• 15.737 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.843 stemmen

HBO Max

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Mijn tip voor HBO Max:

The Father (Film, 2020)

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Yes. +1 van mij.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Die wil ik echt nog graag zien, morgen maar even op zetten

john mcclane 2

• 3488 berichten
  • 6576 stemmen

Als je zin hebt in beetje flauwe dan weer echt geweldige hilarische humor raad ik de series op HBO aan van deze man :

Danny McBride!

Het lijkt wel veel op elkaar , maar deze man weet gewoon een van de betere komedie series neer te zetten ..

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5398 stemmen

Goedemiddag,

Onder het kopje 'Laatste kans' staan momenteel diverse titels die de voorbije jaren door Warner Bros. zijn uitgebracht in Nederland. 'Birds of Prey', 'The Lego Batman Movie' en 'The Conjuring: The Devil Made Me Do It' zijn enkele voorbeelden. Waarom verdwijnen deze films van HBO Max NL? Dit zijn namelijk bij uitstek titels waarvan je verwacht dat ze bij (HBO) Max beschikbaar blijven.

Nitefall

• 74 berichten
  • 258 stemmen

Er verdwijnt ook meer dan dat er toegevoegd wordt. Daarnaast holt ook de gemiddelde kwaliteit van het aanbod hard achteruit…

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5398 stemmen

Dit gebeurt [echter] omdat wij plek maken voor nieuwe verfrissende content.

Het viel te verwachten, maar de vraag wordt helaas ontweken.

mcdaktari

• 7265 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nog steeds een abonnement bij HBO Max van 3,99 per maand. Maar ondanks het niet duur is ga ik het toch opzeggen, want ze hebben te weinig nieuwe films en die titels die ze hebben die ken ik inmiddels wel. Bij verre de slechtste streamingdienst die we in NL hebben. Kijk voor de flauwekul maar eens wat er nieuw bij is gekomen, dat zegt al genoeg. Ik verwacht ook niet dat HBO Max een lang leven gegund is. Met zo'n beperkt aanbod kan dat toch niet blijven bestaan. En als ze het alleen van die enkele serie moeten hebben, en om daar speciaal een abonnement voor te nemen is ook te duur, want ik betaal nog steeds 3,99 omdat je in het begin de kans had, wanneer je een abonnement nam voor een bepaalde datum, dan zou je de rest van je leven 3,99 blijven betalen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik begrijp dat volkomen. Het is bij mij ook de dienst waar ik het minst gebruik van maak.

Nieuw op HBO Max in maart

centurion81

• 2066 berichten
  • 1986 stemmen

Ik zou het ook opzeggen, ware het niet dat ik mijn account deel met twee anderen waardoor we pp 1,33 / maand betalen, die anderen maken er beiden ook wat meer gebruik van dan ik. De kinderen kijken soms Baby Looney Tunes, maar dat is het ook wel.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

centurion81

Dat toestaan van delen met vrienden gaat uiterlijk in 2025 verdwijnen:

Deel jij je wachtwoord van HBO Max met vrienden? Dan hebben we slecht nieuws - Bright

Nitefall

• 74 berichten
  • 258 stemmen

Ik zie het nog 1-2 maanden aan en als Max niet met iets beters komt, verdwijn ik zelf van het platform.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Voor die rijksdaalder hou ik hem wel aan. Zo ontdekte ik dat de paradise lost serie erop staat. Toch leuk. En wekelijks curb your…

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Ik had mail over de vernieuwde HBO Max. Maar het antwoord op de prangende vraag over de levenslange korting staat uiteraard weer nergens, als ik het zo snel goed heb gezien.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

John Milton schreef:

Ik had mail over de vernieuwde HBO Max. Maar het antwoord op de prangende vraag over de levenslange korting staat uiteraard weer nergens, als ik het zo snel goed heb gezien.

Ja klopt, ik zat ook al te kijken...

Meer een aankondiging voor een aankondiging...

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

ik denk dat die lifetime korting passe is

Nitefall

• 74 berichten
  • 258 stemmen

"wij zetten je account voor je over"

Daar maak ik al uit op dat de korting blijft.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

bij mij staat als je doorklikt dat we nog geinformeerd worden over prijzen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Als ze de prijsbelofte willen nakomen, waarom zouden ze het dan nu niet al bevestigen?

Dit leest alsof de prijzen ook voor bestaande abonnees omhoog zullen gaan:

https://ibb.co/Jnd0qqq

Het vernieuwde HBO Max is binnenkort beschikbaar | Hier lees je alles: HBO Max wordt het vernieuwde HBO Max in juni 2024. - help.hbomax.com

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

ze gaan het een nieuw product noemen met een nieuwe prijs erbij.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dat de prijzen verhogen vind ik jammer (gezien er voor mij geen/nauwelijks meerwaarde bijkomt in de nieuwe vorm), maar niet onoverkomelijk als de korting blijft.

Mikey zou gelijk kunnen hebben (ik vrees er ook voor), maar ik hoop toch dat ze de eerdere belofte honoreren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nitefall schreef:

"wij zetten je account voor je over"

Daar maak ik al uit op dat de korting blijft.

Hier ga ik wel vanuit.

Als ik er 8 Euro voor moet lappen stop ik er denk ik mee. Dat is HBO me niet waard, kijk er te weinig naar.

Zou het ook vrij schandalig vinden als ze hun levenslange belofte van halve prijs plots gaan stoppen. Ik ben ook blijven betalen als ze weinig content erop gooiden de afgelopen jaren.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

dat is ook kwalijk ja.

Flavio

• 4893 berichten
  • 5223 stemmen

Ik wil ook helemaal geen true crime en al helemaal geen reality-shit. Dus prijsverhoging én ‘levenslange’ korting kwijt dan hou ik het wel voor gezien.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja in dat geval zeg ik het ook op, dan neem ik wel een tijdelijk abonnement als er weer een nieuw seizoen van White Lotus verschijnt.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

ik ga opzeggen en ik ga op vakantie naar een warm land

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

voor 35,50 pj levenslang toegang tot sopranos.

Gone

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Er gloort nochtans licht aan de horizon...

https://i.ibb.co/643jd1V/HBO.jpg

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Enige adder, je moet je houden aan de algemene voorwaarden van de actie.

Maar ik reken erop dat je gewoon je abonnement voor de helft mag houden.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

mikey schreef:

voor 35,50 pj levenslang toegang tot sopranos.

Gone

Kun je niet gewoon een maandelijkse abbo nemen als je het weer eens wil kijken? HBO Max is voor mij al enige tijd een platform waar ik de oudere klassiekers (althans wat je oud mag noemen) kijk, er staat weinig "nieuw" spul voor mij op, dus daar doe ik het sowieso niet voor.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.