• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.926 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.303 acteurs
  • 199.642 gebruikers
  • 9.415.962 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Thanks

kaholiic

• 169 berichten
  • 1586 stemmen

Mug, Bedankt. Dat is hem.

maartenfj

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek de titel van een film die gaat over een ontvoering van kinderen wanneer 2 mensen in de wijk nieuwe buren krijgen, doen die mensen zich anders voor dan dat ze zijn. De film begint met een jochie wat over het midden van de straat loopt onder het bloed. Dit was gekomen doordat hij met vuurwerk heeft lopen spelen. Dat is wat ik ervan weet. Misschien dat iemand hier de titel weet? Alvast bedankt.

elffie

• 38 berichten
  • 385 stemmen

A.L.I.E.N schreef:

(quote)

Ja, Ik heb er ook al een tijdje naar gezocht. Ik heb wel deze film gevonden: Virtual Nightmare. Ik hoop dat dit hem is.

Gr. A.L.I.E.N

holy crap, dat is em!!!!!

eeuwige dank A.L.I.E.N!!!

elffie

• 38 berichten
  • 385 stemmen

en dus echt nergens te vinden / verkrijgen

Guido1976

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo allen,

Ik zoek ook een film. Ik dacht altijd met Nicholas Cage maar kan hem in zijn filmlijst nie vinden.

Man(cage dus) is dokter en zijn vrouw doet vrijwilligerswerk in zuid-amerika. Ze is zwanger van hem maar stort in het ravijn met de bus. Hij krijgt een soort signalen door dat zijn baby misschien nog leeft. Op een gegeven moment moet ie op zoek naar een soort beekje/riviertje en uiteindelijk vindt ie dus zijn baby die is opgevoedt door de lokalen daar.

Wie kent m?

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3930 stemmen

Dragonfly

Maar dat is met Kevin Costner, daarom kon je hem niet vinden!

DieGo

• 5808 berichten
  • 2379 stemmen

maartenfj schreef:

Ik zoek de titel van een film die gaat over een ontvoering van kinderen wanneer 2 mensen in de wijk nieuwe buren krijgen, doen die mensen zich anders voor dan dat ze zijn. De film begint met een jochie wat over het midden van de straat loopt onder het bloed. Dit was gekomen doordat hij met vuurwerk heeft lopen spelen. Dat is wat ik ervan weet. Misschien dat iemand hier de titel weet? Alvast bedankt.

Arlington Road?

Guido1976

• 2 berichten
  • 0 stemmen

wimnoot schreef:

Dragonfly

Maar dat is met Kevin Costner, daarom kon je hem niet vinden!

klopt helemaal. bedankt!

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2589 stemmen

Zoek al een tijdje een film over een psychiatrische meisjes inrichting ofzo. Kan nog herinneren dat het volgens mij over een vrij normaal meisje ging die een dagboek bijhield wat op het eind openbaar werd, en daardoor allemaal ruzies. Ook een meisje met een misvormd gezicht die 's nachts nachtmerries krijgt en dan schreeuwt: ''My face''. Anyone?

Bubblez

• 2070 berichten
  • 2536 stemmen

Jessen0wnt schreef:

Zoek al een tijdje een film over een psychiatrische meisjes inrichting ofzo. Kan nog herinneren dat het volgens mij over een vrij normaal meisje ging die een dagboek bijhield wat op het eind openbaar werd, en daardoor allemaal ruzies. Ook een meisje met een misvormd gezicht die 's nachts nachtmerries krijgt en dan schreeuwt: ''My face''. Anyone?

Girl, Interrupted

maartenfj

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Ja Arlington Road is inderdaad degene die ik bedoel! Bedankt!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

He leuk dat je die zocht, was ik helemaal vergeten. Vond ik een goede film!

K*D

• 240 berichten
  • 653 stemmen

Ik zoek ook een film. Het is geloof ik een thiller en gaat over een man die jarig is en thuis komt van zijn werk en dan is er iets raars aan de hand thuis, niemand is er en volgens mij zijn er heel veel meubels weg ofzo. En hij kan het huis geloof ik niet uit komen. Dan staat er een stoel in de kamer met een TV ervoor en als hij die aanzet komt zijn vrouw en kinderen erop en die gaan hem helemaal feliciteren enzo. Op een gegeven moment vraagt die vrouw of haar kinderen de kamer uit willen gaan en dan gaat opeens het verhaal een hele andere kant op. Ze blijkt hem (haar man) helemaal niet te mogen en ze zegt geloof ik dat ze met iemand vreemdgaat en op een gegeven moment gebeurt er iets in het huis (er wordt geschoten ofzo?) wat erop wijst dat alles live gebeurt.

Help

yeyo

• 6360 berichten
  • 4645 stemmen

Alexandra's Project?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

400 Bad Request - google.nl

Zien jullie het in zo'n link?

TrickySmalls

• 607 berichten
  • 782 stemmen

ja

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2589 stemmen

Bubblez schreef:

(quote)

Girl, Interrupted

Dankjewel Die was het

batmann

• 10 berichten
  • 3 stemmen

ik zoek een film die gaat over:

een man die erft veel geld van geloof ik een oom die die niet kent.. maar omdat geld te krijgen moet hij eerst een miljoen dollar uit geven binnen 1 maand.. zonder het weg te geven aan goede doelen enz. op het laatste moment helpt een meisje hem en lukt het hem op de sec. om toch 1 miljoen uit te geven...

Kan iemand mij misschien helpen?

Groetjes Christine

Maffia_Member

• 5 berichten
  • 0 stemmen

een geest die volgens mij uit een fles kwam en een man die heel weinig geluk heeft in zijn leven. Volgens mij wordt hij ook ontslagen op zijn werk enzo. Het is een beetje een komisch drama.

Ik zoek deze film al heel lang maar kan niet achter de titel komen heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

batmann schreef:

een man die erft veel geld van geloof ik een oom die die niet kent.. maar omdat geld te krijgen moet hij eerst een miljoen dollar uit geven binnen 1 maand.. zonder het weg te geven aan goede doelen enz. op het laatste moment helpt een meisje hem en lukt het hem op de sec. om toch 1 miljoen uit te geven...

Groetjes Christine

Deze

Maffia_Member

• 5 berichten
  • 0 stemmen

batmann schreef:

Groetjes Christine

Weet je zeker dat het 1 miljoen is en geen 30 miljoen wat hij binnen 30 dagen moet uitgeven zodat hij 300 miljoen krijgt? want dan is het namelijk: Brewster's Millions

K*D

• 240 berichten
  • 653 stemmen

yeyo schreef:

Alexandra's Project?

yes, dank je

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Heb gisteren een voorstukje gezien van de Belgische ''Alles is Liefde'', die totaal hetzelfde is als de Nederlandse film, maar hoe heet ie ook alweer...

Edit: Al gevonden: Zot van A.

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Ik zoek een film met Christopher Lambert. Ik kan me maar 1 scene herinneren en dat is dat hij in een trein zit en dan wordt achtervolgd door mensen. Even later is hij in een oaf ander ninja kamp.

Iemand?

Q Jones

• 3527 berichten
  • 2894 stemmen

Yes dat is hem bedankt

kos

• 46751 berichten
  • 8898 stemmen

Maffia_Member schreef:

een geest die volgens mij uit een fles kwam en een man die heel weinig geluk heeft in zijn leven. Volgens mij wordt hij ook ontslagen op zijn werk enzo. Het is een beetje een komisch drama.

Ik zoek deze film al heel lang maar kan niet achter de titel komen heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank.

Bernard and the Genie (1991)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.