menu

Film / Spoilers / Reservoir Dogs (1992)

zoeken in:
omdat er de laatste tijd 2 tarantino films op tv zijn geweest breng ik ff deze film weer naar voren.
What the fuck gebeurt er met mr pink?? als je je geluid heel hard zet wordt ie volgens mij tijdens het gekreun van Harvey Keitel aangehouden!!

En trouwens wel eens opgevallen dat midden in de film de indringer al wordt veraden dmv oranje ballonnen!!

In Film > Spoilers > [Resevoir dogs] Mr. Pink:

Ik had gelezen dat Mr. Pink ook werd neegeschoten toen hij buiten kwam...ik heb mijn koptelefoon tegen mijn oren gedrukt en ik hoorde helemaal niets!

nog een keer geluisterd...weer niets! Werd hij nou neergeschoten of niet

dit is uit het script

Mr. Pink is standing motionless. Finally he grabs the
satchel of diamonds and RUNS out the door.

We hear outside a CAR START. Then the SOUND of a BULLHORN
yells out:

POLICE FORCE (OS)
Freeze! Get out of the car and lie
face down on the ground!

MR. PINK (OS)
Don't shoot!

doe maar wat je ermee wilt

Het is niet meteen zodra hij de deur uitstapt. Je nog ff wachten, voordat je echt de politie tegen hem hoort schreeuwen.

ah, bedankt. Waar haal je trouwens die filmscripts?

dit hoorde ik trouwens pas bij m'n eerste dvd versie van de film, de 15e keer dat ik 'm zag ofzo

op www.movie-page.com staat een behoorlijke collectie

Ik had 't voorheen nog nooit opgemerkt. Pas toen iemand hier op MM zei dat Mr.Pink ook gepakt werd, ging ik snel weer m'n DVD bekijken. Was echt stomverbaasd.

zou Tarantino dat expres hebben gedaan?

of had ie 't liever zo gedaan dat het wel duidelijk zou zijn geweest. wordt daar iets over gezegd bij een commentaar track?

Het lijkt me dat dit op met opzet is gedaan.
Want het gaat door het 'gesprek' met die andere twee heen.

wat er met mister pink gebeurd blijft in het midden. k heb n poster van reservoir dogs met afbeeldingen van iedereen waarop staat:

one of these men is a cop, and by the end all but one will be dead.

Aangezien verder van iedereen te zien is hoe hij dood gaat (behalve van mister blue, maar dat wordt gezegd)zou je daar uit af kunnen leiden dat buscemi's karakter de enige is die het overleefd.

Dat hij overleeft sluit niet uit dat hij gearresteerd wordt.

en ook hier wil ik het opbrengen: check city on fire

maar volgens mij wordt hij toch doodgeschoten hoor! want ik hoorde overduidelijk een knal in de eindscene en dat is voordat Mr. White die oranje gozer neerknalt

Zal wel een kapotte fietsband zijn dan.

hey heb net deze film weer gezien, en het klopt toch dat mr pink wordt gearesteerd? Dat hoor je best goed dat hij wordt aangehouden. en de rest is dood.

Inderdaad, als je de geluiden die Mr. Orange en Mr. White maken zo goed mogelijk wegfiltert, en de off-screen geluiden van buiten versterkt, dan kan je vrij duidelijk horen hoe de politie door een megafoon roept dat Mr. Pink wordt gearresteerd.

vdc
Miyamoto schreef:
maar volgens mij wordt hij toch doodgeschoten hoor! want ik hoorde overduidelijk een knal in de eindscene en dat is voordat Mr. White die oranje gozer neerknalt

Doorgaans schiet de politie eerst in de benen ; dus Pink zal het wel overleefd hebben.

Sander2
vdc schreef:
Doorgaans schiet de politie eerst in de benen.

In Tarantinofilms niet.

vdc
Tarantino geeft z’n schurken extreme karaktertrekjes mee, maar niet de politie.

Je hoort mr pink toch roepen van de pijn dus ik zou toch denken dat hij dood is want ik hoor niet dat hij word gearresteerd

emile ratelband schreef:
omdat er de laatste tijd 2 tarantino films op tv zijn geweest breng ik ff deze film weer naar voren.
What the fuck gebeurt er met mr pink?? als je je geluid heel hard zet wordt ie volgens mij tijdens het gekreun van Harvey Keitel aangehouden!!

En trouwens wel eens opgevallen dat midden in de film de indringer al wordt veraden dmv oranje ballonnen!!

er wordt voortdurend met de kleueren gespeeld, let op de roze en witte vloeistof in de scene waarin keitel z'n haar kamt en buscemi naar toilet moet, de oranje vloeistof zit veel verder op de kast omdat orange in de andere kamer zit...

Serieus, ben je er weer? Zoals in het filmpje heel duidelijk staat uitgelegd: Mr White schiet 2 keer! 1 kogel voor Joe en 1 kogel voor Nice Guy Eddie.

Dus om het nog even duidelijk te maken zodat er hier geen discussie meer over bestaat.

Joe schiet op Mr Orange.
Mr White schiet op Joe.
Nice Guy Eddie schiet op Mr White.
Mr White slaagt erin zich om te draaien en knalt ook Nice Guy Eddie af.

desteven007
Metalfist schreef:
Serieus, ben je er weer? Zoals in het filmpje heel duidelijk staat uitgelegd: Mr White schiet 2 keer! 1 kogel voor Joe en 1 kogel voor Nice Guy Eddie.

Dus om het nog even duidelijk te maken zodat er hier geen discussie meer over bestaat.

Joe schiet op Mr Orange.
Mr White schiet op Joe.
Nice Guy Eddie schiet op Mr White.
Mr White slaagt erin zich om te draaien en knalt ook Nice Guy Eddie af.

Ja dat weet ik ondertussen ook al.

Waarom plaats je dan in godsnaam het filmpje? En zet je eronder 'Dit vroeg ik me ook af'?

desteven007
Dit vroeg ik me vroeger af ...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.