• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.587 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.162 gebruikers
  • 9.381.770 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

BrEeZaH?

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Weet niet of het al voorbij is gekomen..maar wil graag even wijzen op Dhr/Mevr Doron. Vind het prima als je een film goed vind..maar om nu meteen het uiterste (5 sterren) op te zoeken? Heb denk ik sowieso al 1 medestander gevonden in deze, gezien de 1 voor Rashomon .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hij/zij is waarschijnlijk eerst zijn/haar favoriete films afgegaan

Vyvre

• 422 berichten
  • 185 stemmen

Oke, laten we het hopen. Vond het gewoon een beetje opvallend .

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

opvallend is ook het stemgedrag van Keyser Soze. Geeft 4 (potentiële) top 100 films 0,5*

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

keyzer soze geeft ook aan 14 van de 21 films waar hij op gestemd heeft een 5. vind ik ook wel opvallend.

aan de andere kant: toen ik hier net lid was, heb ik in eerste instantie ook op de films gestemd die ik zelf heel goed vond en ben ik daarna de top 100 langs gelopen. toen had ik ook een erg hoog gemiddeld (boven de 4). later is dat wel bijgetrokken. een 0,5 stemmen zou ik zelf in ieder geval niet snel doen. dat heb ik alleen bij films gedaan die ik en heel slecht vond en uiterst vervelend (hele slechte films die ik wel amusant vind, geef ik vaak nog wel een 1,5 of een 2 ofzo).

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

herman78 schreef:

hele slechte films die ik wel amusant vind, geef ik vaak nog wel een 1,5 of een 2 ofzo

Ik doe ook precies tzelfde. Een film moet wel heeeeeeeeeeel erg slecht zijn wil ik er een 0,5 aan geven, en een film moet wel heeeeel goed zijn wil ik er een 5 aan geven.

Wolverine

• 526 berichten
  • 887 stemmen

Mischien een opvallende, Tiggerhans heeft de top 3 van de lijst (godfather 1&2 en Pulp fiction) met 0,5 ster beoordeeld. En de nummer 5 Shawshank redemption met welgeteld 1 ster. Belle en het beest uiteraard 5 sterren. (de rest is trouwens niet eens zo gekke waardering).

Een slechte smaak okay, maar geloof dat hier zelfs geen tandarts tegen opgewassen is.

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

mmmm.... kijk een naar het stemgedrag van ene Else .... 0,5 sterren voor de Ring en 5 sterren voor Costa!? Jordy help!

JayLunar

• 748 berichten
  • 2961 stemmen

Ja, maar het is de remake (The Ring), dus dan maakt het niet uit. De score voor Costa is echter wel zorgwekkend

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Tja en het gaat maar om 5 stemmen.....

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Meisjes van 13 mogen toch ook een mening hebben?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

niet zo zeer een klacht, maar meer iets dat me op viel: morning-after-pill geeft 510 stemmen waarvan slecht een keer 5 aan een film: Minority Report.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Tsja, op Linda na zal iedereen het stemgedrag van Moviestar toch enigszins raar vinden.

5 sterren voor al die prachtige Robin Williams-films en gewoon twee keer een halve ster geven aan de eerste twee Godfather-films.

pinky

• 373 berichten
  • 1999 stemmen

Oeeeeeh, da's nog niks: nou geeft 'ie TTT een 2½! Daar zul je 't hebben... Arme Moviestar...

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

En Linda is ook niet echt kapot van de Peetvaders, hmmmm.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Maar die geeft tenminste geen halve ster.

Zo kapot ben ik er ook niet van maar een halve ster vind ik persoonlijk nergens op slaan.

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

waarom op iemand letten als die qua stemmen bij bepaalde films erg verdacht veel lijkt op iemand anders? val mij dan ook eens lastig dat het wel verdacht is verdacht is dat al die andere ook 5 sterren stemmen bij the matrix!

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Dat slaat idd nergens op. Een 0,5 geef je (naar mijn mening) voor een film die op geen enkel vlak deugt. Zelfs als je niet van maffia-films houdt lijkt het me waanzinnig om er een 0,5 voor te geven.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Of je moet de film moreel verwerpelijk vinden of zo, maar ja lijkt me in dit geval eerder een poging Pulp Fiction op 1 te krijgen (die geeft hij wel 5 sterren).

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

is 'vaag' dezelfde gebruiker als moviestar? ze zijn het wel verdomd vaak met elkaar eens...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

(bij Shawshank)

Nee je geeft 0,5 sterren! Vette onzin natuurlijk.....

Pitbull

• 558 berichten
  • 1424 stemmen

Als je toch andere goede gevangenisfilms op gaat noemen, moet je wel ff The Green Mile en The Great Escape noemen.

stinissen (crew films & series)

• 23466 berichten
  • 76968 stemmen

goga kan maar op 2 manieren stemmen of 5 of 0.5 ???

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Een zekere heer 'goga' deelt een beetje te gortig 0,5 sterren uit naar mijn mening....zeer irritant iig. Kunnen die stemmen niet verwijderd worden of kan de heer in kwestie ze onderbouwen? Fijn

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Als je nog maar 21 stemmen hebt geplaats is daar niks mis mee......

Agony

• 1985 berichten
  • 1256 stemmen

pjotr schreef:

Als je nog maar 21 stemmen hebt geplaats is daar niks mis mee......

daar is zeer zeker wel iets mis mee... kijk maar eens beter naar de stemmen van deze persoon!

pjotr

• 2672 berichten
  • 2781 stemmen

Als Goga gewoon met argumenten kan komen waarom hij deze films zo bar-slecht vindt heb ik er geen problemen mee (ondanks dat ik de films die hij 0,5 ster geeft wel érg goed vindt)

Er zijn veel meer personen die ultieme lage scores geven aan films die hier over het algemeen erg hoog scoren ( inclusief ik-zelf ) Loop maar wat lijstjes na zou ik zo zeggen.....

De Knip

• 1885 berichten
  • 3681 stemmen

Goga is net nieuw hier (inderdaad Queto), laten we eerst afwachten alvorens conclusies te trekken.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Het is best mogelijk dat mensen een hekel hebben aan bepaalde films die over het algemeen hoog in aanzien staan. Dat iemand die nieuw is op de site eerst zijn favorieten en top-honderdfilms afgaat, is ook heel normaal. Ga dus niet meteen krijsen als iemand weer eens een halfje uitdeelt aan een van je favoriete films en dat niet samengaat met een uitleg van minstens vijftig pagina's in drievoud; het is ook heel logisch dat nieuwelingen niet meteen (lange) berichten willen posten, dat is toch iets wat je pas gaat doet als je al een tijdje op de site bent. Kijk dit soort situaties dus gewoon een tijdje aan, en als goga (of wie dan ook; dit is geen nieuwe discussie) geen vollediger stempatroon gaat ontwikkelen, kunnen we altijd nog wat gaan 'ondernemen'.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.