inkunnen. Verder weet ik niet meer hoe de film gaat want we zijn toen gaan slapen, en nu kan ik de film nergens vinden. Wie weet welke film het hier betreft?
M.V.G.
Deflin Keuben
Damn. Dit lijkt de film waar ik ook al een tijdje naar opzoek ben.
Zal je altijd zien. Alle antwoorden schieten voorbij, alleen deze niet.
Daarom ben ik maar even zo vrij om nog een keertje aandacht te vragen 
Iemand enig idee?
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Er is een film over een moordenaar in een bioscoop. De film komt uit de jaren 2000s. Ik dacht 2006. De killer had een masker op (volgens mij een doodshoofd). En er zaten volgens mij kinderen in. Iemand een idee?
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3923 stemmen
Nee joh! Deze! Eight Below
Ik had het over de film die petje123 zocht!
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ik had het over de film die petje123 zocht!
Blijkbaar de remake van mijn suggestie en dus waarschijnlijk de film die petje321 zoekt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoe heet die film ook alweer dat in een dorp zo'n leraar/dokter/weet ik het een zendmast laat uitstralen waardoor iedereen zich in dat dorp anders begint te gedragen. Iedereen moet ook de pillen innemen die de dokter voorschrijft.(anders werkt die straling van de mast niet).
Op het laatst wordt de zendmast neergehaald en is iedereen(ook een stel scholieren die eerst zeer vreemd en agressief deden) weer normaal en is alles weer koek en ei in dit dorp.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee absoluut geen zombies of aliens of wat hoor.
De populaire jongeren(al geindoctrineerd door die zendmast) rennen in het begin van de film achter een jongen aan in een bos en die overlijdt, omdat hij naar beneden valt of vermoord wordt door deze jongeren.
Dan komt er een nieuw meisje met haar moeder in dit dorp wonen en dan komt die dokter dus na een tijdje op bezoek en wil zelfs trouwen met haar moeder.(die wil dit ook, omdat ze die pillen ook al heeft genomen.)
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Klinkt erg bekend, maar kan het niet plaatsen.
Nu ben ik ook benieuwd naar de titel!
newG
-
- 956 berichten
- 2347 stemmen
Hoe heet die film ook alweer dat in een dorp zo'n leraar/dokter/weet ik het een zendmast laat uitstralen waardoor iedereen zich in dat dorp anders begint te gedragen. Iedereen moet ook de pillen innemen die de dokter voorschrijft.(anders werkt die straling van de mast niet).
Op het laatst wordt de zendmast neergehaald en is iedereen(ook een stel scholieren die eerst zeer vreemd en agressief deden) weer normaal en is alles weer koek en ei in dit dorp.
Signal, The (2007) meets Dead & Buried (1981) meets Videodrome (1983) zou ik zo zeggen...
maar dat gedoe met die dochter zegt mij inderdaad ook wel wat!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
nee meets nee meets nee.
Ik geloof dat Michael York de dokter speelt, maar ook op imdb kan ik die film niet 123 vinden.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
misschien?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Perfect Little Angels (1998)
Dat is hem 
yuky100
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Titel nederlandse film:
Ben al een tijdje op zoek naar titel van een ilm maar niemand die het weet,
Daarom de vraag of een van juli het weten!?!?
De film gaat over een dikke man die een bank gaat beroven,
en verstopt de buit in een doos van een magnetron/oven. waarna die naar volgens mij mexico verhuisd om verder te leven...
Wie kan mij helpen:(:(:(
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Scream 2
Nee, het is niet scream 2. De film gaat- en speelt zich geheel af in die bioscoop, niet alleen het begin.
FilmBreaker
-
- 22 berichten
- 4 stemmen
In Film > Overige films > IK ZOEK EEN FILM!: HEB BESCHRIJVING:
Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar een film die ik al is eerder heb gezien. Het gaat over een stel bankrovers die verkleed gaan als president met maskers op enzo, die maar niet worden gepakt.
Iemand enig idee?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.