• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.917 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.271 acteurs
  • 199.638 gebruikers
  • 9.415.388 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Laatst zag eneLloyd op tv, is dat hem?

pavlo53

• 5 berichten
  • 0 stemmen

nee de jongen is ok iets ouder en net van school.

hij wacht in zomer vakantie

pavlo53

• 5 berichten
  • 0 stemmen

hij heeft ok steeds ruzie met zijn vader en moeder maar kan het met zijn opa goed vinden,die hem begrijpt waarom hij niet op geeft en buiten blijft slapen.

verder heeft hij nog een beste vriend die een oudere vrouw in zijn buurt probeert te versieren.

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

waarschijnlijk gaat het hier om "" Eight days a week ""

pavlo53

• 5 berichten
  • 0 stemmen

ja dat is hem!

thanks ben er echt super blij mee.

zocht deze film echt al een paar jaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tot over een paar jaar maar weer.

pavlo53

• 5 berichten
  • 0 stemmen

vind je het zelf ok een goede film?

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Heb 'm wel gezien maar kan me er niet veel van herinneren dus ben bang van niet.

Wist de titel ook niet meer, die heb ik zelf moeten googlen aan de hand van enkele plotwoorden.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Volgens mij gaat het in eerste instantie om twee mannen. Er is een moord gepleegt, de politie zoekt hun/hem. Een van de twee schuilt in een huisje voor enige tijd. Hij heeft een wond opgelopen, die probeert hij te verzorgen. Dan verkleed hij zich als vrouw en gaat weer op pad.. in de hoop dat de politie hem niet opmerkt. Veel meer kan ik er zo 1,2,3 niet van herinneren.

Iemand?

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Gaat het hier niet om een documentaire van discovery/NGC ? Vrij snel nadat ie gewond en verkleed bij het hutje wegloopt wordt ie opgepakt door de politie.

Misschien locked up abroad.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Ja, dat zou kunnen. Ik zat ergens al te twijfelen of het een film was, dus jij bevestigt dus dat het niet zo is?

Ik ken het programma Locked up abroad ook trouwens.

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Herken het verhaal: Man is gewond aan zijn been, geraakt ergens bij een vriend? De bewoners van het huisje vertrekken overhaast en hij blijft alleen achter en hij mag geen geluid en/of licht maken, echter zijn wond raakt ontstoken en hij besluit dan om verkleed als vrouw met een lijnbus weg te raken. Als hij het huisje verlaten heeft voelt hij zich erg nagekeken en hij denkt dat iedereen hem direct door heeft. Vrij snel wordt ie dan ook opgepakt.

Klopt dit verhaal? Verder weet ik niet veel, had het idee dat ging om een smokkelaar.

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Haha, klopt inderdaad. Toevallig dat je het ook zag.

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

mrwhite schreef:

ik ben opzoek naar een samurai-film

het enigste dat ik me nog herinner is dat naar het einde toe een samurai(de hooftrollspeler) uit elkaar getroken wordt door paarden die met touwen vast gemaakt werden aan z'n armen en benen.

iemand een gedacht ??

zal dit nog eens proberen.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik verwacht er niet veel van maar ik probeer het toch maar:

Het gaat om één van de raarste films die ik ooit heb gezien, eigenlijk weet ik wel zeker dat ik nog nooit zoiets vaags heb gezien. Ik heb maar een paar scénes gezien, of in ieder geval herrinner ik me nog maar 1 ding.

De film was zwart wit (dus waarschijnlijk niet zo bekend?)

Er zat een kerel aan tafel met z'n vriendin en haar ouders. Die kerel had erg raar haar als je het mij vraagt

Maar goed, de vader geeft die kerel een stuk kip. Het was eigenlijk een hele kip maar dan erg klein. Dan begint het stuk kip te bloeden en gaan de pootjes heen en weer, begint die moeder als een debiel te kreunen en rent als een rund de kamer uit (WTF?)

Er waren nog meer scenes maar ik heb me nog nooit zo raar gevoeld na een film.

Iemand? Het lijkt me een onbekende film.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee dat is geen standaard RTL4 woensdag-film nee haha.

Geen idee,maar het klinkt als een grappige film.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Onbekend zal ik Eraserhead niet echt noemen alhier.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die moet ik gaan zien, lijkt de zanger van Skik wel.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Even plaatsen bij de celebrity-lookalikes, moviemafketel!

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Mug schreef:

Onbekend zal ik Eraserhead niet echt noemen alhier.

Dat kapsel herken ik uit duizenden!

Weet niet zeker of ik hem ga kijken maar ben nu wel weer benieuwd

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Ok, ik zoek een film waarbij een groep mensen rondtrekken en doorheen de film sterven er 1 per 1 waardoor blijkt dat één van hen een kannibaal blijkt te zijn. Iemand?

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Cannibal Holocaust (1980)? Al zit de kannibaal niet in de groep zelf.

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

John Lee Hooker schreef:

Cannibal Holocaust (1980)? Al zit de kannibaal niet in de groep zelf.

nee dit is 'm niet

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kijk eens of deze titels je wat zeggen: Hier

yeyo

• 6360 berichten
  • 4644 stemmen

mrmojorisin123 schreef:

Ok, ik zoek een film waarbij een groep mensen rondtrekken en doorheen de film sterven er 1 per 1 waardoor blijkt dat één van hen een kannibaal blijkt te zijn. Iemand?

Ravenous? Of misschien wel Alfred Packer: The Musical

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

die twee zijn het ook niet. Ik weet nog dat ze op het einde van de film in het huis gaan van de kannibaal zonder te weten dat iemand van de groep hem wel degelijk is.

sausolita

• 10 berichten
  • 4 stemmen

In Filmdragers > Algemeen > DVD-collectie leden MovieMeter:

Ik ben op zoek naar een film die ik enige jaren geleden heb gezien waarvan ik de naam ben vergeten. Het is een avonturenfilm die zich in Amerika afspeelt. Een paar vrienden uit een grote stad willen een kanotocht gaan maken. Zij hebben een boot gehuurd en treffen daar een rare familie, die later zeer gewelddadig blijkt te zijn en hun naar het leven staat. Een van deze vrienden speelt banjo en er volgt aan het begin van de film een geweldige banje-scene tussen de bedoelde vriend en een zoon van de genoemde familie. Er is me bijgebleven dat de groep vrienden wordt achtervolgd en er vallen een paar doden, zowel aan de kant van de vrienden als bij de gewelddadige familie. Kan iemand mij aan de titel helpen

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

sausolita schreef:

Ik ben op zoek naar een film die ik enige jaren geleden heb gezien waarvan ik de naam ben vergeten. Het is een avonturenfilm die zich in Amerika afspeelt. Een paar vrienden uit een grote stad willen een kanotocht gaan maken. Zij hebben een boot gehuurd en treffen daar een rare familie, die later zeer gewelddadig blijkt te zijn en hun naar het leven staat. Een van deze vrienden speelt banjo en er volgt aan het begin van de film een geweldige banje-scene tussen de bedoelde vriend en een zoon van de genoemde familie. Er is me bijgebleven dat de groep vrienden wordt achtervolgd en er vallen een paar doden, zowel aan de kant van de vrienden als bij de gewelddadige familie. Kan iemand mij aan de titel helpen

Deliverance, maar hoort hier...

starbright boy (moderator films)

• 22524 berichten
  • 5173 stemmen

Daar ook maar neergezet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.