- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Al een tijdje spookt er een film door mijn hoofd die ooit een grote indruk heeft gemaakt. Twijfelde of ik hem hier kon posten want mijn ''gedachtes'' zijn vrij beperkt:
Het verhaal ging over Mozes leven, de man die het volk door de zee haalden naar het beloofde land. Ik herinner me nog een hele sterke scène waar hij God vraagt om wat te doen omdat hij radeloos is. Ik heb verder geen idee... Iemand :S?
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
The Ten Commandments misschien (de versie van Cecil B. De Mille uit de jaren '50 is de bekendste).
Brix
-
- 19722 berichten
- 5148 stemmen
Of misschien deze: "Moses the Lawgiver" (1974) - imdb.com
(ik kan die op MM niet vinden)
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Bedankt beide, het was de mini serie uit 2006, The Ten Commandments.
A.L.I.E.N
-
- 779 berichten
- 1061 stemmen
Graag gedaan. Gr. A.L.I.E.N

Friday the 13 th
-
- 2560 berichten
- 2034 stemmen
goh kwas hier al aan pagina 151 van "ik zoek een filmtitel" want ik denk dat ik al eens achter deze film gevraagt had
En ja ik zag het allemaal voor mij (met de polsen oversnijden erbij gefantaseerd dan
) Enorm bedankt, want dit spaard mij erg veel "godverdoeme, allee, ...."
en wat je allemaal niet tegen komt door cut off finger in te typen op google
Bedankt NewG en Bubblez. Ook ik had hem als kind gezien en vond hem superspannend. Hoog tijd dat ik hem nog eens ga terug kijken.
jeremy073
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Zoek deze film:
Ik zoek een film alleen weet alleen maar een stukje van het verhaal en hoopte dat jullie mij herbij kunnen helpen.
het gaat over een man die een moordernaar is en een taxichauffer aanhoudt en zo heel de stad doorrijdt en allemaal mensen vermoord.
Ook kan ik mij herinneren dat er in een van de scenes een man hoog uit een raam valt.
Alvast bedankt,
Jeremy
Toets
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
Bubblez, you're the man ! 
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
ik ben opzoek naar een samurai-film
het enigste dat ik me nog herinner is dat naar het einde toe een samurai(de hooftrollspeler) uit elkaar getroken wordt door paarden die met touwen vast gemaakt werden aan z'n armen en benen.
iemand een gedacht ??
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Ik zoek de titel van die Indische film met die gestoorde achtervolging op paard (waarin iemand met een paard onder een vrachtwagen door schuift
)
Allison '85
-
- 66 berichten
- 0 stemmen
Die was zo gevonden
staat alleen niet op MM...
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Bedankt Allison
. Die film wil ik zien.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Een vrouw komt in een dorp waar een grote brand heeft plaatsgevonden. Ze gaat op onderzoek uit in de leegstaande huizen. Ook was er sneeuw dacht ik, en haar auto wilde niet meer starten. Dan komt er nog een politievrouw op de motor die haar verhaal niet gelooft. Het kan best zijn dat er iets geheimzinnigs afspeelde in dat verlaten dorp. Thriller/horror, niet al te oud.
Iemand een idee?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Bruce Willis, die ( volgens mij een one-night-stand ) heeft gehad is terechtgekomen met een vrouw in een kamer, ik weet niet meer van wie het huis is. Ze hebben iets meegemaakt vantevoren en de vrouw zou zijn horloge meenemen maar dat heeft ze niet gedaan, na haar te hebben verhoord. Hij is woedend en gaat terug naar het appartement, haald zijn horloge op en treft een geweer aan in de keuken. De man die uit de wc komt haalt hij neer, en hij verlaat de kamer weer....
En nog eentje met Willis waarin hij zijn vrouw betrapt met een andere man. Hij ziet hem niet, maar hij ziet stoom in de douche terwijl de haren van zijn vrouw droog zijn, en de wcbril staat omhoog. Hij kijkt onder het bed, daar is hij niet dus besluit hij dat de man zich in de kast verborgen houd. Hij zegt tegen zijn vrouw dat ze het moet opbiechten, anders schiet hij zijn magazijn erop leeg. De man komt eruit en ( volgens mij hoort dat hier ook bij ) later ontploft zijn auto wanneer hij instapt.
??
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Bedankt... weet je zeker dat het Pulp Fiction is, kos? Dat horloge was overigens van zijn vader en die vrouw is nogal irritant en zegt maar weinig.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Oke, dankjewel voor de snelle reacties.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Is er een film van Dragon Ball Z waarin Hitler terug tot leven komt?
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
Is er een film van Dragon Ball Z waarin Hitler terug tot leven komt?
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Bedankt NewG
.
Hij staat zelfs op moviemeter: Doragon Bôru Z 12: Fukkatsu no Fyushon!! Gokû to Bejîta (1995).
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Ik heb hem nog gezien ook ooit, vaag dat ik niks herinner van een Hitler die weer tot leven komt.
pavlo53
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp):
hoi,
ik ben al heel lang op zoek naar een romantische film over een tiener jongen gaat die verlieft is op zijn buurmeisje.
zij ziet hem echter niet staan en valt op een oudere stoerdere jongen.
maar om zijn liefde aan haar te bewijzen, besluit hij dag en nacht in haar tuin onder haar raam te wachten.
thanks alvast..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.