• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.872 stemmen

HBO Max

zoeken in:

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Dat kan, maar laat je niet wat aansmeren. ☺️

Er is een correlatie tussen wat je betaalt en hoe dingen werken, maar het is niet 1 op 1. Bij twijfel, stuur me een PM. John Milton werkte ooit op de klantenservice van een provider, en moest dat soort ellende oplossen.

badfans69

• 3959 berichten
  • 6125 stemmen

HBO-documentaire over Nancy Pelosi verschijnt op 13 december | RTL Boulevard

Het Amerikaanse televisienetwerk HBO komt op 13 december met een documentaire over Nancy Pelosi (82), de voorzitter van het Huis van Afgevaardigden. Daarin worden onder meer beelden getoond van de Amerikaanse toppolitica tijdens de bestorming van het Capitool.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Als je HBO Max en VPN hebt, ga dan The Fireplace kijken. Niet eerst opzoeken wat het precies is, gewoon kijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Staan inmiddels ook al wat Discovery dingen op zie ik. Die Jomanda docu bijv.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Er is eindelijk weer eens een film toegevoegd aan het aanbod:

The Auschwitz Report (Film, 2021)

De laatste weken is het filmaanbod kommer en kwel. Er is bijna niets bijgekomen.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Wat bizar. Grappig trouwens dat de mensen die hebben gereageerd er zonder uitzondering géén last van hebben. Ik heb nog een antieke Chromecast 2, dus kan niet testen

Op LG WebOS is hij er gelukkig nog, dus gewoon The Last of Us kunnen kijken eergisteren!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Nederlandstalig artikel:

Herverpakte HBO-streamingdienst moet Netflix en Disney uitdagen | De Tijd

Mja ik zit nog steeds niet te wachten op die realityshit.

Launching May 23, Max will cost $15.99 a month ($149.99/year) for the ad-free version and $9.99 per month ($99.99/year) for the ad-supported tier. A third “ultimate” ad-free version with 4K UHD resolution, 100 offline downloads and Dolby Atmos sound will be available for $19.99 a month ($199.99/year).

Existing HBO Max subscribers will maintain their access to the rebranded Max at the same price, with profiles, watch history and other viewer settings porting over to Max. Discovery+ subscribers will not be impacted by the launch of Max, though they will be given the opportunity to upgrade their subscriptions to Max.

Dezelfde prijs of bovengenoemde prijs? Of de prijs die je nu betaalt op HBO Max?

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

Het is voor Warner Bros. wel een goede kans om van die 50% starterskorting af te komen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Montorsi schreef:

Het is voor Warner Bros. wel een goede kans om van die 50% starterskorting af te komen.

Als dat zo is, dan zal ik alleen bij een nieuw seizoen van White Lotus tijdelijk Max nemen, maar zijn ze mij kwijt als permanent abonnee.

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

kappeuter

Ik ga ook geen €15,- per maand neerleggen (als die prijzen in Europa ook die kant op gaan) voor iets dat me nu €3,- kost (met wat toevoegingen van wat baggercontent). Het zou dom zijn iedereen met die starterskorting meteen weg te jagen, misschien wordt het dan voor ons de helft van die €15? Wat alsnog een flinke verhoging is...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Montorsi schreef:

kappeuter

Ik ga ook geen €15,- per maand neerleggen (als die prijzen in Europa ook die kant op gaan) voor iets dat me nu €3,- kost (met wat toevoegingen van wat baggercontent). Het zou dom zijn iedereen met die starterskorting meteen weg te jagen, misschien wordt het dan voor ons de helft van die €15? Wat alsnog een flinke verhoging is...

Ja ik denk dat de prijzen hier sowieso wel lager zullen liggen.

Prime Video kost in de VS namelijk ook $8.99 (met Amazon Prime lidmaatschap zelfs $14.99 per maand) en wij betalen hier maar 2,99.

Maar 7,99 ofzo zou ik er alleen voor over hebben als mijn favoriete series een nieuw seizoen krijgen.

Ik vind het zo stom dat hele Discovery gebeuren. Het is tegenwoordig grotendeels reality shit waar niemand op zit te wachten.

Ik vind het ook zonde en een teken aan de wand dat HBO niet meer in de titel van de dienst zit.

HBO is net wat het premium maakt. Dat is toch net wat mensen aanspreekt. Max doet me veel te veel denken aan Pepsi Max, helemaal niet onderscheidend.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

In die quote van kappeuter lees ik toch dat bestaande HBO Max gebruikers tegen hetzelfde geld gewoon toegang krijgen tot de nieuwe dienst?

Ik lap nu 4 Euro per maand omdat ik destijds die 50 procent korting heb genomen en nooit heb opgezegd. Maar als dit aanzienlijk stijgt zijn ze mij ook kwijt. Dan vind ik die series wel via alternatieve methoden of met af en toe een incidenteel maandabonnenementje. Dan wacht ik lekker tot White Lotus 3 geheel op de dienst staat en kijk ik alles in een weekje.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In die quote van kappeuter lees ik toch dat bestaande HBO Max gebruikers tegen hetzelfde geld gewoon toegang krijgen tot de nieuwe dienst?

Ja ik hoop dat het op die manier zo bedoeld wordt inderdaad.

Maar je zou het ook zo kunnen lezen: zelfde bedrag als iedereen moet betalen voor Max. Maar ik hoop inderdaad dat de prijs die we hebben gekregen vanuit HBO Max meegenomen kan worden. Dan blijf ik mooi lid.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ja ik hoop dat het op die manier zo bedoeld wordt inderdaad.

Maar je zou het ook zo kunnen lezen: zelfde bedrag als iedereen moet betalen voor Max. Maar ik hoop inderdaad dat de prijs die we hebben gekregen vanuit HBO Max meegenomen kan worden. Dan blijf ik mooi lid.

Existing HBO Max subscribers will maintain their access to the rebranded Max at the same price, with profiles, watch history and other viewer settings porting over to Max.

Ik lees dit echt als bestaande gebruikers houden hun toegang voor hetzelfde geld. Daarna spreken ze ook over alles wat overgezet zal worden naar de nieuwe dienst.

Dus ik maak me niet zo'n zorgen. Ik zie er ook weinig voordelen aan, want dat Discovery deel boeit me weinig. Maar als ik voor 4 Euro kan blijven kijken blijf ik gewoon lid.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Het is afwachten, maar ik verwacht niet dat het 4 euro gaat blijven hier. Hoop wel dat ze niet te lang wachten om dat bekend te maken. Ik ga ze wel laten weten dat ik het een naaistreek vind, als ze zich zo onder die belofte van die levenslange korting uitwurmen, door bagger toe te voegen waar een doorsnee HBO liefhebber totaal niet op zit te wachten.

Hopelijk doet met dat massaal, en bedenken ze zich

Montorsi

• 9715 berichten
  • 2374 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

(quote)

Ik lees dit echt als bestaande gebruikers houden hun toegang voor hetzelfde geld. Daarna spreken ze ook over alles wat overgezet zal worden naar de nieuwe dienst.

Dus ik maak me niet zo'n zorgen. Ik zie er ook weinig voordelen aan, want dat Discovery deel boeit me weinig. Maar als ik voor 4 Euro kan blijven kijken blijf ik gewoon lid.

Dat zou mooi zijn, maar ik verwacht niet dat dit op termijn in stand wordt gehouden. Wellicht een meer geleidelijke transitie naar prijsverhogingen, die "ons van de starterskorting" dan maar voor 50% zullen raken.

Netflix is ook geleidelijk van een euro of 8 naar (wat is het nu?) 13 euro gegaan?

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

WB Discovery also confirmed that HBO Max subscribers will continue to have access to existing plan features "for a minimum of six months" following Max's launch on May 23.
Dit is dan wel voor Amerika bedoeld.

Ik ben benieuwd hoe ze dat hier gaan aanpakken. Ik hoop in ieder geval op een mooie overgangskorting voor de trouwe leden.

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Als het (inc korting) onder de tien euro blijft, dan houd ik het aan (gedeeld door 4 dan), als het 20 euro zou worden vermoedelijk niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hahaha. Zo'n algemene naam. HBO Max, Pepsi Max.

Zou wat zijn als de dienst in Nederland anders moet gaan heten. Lijkt mij sterk.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Het schijnt dat Jan ook wil dat Max Verstappen onder een andere naam gaat rijden.

Kansloze zaak, denk dat het juridische team van MAX gehakt maakt van zo'n verhaal.

Anderzijds moest ik wel meteen aan deze zaak denken van een tijdje terug

Wendy's: kleine Zeeuwse snackbar zit grote Amerikaanse keten dwars | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

John Milton

• 24218 berichten
  • 13383 stemmen

Sommige Nederlandse HBO Max-klanten lijken dienst niet meer te kunnen gebruiken - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

Hier geen problemen, maar van de 6,600 stemmen op tweakers kan 15% niets meer afspelen. Wel een baggerrelease, als ik de artikelen over het debacle in Amerika zo lees.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Amateuristisch zeg.

Ik ondervind hier gelukkig geen problemen.

Update, 11:16: HBO Nederland zegt op de hoogte te zijn van het probleem en werkt aan een oplossing.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Werkt hier gelukkig nog prima.

Shinobi

• 4305 berichten
  • 2550 stemmen

Met de VPN op Amerika probeerde ik Max uit te proberen, maar dat lijkt niet meer te werken; bij HBO Max kon dit nog wel. Na onderzoek blijkt dat alleen Amerikaanse accounts zijn gemigreerd naar Max, dus dat wordt een andere manier zoeken om niet geconfronteerd te worden met de FPS issues.

centurion81

• 2066 berichten
  • 1986 stemmen

Even n onterecht onbeminde film promoten

Stuart: a life backwards

Een 90 minuten durend Brits drama uit 2007 met in de hoofdrollen een jonge Tom Hardy en Benedict Cumberbatch.

Heb er erg van genoten vanavond iig

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.