• 12.902 nieuwsartikelen
  • 168.984 films
  • 11.071 series
  • 31.725 seizoenen
  • 629.181 acteurs
  • 196.116 gebruikers
  • 9.176.577 stemmen

Reservoir Dogs (1992)

zoeken in:

omar_91

• 38 berichten
  • 285 stemmen

ik dacht altijd dat mr pink het juist overleefd had en ontsnapt was met de diamanten,omdat hij zich als een fucking pro gedraagde,maar als ik hier de reacties lees werd hij dus gewoon opgepakt

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

JuanHellasMensaz schreef:

Inderdaad, als je de geluiden die Mr. Orange en Mr. White maken zo goed mogelijk wegfiltert, en de off-screen geluiden van buiten versterkt, dan kan je vrij duidelijk horen hoe de politie door een megafoon roept dat Mr. Pink wordt gearresteerd.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Je moet je eens voorstellen, Mr Orange krijgt een kogel in de buik van die vrouw in de auto daarna schiet Joe op Mr Orange en dan vertelt Mr Orange aan Mr White dat hij de Flik is.

Na 2 schoten.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Ze gaan alle 6 dood. En vind mijn dvd hoes echt superzalig. Als je de film gezien hebt en dan kijkt hoe de personen staan op de hoes heb je het door denk ik.

Spetie

• 38830 berichten
  • 6979 stemmen

Ik blijf mijn twijfels houden of Mr Pink ook dood gaat.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

dit staat op wikipedia

Steve Buscemi as Mr. Pink: The only major character whose real name is never revealed, also the only major character to survive, although his real fate is never given. Mr. Pink often reminds the other robbers to be "professionals" and is the only person present to stay out of the Mexican standoff. Off-camera it is suggested he is arrested by the police arriving outside to apprehend the gangsters in the warehouse. Mr. Pink is notable for his anti-tipping monologue from the beginning of the film.

Mijn engels is niet al te goed maar als ik het goed lees is het lot van Mr. Pink onduidelijk?

Spetie

• 38830 berichten
  • 6979 stemmen

Dat weet alleen Tarentino waarschijnlijk.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Geluid hard opzetten hoor je duidelijk dat hij gearresteerd word!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

luister maar goed vlak na de shoot-out en als mr orange gaat bekennen aan mr white hoor je op de achtergrond de cops tekeer gaan tegen mr pink.

http://nl.youtube.com/watch?v=pveffZINunc&feature=related

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Ik wouw de Mr Pink discussie niet weer opgang brengen alleen maar even meedelen dat Mr Orange 2 kogels in zijn lijf krijgt en nog altijd leeft.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

Ik wouw de Mr Pink discussie niet weer opgang brengen alleen maar even meedelen dat Mr Orange 2 kogels in zijn lijf krijgt en nog altijd leeft.

Mr. Orange was toch de flik ?

Kiros

• 607 berichten
  • 1316 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

Wauw hey!

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me sterk dat Mr. Orange nog leeft na die laatste kogel van Larry.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Lijkt me sterk dat Mr. Orange nog leeft na die laatste kogel van Larry.

De kogel van Larry is de 3de kogel.

Mr Orange krijgt een kogel in de buik van die vrouw in de auto daarna schiet Joe op Mr Orange. En daarna schiet Larry op Mr Orange.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

Mr. Orange was toch de flik ?

Weet ik. Zeg ik van niet dan?

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

@ Reservoir Dogs

ik was niet zeker wie Mr. Orange was daardoor vroeg ik het

timburton

• 1288 berichten
  • 629 stemmen

Spetie schreef:

Dat weet alleen Tarentino waarschijnlijk.

Typisch Tarantino om gewoon graag een enorme discussie te maken.

Brakeburner

• 164 berichten
  • 500 stemmen

Kdenk niet echt dat er een echte "juiste" verklaring is voor het einde van deze film, das volgens mij inderdaad ook net de bedoeling van Tarantino!

Of Mr. Pink nu leeft of dood is... het verandert weinig aan het feit dat dit echt een steengoeie film is!

vdc

• 825 berichten
  • 610 stemmen

Zo is dat.

Waar ik meer moeite mee heb, in de verhaallijn, is dat Joe Cabot als ervaren gangster (én wetende dat er een rat is), zomaar in de val loopt. Hij had moeten weten dat het pakhuis geschaduwd werd.

Brakeburner

• 164 berichten
  • 500 stemmen

Daar hebt ge wel een punt!

Misschien is de locatie van het pakhuis ook pas na de overval zelf aan de gangsters bekend gemaakt... Oke ja, dan kon "de rat" het waarschijnlijk nog snel doorgeven aan de politie... hmmja, ik zoek maar een verklaring

ehs21

• 615 berichten
  • 293 stemmen

Nee als ze hun namen krijgen zitten ze ook al in dat pakhuis volgens mij.

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

omar_91 schreef:

ik dacht altijd dat mr pink het juist overleefd had en ontsnapt was met de diamanten,omdat hij zich als een fucking pro gedraagde,maar als ik hier de reacties lees werd hij dus gewoon opgepakt

dat hoor je aan de geluiden

Poepgezicht

• 298 berichten
  • 1247 stemmen

sweinsteiger schreef:

(quote)

dat hoor je aan de geluiden

Ik heb de film gezien met Engelse ondertitels voor dove mensen, dan wordt het allemaal nog duidelijker.

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Poepgezicht schreef:

(quote)

Ik heb de film gezien met Engelse ondertitels voor dove mensen, dan wordt het allemaal nog duidelijker.

goed voor u

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

Kevin13 schreef:

@ Reservoir Dogs

ik was niet zeker wie Mr. Orange was daardoor vroeg ik het

??????

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

sweinsteiger schreef:

(quote)

goed voor u

sweinsteiger

• 2278 berichten
  • 0 stemmen

dan weet hij het toch zeker.

MarkFish

• 1053 berichten
  • 1445 stemmen

Hij komt iig buiten in een vuurgevecht terecht (aan het einde) en of die overleeft is volgens mij niet duidelijk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.