- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
pavlo53
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
nee de jongen is ok iets ouder en net van school.
hij wacht in zomer vakantie
pavlo53
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
hij heeft ok steeds ruzie met zijn vader en moeder maar kan het met zijn opa goed vinden,die hem begrijpt waarom hij niet op geeft en buiten blijft slapen.
verder heeft hij nog een beste vriend die een oudere vrouw in zijn buurt probeert te versieren.
Flieber
-
- 116 berichten
- 829 stemmen
waarschijnlijk gaat het hier om "" Eight days a week ""
pavlo53
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
ja dat is hem!
thanks ben er echt super blij mee.
zocht deze film echt al een paar jaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tot over een paar jaar maar weer.
Flieber
-
- 116 berichten
- 829 stemmen
Heb 'm wel gezien maar kan me er niet veel van herinneren dus ben bang van niet.
Wist de titel ook niet meer, die heb ik zelf moeten googlen aan de hand van enkele plotwoorden.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Volgens mij gaat het in eerste instantie om twee mannen. Er is een moord gepleegt, de politie zoekt hun/hem. Een van de twee schuilt in een huisje voor enige tijd. Hij heeft een wond opgelopen, die probeert hij te verzorgen. Dan verkleed hij zich als vrouw en gaat weer op pad.. in de hoop dat de politie hem niet opmerkt. Veel meer kan ik er zo 1,2,3 niet van herinneren.
Iemand?
Flieber
-
- 116 berichten
- 829 stemmen
Gaat het hier niet om een documentaire van discovery/NGC ? Vrij snel nadat ie gewond en verkleed bij het hutje wegloopt wordt ie opgepakt door de politie.
Misschien locked up abroad.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ja, dat zou kunnen. Ik zat ergens al te twijfelen of het een film was, dus jij bevestigt dus dat het niet zo is?
Ik ken het programma Locked up abroad ook trouwens.
Flieber
-
- 116 berichten
- 829 stemmen
Herken het verhaal: Man is gewond aan zijn been, geraakt ergens bij een vriend? De bewoners van het huisje vertrekken overhaast en hij blijft alleen achter en hij mag geen geluid en/of licht maken, echter zijn wond raakt ontstoken en hij besluit dan om verkleed als vrouw met een lijnbus weg te raken. Als hij het huisje verlaten heeft voelt hij zich erg nagekeken en hij denkt dat iedereen hem direct door heeft. Vrij snel wordt ie dan ook opgepakt.
Klopt dit verhaal? Verder weet ik niet veel, had het idee dat ging om een smokkelaar.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Haha, klopt inderdaad. Toevallig dat je het ook zag.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
ik ben opzoek naar een samurai-film
het enigste dat ik me nog herinner is dat naar het einde toe een samurai(de hooftrollspeler) uit elkaar getroken wordt door paarden die met touwen vast gemaakt werden aan z'n armen en benen.
iemand een gedacht ??
zal dit nog eens proberen.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik verwacht er niet veel van maar ik probeer het toch maar:
Het gaat om één van de raarste films die ik ooit heb gezien, eigenlijk weet ik wel zeker dat ik nog nooit zoiets vaags heb gezien. Ik heb maar een paar scénes gezien, of in ieder geval herrinner ik me nog maar 1 ding.
De film was zwart wit (dus waarschijnlijk niet zo bekend?)
Er zat een kerel aan tafel met z'n vriendin en haar ouders. Die kerel had erg raar haar als je het mij vraagt 
Maar goed, de vader geeft die kerel een stuk kip. Het was eigenlijk een hele kip maar dan erg klein. Dan begint het stuk kip te bloeden en gaan de pootjes heen en weer, begint die moeder als een debiel te kreunen en rent als een rund de kamer uit (WTF?)
Er waren nog meer scenes maar ik heb me nog nooit zo raar gevoeld na een film.
Iemand? Het lijkt me een onbekende film.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee dat is geen standaard RTL4 woensdag-film nee haha.
Geen idee,maar het klinkt als een grappige film.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Onbekend zal ik Eraserhead niet echt noemen alhier.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die moet ik gaan zien, lijkt de zanger van Skik wel.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Even plaatsen bij de celebrity-lookalikes, moviemafketel! 
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Onbekend zal ik Eraserhead niet echt noemen alhier.
Dat kapsel herken ik uit duizenden!
Weet niet zeker of ik hem ga kijken maar ben nu wel weer benieuwd 
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Ok, ik zoek een film waarbij een groep mensen rondtrekken en doorheen de film sterven er 1 per 1 waardoor blijkt dat één van hen een kannibaal blijkt te zijn. Iemand? 
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Cannibal Holocaust (1980)? Al zit de kannibaal niet in de groep zelf.
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
Cannibal Holocaust (1980)? Al zit de kannibaal niet in de groep zelf.
nee dit is 'm niet
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kijk eens of deze titels je wat zeggen: Hier 
yeyo
-
- 6360 berichten
- 4644 stemmen
Ok, ik zoek een film waarbij een groep mensen rondtrekken en doorheen de film sterven er 1 per 1 waardoor blijkt dat één van hen een kannibaal blijkt te zijn. Iemand?
Ravenous? Of misschien wel Alfred Packer: The Musical
mrmojorisin123
-
- 1869 berichten
- 1808 stemmen
die twee zijn het ook niet. Ik weet nog dat ze op het einde van de film in het huis gaan van de kannibaal zonder te weten dat iemand van de groep hem wel degelijk is.
sausolita
-
- 10 berichten
- 4 stemmen
In Filmdragers > Algemeen > DVD-collectie leden MovieMeter:
Ik ben op zoek naar een film die ik enige jaren geleden heb gezien waarvan ik de naam ben vergeten. Het is een avonturenfilm die zich in Amerika afspeelt. Een paar vrienden uit een grote stad willen een kanotocht gaan maken. Zij hebben een boot gehuurd en treffen daar een rare familie, die later zeer gewelddadig blijkt te zijn en hun naar het leven staat. Een van deze vrienden speelt banjo en er volgt aan het begin van de film een geweldige banje-scene tussen de bedoelde vriend en een zoon van de genoemde familie. Er is me bijgebleven dat de groep vrienden wordt achtervolgd en er vallen een paar doden, zowel aan de kant van de vrienden als bij de gewelddadige familie. Kan iemand mij aan de titel helpen
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik ben op zoek naar een film die ik enige jaren geleden heb gezien waarvan ik de naam ben vergeten. Het is een avonturenfilm die zich in Amerika afspeelt. Een paar vrienden uit een grote stad willen een kanotocht gaan maken. Zij hebben een boot gehuurd en treffen daar een rare familie, die later zeer gewelddadig blijkt te zijn en hun naar het leven staat. Een van deze vrienden speelt banjo en er volgt aan het begin van de film een geweldige banje-scene tussen de bedoelde vriend en een zoon van de genoemde familie. Er is me bijgebleven dat de groep vrienden wordt achtervolgd en er vallen een paar doden, zowel aan de kant van de vrienden als bij de gewelddadige familie. Kan iemand mij aan de titel helpen
Deliverance, maar hoort hier...
starbright boy (moderator films)
-
- 22524 berichten
- 5173 stemmen
Daar ook maar neergezet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.