• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.379 stemmen

Filmmarathon

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Vanochtend 11 uur Grown Ups 2. (Veel gelachen)

Om 13 uur Spijt (gejankt als een malle)

Nu even lekker buiten op het terras. film(s) laten bezinken.

Zometeen om 15.30 The Smurfs 2. (My guilty pleasure)

Dan even naar huis, eten enzo. Of niet. Weet niet.

Om 18.40 World War Z, of toch Elysium. Zijn er nog niet uit. Ik neig naar de eerste.

En om 21.30 The Wolverine.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Go, Go Elineloves

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Elysium en World War Z de enige films die te pruimen zijn van die lijst

Naomi Watts schreef:

Succes. 5 films vind ik al pittig maar in de bios ga er maar aan staan. Vijf keer die hele procedure. Bij twee maal is de pijp meestal leeg bij me.

PAC festival? Maar dat moet niet veel vaker inderdaad.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Gelukkig vond ik de eerste films ook leuk, en vriendje stiekem ook. goed vol te houden, al verwacht ik na film drie een lichte inzinking te krijgen.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Elineloves schreef:

Gelukkig vond ik de eerste films ook leuk, en vriendje stiekem ook. goed vol te houden, al verwacht ik na film drie een lichte inzinking te krijgen.

Op tijd eten en drinken, en effe stukje lopen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

PAC festival? Maar dat moet niet veel vaker inderdaad.

Het is even geleden dat ik geweest ben maar daar zitten toch niet elke keer weer zo'n hele reut trailers + reclame bij als ik me zo herinner. Festivals vind ik dan wel lekker, gewoon gaan zitten en gelijk de film, met een zeer kleine intro. Al moet je het vaker niet hebben idd.

Instant respect voor de vriend van Eline trouwens. Spijt, Smurfs 2, Grown ups 2. Die mag wel immens beloond worden dacht ik zo .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Klopt, geen trailers. Weet zelfs dat bij The Kids are All Right een paar edities geleden zelfs nog geen ondertiteling onder de film zat omdat de voorpremière zo vroeg was bij die film.

Voordeel zijn wel de pauzes, waardoor je tot rust kan komen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Instant respect voor de vriend van Eline trouwens. Spijt, Smurfs 2, Grown ups 2. Die mag wel immens beloond worden dacht ik zo .

Inderdaad zeg. Die hoeft de komende dagen alleen maar achterover te liggen denk ik. Af en toe moet je wat over hebben voor de vrouwtjes hè, daarom heb ik bijvoorbeeld ook Intouchables (2011) in de bios gezien.

En ik zie dat ik het al eens eerder heb gepost in deze thread, maar respect voor de mensen die dit soort dingen volhouden. Ik moet al in een heel gekke bui zijn als ik twee of meer films wil kijken op één dag.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hij is ook lid van MM dus hij leest ook regelmatig mee hier, brengen jij en Lefgozer hem niet op ideeën alsjeblieft

En Grown Ups was een gezamenlijke keuze, in my defense.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Elineloves schreef:

Hij is ook lid van MM dus hij leest ook regelmatig mee hier

.

Aangezien hij zowel Grown Ups 2 en Spijt een 7 geeft zal het allemaal wel meevallen ja ..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wil ik ook nog een keer doen, maar pfoeh...5 films in de bios. Had al moeite om voor vanavond één titel uit te zoeken die ik een klein beetje zag zitten. Wat een aanbod

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

We hebben er vier gered, want loop krom van de rugpijn nu. is wel echt de max, vier films. Wolverine komt een andere keer.

(afbeelding)

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Binnenkort maar eens aan een James Bond marathon beginnen. Is/was ook één van mijn filmvoornemens voor dit jaar. Misschien a.s. Donderdag op Vrijdag nacht t/m Zondagmiddag. Zootje energydrink inslaan, citroenen (om in te bijten om wakker te blijven) en verschillende soorten koffiepads

Totale speelduur etc: 2,975 minutes (49 hours, 35 minutes) (2 days, 1 hours, 35 minutes)

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Respect Eline. 300 minuten 1900 redde ik vandaag nog wel, maar er moet niet veel bijkomen.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Gisteren tot ´vanmorgen´ op Halloween een Halloween film marathon gehouden. 7 films van 13.00 tot +-03.00

Begonnen met Dawn of the Dead (1978). Prima begin. Met 2 uur en 7 min wel iets te lang, maar prima vermaak en een fijne sfeer. 3,5*

Deze film werd gevolgd door een herziening van Cabin in the Woods (2011). Sfeervol en een leuke insteek voor een horror film. Herziening zorgt echter wel voor puntverlies. Verlaagd naar 3*

De marathon werd vervolgd met het sfeervolle Dead Silence (2007). Vergeleken het andere horror werk van James Wan wat mager, maar sfeer doet in zo'n marathon veel goed. 3,5*

Mama (2013) was de minste in de reeks. Zeker interessant en een prima toevoeging in deze marathon, maar de lelijke effecten en het warrige verhaal brengen deze film aan een nipte 3*

Ik heb lang uitgekeken naar Curse of Chucky (2013). Heerlijk spookhuis filmpje met een creepy sfeer die perfect op een halloween avond past. De serieuzere weg die de reeks is ingeslagen is bijzonder fijn en ik hoop dan ook op vervolgen die dit pad blijven bewandelen. 3,5*

Inmiddels vaste prik op een halloween avond/ nacht is de extended versie van Halloween (2007). Groot, groot liefhebber van deze remake. Ook dit keer weer bijzonder van genoten.

De afsluiter was Sinister (2012). Prima film die zijn momenten heeft, maar er had zo veel meer in gezeten. Met zijn 1 u 50 wel iets te lang als afsluiter rond een uur of 3, maar de sfeer was aanwezig en dat vond ik het meest belangrijk. 3*

Halloween zit er weer op. Prima marathon, maar blij dat ik mijn bed weer kon opzoeken. Hoef voorlopig even geen horror meer te zien.

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

Nou het grote moment is daar, aankomende zaterdag heb ik waarschijnlijk mijn eerste marathon. Ik ben benieuwd bij welke film ik in slaap ga vallen want het moeten er 4 worden.

Runner Runner

Planes

Bad Grandpa

About Time

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

missl schreef:

Nou het grote moment is daar, aankomende zaterdag heb ik waarschijnlijk mijn eerste marathon. Ik ben benieuwd bij welke film ik in slaap ga vallen want het moeten er 4 worden.

Runner Runner

Planes

Bad Grandpa

About Time

Bij Planes, maar dat ligt meer aan de film zelf.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sharp objects are your best friend.

missl

• 3866 berichten
  • 5796 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Bij Planes, maar dat ligt meer aan de film zelf.

Ik ben benieuwd, ik ken die film niet maar hoorde dat het Pixar is, dat vind ik meestal wel leuk. Ik ga zo maar even de trailer kijken!

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Niet van Pixar, maar van DisneyToon Studio's, die ook al die vervolgen op de klassiekers maken.

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

12u35 - 14u10 JCVD (Komedie, 3*)

14u10 - 16u10 Cyberbully (Drama, 1,5*)

16u50 - 18u30 Nude (Drama, 1,5*)

19u40 - 21u10 Schellebelle 1919 (Familie, 2,0*)

21u40 - 23u30 The Stoning of Soraya M. (Drama, 4,5*)

00u10 - 02u10 Lone Survivor (Oorlog, 3,5*)

02u15 - 03u40 Captifs (Thriller, 3,5*)

03u50 - 05u40 I Spit On Your Grave (remake) (Horror, 2,0*)

Dat zijn uitgerekend 831 minuten (kleine 14u) op een goede 17u als ik dat goed heb.

En nu net eigenlijk ook nog de helft van American High School, maar nu is het mij toch een beetje beu (barslechte film ook natuurlijk). Slaapwel iedereen

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Movie-Addicted schreef:

Binnenkort maar eens aan een James Bond marathon beginnen. Is/was ook één van mijn filmvoornemens voor dit jaar. Misschien a.s. Donderdag op Vrijdag nacht t/m Zondagmiddag. Zootje energydrink inslaan, citroenen (om in te bijten om wakker te blijven) en verschillende soorten koffiepads

Totale speelduur etc: 2,975 minutes (49 hours, 35 minutes) (2 days, 1 hours, 35 minutes)

Respect als je dat lukt. Ik ben nu ruim 2 jaar bezig

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

edit: nooit van gekomen ahaha. Zijn/waren weer andere films én series die voorrang hadden. Maar goed, zo blijft het nog wel ff.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb James Bond een paar jaar terug in een maand volledig opnieuw bekeken. 1 titel per dag, soms 2 maar zeker niet meer. Wel een erg leuke ervaring trouwens, heerlijke films.

Fortune

• 4311 berichten
  • 2769 stemmen

Volgens mij verander je dan in James Bond als je al die films achter elkaar hebt gekeken.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik snap niet hoe mensen dat lukt, elke dag 1 James Bond of zelfs 2.

Ik ben er soms helemaal klaar mee en moet me er dan echt toe zetten.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Pitakaas schreef:

Ik herken het gevoel. Ik heb dat meestal met complete seizoenen van goede series. Meestal kijk ik dan een paar episodes (stuk of 3) en dan ff een paar films tussendoor. Voorheen keek ik een heel Seizoen (alle episodes dan) in een rits af en mezelf dwingen om verder dan te gaan kijken weet je wel. Maar ja, het moet natuurlijk wel een hobby blijven en géén obsessie of verslaving Werk en persoonlijke dingen gaan voor! Momenteel helemaal

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

Ik snap niet hoe mensen dat lukt, elke dag 1 James Bond of zelfs 2.

Door niet elke dag te kijken. Er zijn er geloof ik een stuk of 24. 23 toen ik ze keek.

Daarnaast, als de film leuk zijn, wat maakt het uit? Ik vond het leuk om de Bond films te kijken. Heb jij er moeite mee, lekker laten dan. Waarom zou je tegen je zin iets kijken?

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lol, gezellige reactie gelijk. Goed bezig zeg.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

Lol, gezellige reactie gelijk. Goed bezig zeg.

Was niet aanvallend bedoeld hoor, helemaal niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.