- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Filmmarathon
Filmmarathon

Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
haal die foto er af nu!
haha verschrikkelijk wat erg.. maar het was allemaal wel heel erg gezellig! ehhh volgende maand weer
Haha sjongejonge het is maar een foto maak je niet druk En als ik jou was zou ik maar ff dimmen anders zet ik de bier-bij-Stapert foto erop hoor

Ruudje
-
- 915 berichten
- 4407 stemmen
Hier wordt een film-marathon gestart!
deelnemers:
Ruudje
JDM
Chrismans12
Timbo_
De films:
Matchpoint
The Three burials...
Three dollars
V for Vendetta
Don't come knocking
Calvaire
La mala educacion
Thirteen
5x2
The crimson rivers
We gaan nu beginnen!!!!! zullen rond een uur of 05 .00 wel klaar zijn...

Doom
-
- 8212 berichten
- 1523 stemmen
Mwha, geen slechte films. Met Matchpoint, V for Vendetta, Calvaire en Thirteen heb je goede films. Succes!

Ruudje
-
- 915 berichten
- 4407 stemmen
De 1e film zit erop.
We zijn trouwens allemaal heren.
Ruudje 3
JDM 3,5 / 4
Chrisman12 4
Timbo_ 4

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Nummer twee zit erop. Eeen fikse tegenvaller wat mij betreft.
Ruudje 3,5
JDM 3,5
Chrismans12 3,5
timbo_ 2.5

soom
-
- 24887 berichten
- 2724 stemmen
Nummer twee zit erop. Eeen fikse tegenvaller wat mij betreft.

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Werken jullie de lijst af zoals hij hier op Moviemeter staat, of niet? Ben ik benieuwd naar... Veel succes!
Ja werken deze lijst af. Maar hebben nu een half uurtje eetpauze.

Miss Daisy
-
- 321 berichten
- 2291 stemmen
ik wil best wel eens filmmarathon organiseren, maar dat is zo moeilijk om mensen te vinden met dezelfde filmsmaak en die zich zo lang willen vrij maken

Doom
-
- 8212 berichten
- 1523 stemmen
Ik ken het probleem. Het is lastig, niet iedereen is zo gek als sommige leden hier. (Uiteraard goed bedoeld )
Wil het ook nog altijd eens doen.

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Oke ook three dollars zit erop. De film was heel anders dan het verhaal hier op moviemeter en op de achterkant zou doen vermoeden. Het was toch weer een kleine tegenvaller voor mij.
Ruudje 3
JDM 3,5
Chrismans12 2,5
timbo_ 3/3,5

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Nu net V for vendetta gehad. Was toch wel een kleine tegenvaller aangezien dit een van de films was waar ik het meest van het verwacht. Hij stond lang op een 3 tje maar richting het einde werd het nog wat leuker dus toch een kleine 3,5 voor mij
Ruudje 3,5
JDM 3,5
timbo_ 3,5
Chrismans 12 4

Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Jongens, veel plezier de rest van de avond !!!

Leno
-
- 5910 berichten
- 4326 stemmen
Nou timbo, alleen nog maar tegenvallers tot op heden lees ik.. Extra zwaar zo..

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Nou timbo, alleen nog maar tegenvallers tot op heden lees ik.. Extra zwaar zo..
Nee match point was erg goed. Alleen postte ik dat bericht niet. Overigens hebben we wat ingeboet op ons tijdschema want het terugbrengen van de dagfilms en het halen van eten heeft wat meer tijd gekost waardoor het lijkt dat het toch zeker tot een uur of 8 morgenvroeg gaat duren.

Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Pfff, jullie liever dan ik !! Ik hou wel van films maar zo'n marathon hou ik nooit vol, watje als ik ben. Respect hoor !

maxcomthrilla
-
- 15570 berichten
- 2788 stemmen
Leuk zo `n filmmarathon. En Calvaire `s nachts kijken, dat wil ik ook nog wel een keertje doen.
Alleen als ik met mijn vrienden `s avonds een filmpje ga kijken dan vallen ze al vaak in slaap. Hoe laat ben je gisteren eigenlijk naar bed gegaan?

Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Nog veel plezier met de marathon! Er zaten goede titels tussen die ik ook nog niet gezien heb. Maar met een vriendengroep die ik heb, zal een filmmarathon helaas nooit van de grond komen.
Kijk ze nog!

JDM
-
- 96 berichten
- 3256 stemmen
De 5e film zit erop. Don't come knocking.
Ruudje 2,5
JDM 3
Chrismans12 3,5
Timbo_ 3

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Leuk zo `n filmmarathon. En Calvaire `s nachts kijken, dat wil ik ook nog wel een keertje doen.
Alleen als ik met mijn vrienden `s avonds een filmpje ga kijken dan vallen ze al vaak in slaap. Hoe laat ben je gisteren eigenlijk naar bed gegaan?
Ja ik ben niet zo'n horrorliefhebber dus ik ben beniuwd. Hierna komen de twee films waar ik het meest van verwacht. Gisteravond rond half een naar bed gegaan heb eerst nog even The Omen gekeken. Die was in ieder geval een stuk beter dan de meeste tot nu toe. (en ik dacht nog wel dat we heel wat toppertjes hadden)

moviefreak#1
-
- 14361 berichten
- 24225 stemmen
Ik gok dat de eerste bij La Mala Educacion in slaap gaat vallen .

JDM
-
- 96 berichten
- 3256 stemmen
de 6e film zit erop. Calvaire.
Ruudje 4
JDM 3,5
Chrismans12 3,5
Timbo_ heeft bedenktijd nodig.
We zijn allen nog topfit dus we kunnen het voorlopig nog wel volhouden.
Op naar de volgende.

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Ik gok dat de eerste bij La Mala Educacion in slaap gaat vallen .
Is het zo erg dan? Chrismans12 heeft ons inmiddels verlaten we zijn nog met zijn drieen.

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
Het voegde zeker nog wat toe aan de film.

JDM
-
- 96 berichten
- 3256 stemmen
De 7e film zit erop. La Male Ecucation. Het was idd doorbijten want deze film sprak me echt niet aan.
Ruudje 2,5
JDM 1,5
timbo_ 4

JDM
-
- 96 berichten
- 3256 stemmen
De 8e film zit er weer op. Thirteen.
Ruudje 3,5
JDM 3,5
Timbo_ 3

timbo_
-
- 13112 berichten
- 3806 stemmen
De tweede afvaller is bekend. Ruudje gaat ons verlaten. Er blijven er dus nog twee over.

JDM
-
- 96 berichten
- 3256 stemmen
De 9e en tevens laatste film voor deze marathon. 5 x 2. Er had er nog wel 1 ingezeten maar het is vroeg genoeg en er moet toch nog wat geslapen worden.
JDM 3
Timbo_ 3