- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ah daar zullen we eens iets aan doen inderdaad
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
'santana' mag een aantal stemmen gaan toelichten vind ik 
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
welke wil je toegelicht hebben dan? Ik ben net begonnen en krijg het niet voor elkaar om ook meteen bij elke film mijn commentaar weer te geven....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
geeft niet hoor neem je tijd...
en welkom
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Oude films uit de top 100 ben je, lijkt het, doelbewust omlaag aan het stemmen.
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
je wordt hier wel scherp in de gaten gehouden he *paranoid* 
uhm, goed dan... lage cijfers voor oude films: ik ben een groot filmliefhebber en ik kijk er dan ook heel erg veel, mijn mening (met de nadruk op " mijn") is dat oudere films vaak gedateerd zijn en voor mij niet optimaal genietbaar... van Hitchcock ben ik al helemaal geen "fan". Ik ben dan ook begonnen (vandaag) met het stemmen van de films in die in de top100 staan en dan lijkt het wellicht dat ik probeer oude films naar beneden te stemmen maar ik geef gewoon mijn waardering. Hier kun je natuurlijk eindeloos discussies over voeren, maar ieder zijn eigen smaak.
Jordy, dank je... zal hier nog veel terugkomen. Mooie site!
blabla
-
- 2070 berichten
- 5245 stemmen
mijn mening (met de nadruk op " mijn") is dat oudere films vaak gedateerd zijn en voor mij niet optimaal genietbaar...
Ik vind dat toch een beetje door een gekleurde bril kijken, leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een film.
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
dat is dus de discussie die je hier over kunt blijven voeren zoals ik hierboven al meldde... maar ik kijk toch met heel heel erg veel meer plezier naar bijv. de "Matrix" dan naar bijv. "vertigo"
Note: dit is maar een voorbeeld en absoluut niet bedoeld om beide films met elkaar te vergelijken.
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
trouwens, wel frustrerend om binnen een paar uur na mijn aanmelding al uitgebreid in het grote klaagtopic te staan

blabla
-
- 2070 berichten
- 5245 stemmen
Ik kijk naar allebei met even veel plezier. 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5245 stemmen
trouwens, wel frustrerend om binnen een paar uur na mijn aanmelding al uitgebreid in het grote klaagtopic te staan

Moet je je verder niet te veel van aantrekken, dat is het risiko als je zonder uitleg zgn topfilms een lage stem geeft.
Monsieur Psycho
-
- 108 berichten
- 542 stemmen
Santana, ik wil niet lullig doen maar als jij niet van oudere films (met name Hitchcock) houdt waarom kijk je ze dan? 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
leeftijd zegt niets over de kwaliteit van een film.
Sommige films zijn gewoon gedateerd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Maar dan moet je ze toch proberen te beoordelen naar de tijd waarin ze uitkwamen vind ik.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5245 stemmen
Sommige films zijn gewoon gedateerd.
Maar er blijven er genoeg over die dat absoluut niet zijn !!
(Waarvan santana er vrij veel een lage waardering gaf, en dat is waar het hierbij om ging)
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
*kuch* wat een bullshit *kuch* 
Dat hij oude films nou niet even goed weet te waarderen als jou kan je toch geen zorg zijn? His loss, not yours.
Hij kan moeilijk oude "kwaliteit films" (zoals jullie dat noemen) omhoog stemmen, om het feit dat het "kwaliteit films" zijn. Dan kijk je pas door een gekleurde bril.
Wat mij betreft ben je hier gewoon van harte welkom Santana. Have fun!
Brooklyn
-
- 1144 berichten
- 1402 stemmen
Daar gaat het mij ook niet om. Hij hoeft niet een film goed te vinden omdat hij te boek staat als een klassieker, maar als hij een hooggewaardeerde film heel laag beoordeeld ben ik wel benieuwd waarom hij dat vindt. Ik had ook niet door dat hij een nieuwe member was, zat ff niet op te letten. Welkom santana! 
Rascal
-
- 537 berichten
- 792 stemmen
Als newbie krijg je meestal sowieso wel wat kritiek te verwerken. Misschien dat men dit ook wel doet of ze je serieus kunnen nemen of nie. Trouwens welkom.
santana
-
- 42 berichten
- 193 stemmen
gelukkig... kreeg al bijna het gevoel niet welkom te zijn

Herald
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
Santana, ik wil niet lullig doen maar als jij niet van oudere films (met name Hitchcock) houdt waarom kijk je ze dan? 
dezelfde reden waarom al die filmhuismannetjes naar Jerry Bruckheimer producties kijken terwijl ze er toch niet van houden.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
engel_eyes en iluvmovies zelfde persoon?
zelfde infantiele taalgebruik. zelfde lopez tik.
weet 't niet zeker hoor. vroeg het me gewoon af.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
engel_eyes en iluvmovies zelfde persoon?
zelfde infantiele taalgebruik. zelfde lopez tik.
Helaas zijn er in nederland scholen vol met dit soort intellecten erop! Mijn nichtje is voor mij nog altijd het levende bewijs. Dingen als: "CkeR WelluZzzZ FleX ouWe BaasZjuSs" Zijn schijnbaar heel normaal om te zeggen.
En blanke tegen een andere blanke: "Seg Houw jei juh muihl Vuile Viese KaasKop!" 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Voor meer voorbeelden naar dit soort mensen verwijs ik ieder1 door naar de berichten die altijd onderaan komen te staan bij TMF. Soms wel leuk om ff te lachen of je goed te gaan ergeren.
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
ja Lekker is dat he.. haha, maar als je iedere dag 3 kwartier met dit soort mensen een bus moet delen dan wordt je het toch echt beu hoor. "Sow, hat jei gistuh ook Tony Ringtone gekekuh? Cker Wel VetjuzZzz Ouwe!"
AAGH ...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Hahaha tony ringtone ja, das ook zoiets. Dat Phatnet is wel zooooooooo zielig, allemaal werkeloze presentatrices die een zakcentje bijverdienen met het aansmeren van troep aan kinderen en mensen met een IQ van 2. Trouwes altijd wel hilarisch om na t uigaan te crashen op de bank met een goed gebakken ei en dan gaan luisteren naar de ringtones, maar ik dwaal een beetje van t topic af...
aburefan
-
- 430 berichten
- 952 stemmen
de wereld gaat ten onder aan iq-loze tieners. ik zeg het je
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
IQ-loze politici kunnen dr de laatste tijd ook wat van.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ik ben 22 en ik voel me opeens enorm oud 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
moet je eens weten hoe ik me voel: so far over the hill, i´m in the next valley.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.