menu

Film / Cast en crew / Michael Jackson

zoeken in:
Bij Million Dollar Baby (2004):

Ik zag in het tv-boekje dat ze gisterenavond deze film gaven op Ned3 (of op Holland, zoals wij dat zeggen). Eindelijk eens een goeie film op tv! Ik was al tien minuten te laat, ik zoek koortsachtig de juiste zender en wat zie ik? Een door de complexen afgebleekte neger die wat staat rond te huppelen op een podium. (Eerst dacht ik: oei! Wat is er nu met Morgan Freeman gebeurd? ) De laatste dagen overdrijven ze toch wat met programma's over die Jackson, precies of die kerel was God. Bedankt, heren van Holland 3.

J. Clouseau schreef:
Ik zag in het tv-boekje dat ze gisterenavond deze film gaven op Ned3 (of op Holland, zoals wij dat zeggen). Eindelijk eens een goeie film op tv! Ik was al tien minuten te laat, ik zoek koortsachtig de juiste zender en wat zie ik? Een door de complexen afgebleekte neger die wat staat rond te huppelen op een podium. (Eerst dacht ik: oei! Wat is er nu met Morgan Freeman gebeurd? ) De laatste dagen overdrijven ze toch wat met programma's over die Jackson, precies of die kerel was God. Bedankt, heren van Holland 3.

…en al jaren dood. Oké, off topic, verwijderen maar?

Nomak
J. Clouseau schreef:

Je kan natuurlijk ook overdrijven in je reactie! Ok, het is een leuke en goede film, maar die zal je nog weleens zien. Kan je ook overal huren of kopen als je die echt wil zien.

Het is toch niet meer dan normaal dat er een special op tv is als er zo een grootheid sterft. Het concert dat ze gisteren lieten zien zou verplichte kost moeten zijn zodat mensen als jij ook eens zien wat voor een wereldster hij was.
In jouw geval zal het wel aan je leeftijd liggen dat je zo reageert.

Nomak schreef:
(quote)

Je kan natuurlijk ook overdrijven in je reactie! Ok, het is een leuke en goede film, maar die zal je nog weleens zien. Kan je ook overal huren of kopen als je die echt wil zien.

Het is toch niet meer dan normaal dat er een special op tv is als er zo een grootheid sterft. Het concert dat ze gisteren lieten zien zou verplichte kost moeten zijn zodat mensen als jij ook eens zien wat voor een wereldster hij was.

Hij was wel lichtjes gestoord, hij dacht dat hij de koning van dé wereld was. Vind het trouwens erg jammer dat pas na de dood van een ster ze er nog eens zoveeel aandacht gaan aan besteden maar daar zal jij wellicht wel anders over denken.

Nomak schreef:
(quote)

Jackson was nu wel een grootheid, maar nu overdrijven ze er toch een beetje mee met die kerel te verheerlijken. Zo geniaal was hij nu ook weer niet, en hij heeft ook vele miskleunen begaan (bv. toen hij met zijn zoon over dat balkon stond te zwaaien... Compleet gestoord.)

In Overigen > Algemeen > R.I.P.:

Indrukwekkende ceromie voor Jackson momenteel op vele zenders. Oa op NED 3.

Reinbo
Ajax&Litmanen1 schreef:
Indrukwekkende ceromie voor Jackson momenteel op vele zenders. Oa op NED 3.

Duh! Echt? Wordt het op tv uitgezonden?

Was helaas weg maar had het graag willen zien. Zit nu op RTL4 naar RTL Bourlevard te kijken die het samenvatten. Michaels broer zat er compleet doorheen toen hij iedereen bedankte voor aanwezigheid. Dadelijk laten ze Brooke Shields zien die ook in huilen was uitgebarst.
Je ziet nu pas echt hoe erg men zijn dood aantrekt.

Wat heeft Brooke Shields er nou weer mee te maken?

Madecineman (moderator)
Dat was toch z'n vriendinnetje vroeger?

Ik raakte net wel even geemotioneerd toen dochter Paris van 11 in huilen uitbarstte.
Zo triestig, zo oprecht...pijnlijk maar heel normaal.

Ik weet niet... ik vond het allemaal wel mooi maar bij Speeches van bijvoorbeeld Brooke vond ik het een beetje.... geacteerd. Is natuurlijk niet zo maar vond het er soms toch een beetje nep uitzien, waarneer ze bijna in tranen uitbarstte.

R.I.P Pastischio Rockers account.

Kom op zeg, als je dit nep noemt dan snap je er weinig van. Zelden een afscheid gezien met zoveel oprechte emotie als vanavond. Althans, in samenvatting want heb het live helaas grotendeels niet kunnen zien. Die Brooke was al bevriend met hem sinds ze beiden erg jong waren. Dat is superoprecht.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Dat is superoprecht.

Ik weet dat je het meent, maar deze uitspraak kan echt maar zo uit een South Park aflevering gekomen zijn!

In Overigen > Algemeen > R.I.P.:

Er was toch ook zo'n meid die ontzettend verkouden of vals klonk tijdens het zingen vanavond? Lag dat nou aan de verbinding?

Reinbo
Ajax&Litmanen1 schreef:
Kom op zeg, als je dit nep noemt dan snap je er weinig van. Zelden een afscheid gezien met zoveel oprechte emotie als vanavond. Althans, in samenvatting want heb het live helaas grotendeels niet kunnen zien. Die Brooke was al bevriend met hem sinds ze beiden erg jong waren. Dat is superoprecht.

Niet anders of meer of minder oprecht of emotioneel dan vrijwel elke begraafnis......

AHWA
jumpstylemovie schreef:
Er was toch ook zo'n meid die ontzettend verkouden of vals klonk tijdens het zingen vanavond? Lag dat nou aan de verbinding?

Ik vond Mariah Carey inderdaad niet goed klinken.

Trouwens nog R.I.P. Michael Jackson, zelfs in Thailand hoorde je hem op Kao San Road zowat onafgebroken.

Heb gisteren niets meegekregen van het poppencircus eromheen maar vind het sneu dat hij altijd zo uitgebuit is door zijn vader, nooit echt liefde heeft gekend en zijn toevlucht zoekte in maar liefst 9 verschillende medicijnen.

kos
Vond die ceremonie ook echt een schrijnende vertoning. Past wat dat betreft wel precies bij z'n leven.

Het is en blijft Amerika, tuurlijk is dat heel anders dan hier maar toch mooie ceremonie met een aantal heel oprechte momenten. Vooral de woorden van z'n dochter blijven bij iedereen wel hangen denk ik en maken duidelijk dat het om een persoon ging, een vader, en geen legende zoals wij hem allemaal zien.
Vond de woorden van Jermaine, Brooke Shields en Queen Latifah ook héél mooi, werd vooral duidelijk hoeveel invloed Michael heeft gehad bij de zwarte gemeenschap (en uiteraard daarbuiten ook)

AHWA
Op een gegeven moment gaven ze hem overal de eer voor, dat werd wel een beetje frappant.

rose
Ajax&Litmanen1 schreef:
Nou..ik had dat gevoel ook wel een beetje.

kos
1 grote show, al die grote woorden waren natuurlijk supervoorspelbaar.
Ik geloof die familieleden best hoor, zij verliezen gewoon hun broer, of dat nu MJ is of iemand anders, dat is natuurlijk vreselijk.

Maar zo'n ceremonie in zo'n immense sfeerloze hal en dan met van die glitterende apepakkies een miljardenpubliek toespreken in tranen terwijl er bij elke bekende aan de microfoon een gejuich van de fans te horen is... plaatsvervangende schaamte allemaal.
Net alsof wij wat te maken hebben met hun verlies, hou dat lekker voor jezelf.

Don Dijk
Is Michael Jackson overleden?

Die ene zanger?

AHWA

AHWA
Don Dijk schreef:
Is Michael Jackson overleden?

Die ene zanger?

Niet leuk

Don Dijk
AHWA schreef:
(quote)

Niet leuk

Nee, vond ik ook niet eigenlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.