• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.955 gebruikers
  • 9.369.925 stemmen

KPN On Demand

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Krijg veel reacties via de mail van mensen die het jammer vinden dat het KPN On Demand overzicht verdwenen is. Deze heb ik helaas weg moeten halen omdat ik geen bron meer kan vinden voor deze informatie. Op de KPN site zelf worden ook alleen enkele films uitgelicht.

Zie ik iets over het hoofd? Zijn er hier wellicht KPN klanten die (ingelogd) wel een compleet overzicht kunnen vinden van wat er beschikbaar is?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Enige dat ik nu nog kan vinden; deze site opgezet door een KPN-klant:

Video on demand overzicht KPN pluspakket - drumstix.nl

Die hadden we destijds ook al gevonden geloof ik, maar dan heb je geen rechtstreekse bron en wellicht wordt dit handmatig bijgehouden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geloof niet dat deze up-to-date is

PapaBeartje

• 709 berichten
  • 1112 stemmen

Ik ben zelf KPN klant, ik heb wel inzage op het aanbod wat het pluspakket te bieden heeft. Maar er is hier helaas niet een mooi overzicht van. Ik heb ook werkelijk geen idee of dat KPN ook titels uit het aanbod verwijderd.

Hieronder een aantal titels die bij ''onlangs toegevoegd'' staan, en nog niet zijn toegevoegd aan de site van Drumstix

Smallfoot (2018)

A Star Is Born (2018)

Twilight (2008)

John Wick: Chapter 2 (2017)

Captain Underpants: The First Epic Movie (2017)

Dik Trom (2010)

Koning van Katoren (2012)

Die site wordt sowieso handmatig bijgehouden.

Wellicht is het mogelijk een moderator van KPN persoonlijk hierover in te lichten? Er zijn wel gesprekken over een overzichtslijst, maar inmiddels zijn we daarin al 2 jaar verder, en lijkt er tot op heden nog niet heel veel veranderd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.