Zoekmogelijkheden
[permalink] geplaatst op 24 februari 2012, 20:22 uur
[permalink] geplaatst op 25 februari 2012, 10:56 uurdank,vrienden, ik ga er gelijk mee aan de gang..
@Metalfist: enteren geeft geen effect, en suggesties komen er niet meer, das net het ding!
[permalink] geplaatst op 25 februari 2012, 10:58 uurCookies verwijderen wil ook nog wel eens helpen bij onverklaarbare problemen.
[permalink] geplaatst op 25 februari 2012, 13:27 uurhet wil nog altijd niet vlotten, heb me een hoedje geupdate kwa plugins , cookies verwijderd,javascript aan,..maar dat verrekte vergrootglaasje komt maar niet terug...dus elke film nu zoeken met google..hmmm..vervelend...
Op de laptop van dochterlief werkt t wel, dus t moet in mn eigen desktopje liggen...toch?
[permalink] geplaatst op 25 februari 2012, 13:29 uurDan kun je altijd nog de uitgebreide zoekfunctionaliteit gebruiken:
http://www.moviemeter.nl/film/search/
(te vinden in menu onder kopje 'zoeken')
Een optie is nog om je browser te verwijderen en opnieuw te installeren.
[permalink] geplaatst op 19 april 2012, 0:56 uurHet zoeken op zich werkt prima, wat ik vervelend vind is dat wanneer je zoekt, er een lijst komt, en wanneer ik dan op de film klik en dan weer terug wil, ik weer opnieuw moet zoeken omdat de pagina dan verlopen is.
[permalink] geplaatst op 19 april 2012, 1:36 uurKlopt, heb ik ook last van. Niet heel praktisch,
[permalink] geplaatst op 19 april 2012, 22:03 uurjandirk schreef:
Het zoeken op zich werkt prima, wat ik vervelend vind is dat wanneer je zoekt, er een lijst komt, en wanneer ik dan op de film klik en dan weer terug wil, ik weer opnieuw moet zoeken omdat de pagina dan verlopen is.
SnakeDoc schreef:
Klopt, heb ik ook last van. Niet heel praktisch,
Wat dacht je van F5 indrukken (pagina vernieuwen)...?
Daarna krijg je een melding, en moet je "opnieuw" aanklikken.
Let op: nooit F5 indrukken bij transacties of andere bankzaken!