- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
marnickvl
-
- 4 berichten
- 1 stemmen
Iemand nog een suggestie voor 2 voorgaande berichten van mij?
Nimrod
-
- 32 berichten
- 96 stemmen
Euy,
Ik zag vandaag een filmpje in de freerecordshop liggen en ik dacht die moet ik hebben. dus ik opzoeken thuis.
En ik dacht nog wel dat ik de titel Cash zag staan en zo stond hij ook in mn tellie......
Blijkbaar niet dus.....
Het gaat over een stelletje die veel geld vinden en daar van gaan genieten met een huis, auto bla bla bla.
Dat geld moeten ze opeens teruggaan geven van een crimineel door opdrachten uit te voeren en blijkbaar doen ze dat beter dan verwacht ofzo... Kent iemand deze film?
Let me know!
Mr. E-28
-
- 532 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek de titel van een film :
Een man bevindt zich in een telefooncel, en spreekt met iemand die hem in de gaten houdt. De bellende man mag de telefooncel niet verlaten, anders gebeurt er iets vreselijks (??). Hij is ook constant om zich heen aan het kijken of hij die andere man ergens kan ontdekken. Op het eind van de film, als de beller eindelijk de telefooncel uit is, komt hij die andere man (zonder het zelf te weten ?? ) tegen.
Dat is alles wat ik me kan herinneren.
Mr. E-28
-
- 532 berichten
- 0 stemmen
Ja, dat is um ! Dankuwel, mikey !
Een man bevindt zich in een telefooncel, en spreekt met iemand die hem in de gaten houdt. De bellende man mag de telefooncel niet verlaten, anders gebeurt er iets vreselijks (??)
Oh ja, hij mocht de telefoon niet ophangen, zo is het, zag ik net.
Film Fan
-
- 940 berichten
- 2187 stemmen
Iemand nog een suggestie voor 2 voorgaande berichten van mij?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film over een agent die volgens mij werd gespeeld door Kiefer Sutherland die een moorden moet onderzoeken en dan komt hij erachter dat zijn zoon de moordenaar is.
Q Jones
-
- 3526 berichten
- 2890 stemmen
Het klinkt als de Horseman alleen die is niet met Sutherland maar met Dennis Quaid
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet toevallig city by the sea? Is ook niet met Sutherland trouwens, maar verhaaltje komt overeen.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Een mooie vrouw in een rode jurk wordt in een kamer vastgehouden omdat ze deels buitenaards is? Omgeving is wit en high-technisch...
?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Het klinkt als de Horseman alleen die is niet met Sutherland maar met Dennis Quaid
ja dat is hem.
dankje
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Gisteren een, volgens mij, Deense film gezien. Met een jongetje en een meisje, dat meisje blijkt een vampier te zijn ofzo en als dat jongetje haar niet binnenvraagt loopt er allemaal bloed uit haar oren, ogen en neus. Erg mooie film, mooie en verassende shots.
?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Was er vroeger niet een soort rip-off van Children of the Corn? Ook met kwaadaardige kinderen met rode ogen en dergelijke maar ik kan niet op de titel komen...
starbright boy (moderator films)
-
- 22422 berichten
- 5129 stemmen
Bedoel je niet de remake van Village of the Damned (1995) ?
Overigens is Children of the Corn eerder een rip off van het origineel van Village of the Damned (1960) . Min de sci-fi plus wat slasherelementen.
-
- 22422 berichten
- 5129 stemmen
Dat is het vervolg op Village of the Damned uit 1960.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Weet ik, maar kan toch dat dat de film is die hij zoekt..?
-
- 22422 berichten
- 5129 stemmen
Lijkt me niet. Een rip-off lijkt me een film van latere datum en Children of the Damned is veel ouder dan Children of the Corn en dat zie je meteen als je de film kijkt.
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Was er vroeger niet een soort rip-off van Children of the Corn? Ook met kwaadaardige kinderen met rode ogen en dergelijke maar ik kan niet op de titel komen...
Misschien bedoel je de film The Children of Ravensback
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
Je hebt toch ook Village of the dammned uit 1995.
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Lijkt me niet. Een rip-off lijkt me een film van latere datum en Children of the Damned is veel ouder dan Children of the Corn en dat zie je meteen als je de film kijkt.
Kan toch dat hij zich wat vergiste in het jaartal..? Maar goed, sorry hoor for trying to help..
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Het was inderdaad Village of the Damned die ik zocht. Ik dacht dat Children of the Corn het origineel was omdat het de titel van het verhaal van Stephen King draagt! In ieder geval bedankt allemaal!
edit: het was trouwens wel degelijk de '95 versie ik voor ogen had.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.