• 15.869 nieuwsartikelen
  • 178.589 films
  • 12.249 series
  • 34.038 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.163 gebruikers
  • 9.381.911 stemmen

opvallend stemgedrag (van bepaalde users)

zoeken in:

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Queto, je kunt zeggen wat je wil......ik denk dat goga deze films opzettelijk naar beneden stemt JUIST omdat ze in hoog aanzien staan en meneer het daar niet mee eens is. Shawshank Redemption en LOTR vind ik ook niet meesterlijk, maar om er dan meteen een 0,5 tegen aan te smijten is gewoon niet reeel imho.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

ach ja, ik deel de mening van Ramon K , als je het hebt over die films ( Shawshank Redemption en LOTR) en wanneer iemand je favorieten naar beneden stemt, das natuurlijk vervelend. Echter, als ik naar goga's top 10 kijk zie ik daar een uiterst interessant lijstje, dus ik denk dat hij deze 2 films gewoon niet goed vond, en daarbij heus wel serieus gestemd heeft.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Goga is blijkbaar een binair denkend persoon, iets is goed of iets is slecht. Wel makkelijk als je nooit hoeft te nuanceren.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

'niet goed' als in 'tenenkrommend, slaapverwekkend, ultiem slecht?

Laat ik er maar over op houden.....heeft toch geen enkele zin.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

ach ja, ik deel ook niet zijn mening, maarja mensen die Costa, volle maan EN Liever verliefd de hemel in prijzen baart mij meer zorgen

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

Ramon K schreef:

Nee je (goga) geeft 0,5 sterren! Vette onzin natuurlijk.....

waarom?? oh ja, Shawshank is een wereldfilm waar je maar een mening over kan hebben.....??

ik vind trouwens SR ook wel meer waard

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Hij/Zij zit net op de site, dus misschien heeft hij/zij tot nu toe alleen op de films gestemd die hem/haar echt na aan het hart lagen en waar hij/zij een godsgruwelijke tyfushekel aan had.

Maar goed, het blijft opvallend dat hij/zij wel 0,5 stemt voor films die vrij hoog worden aangeslagen (LOTR, Shawshank Redemption, Donnie Darko). Ik vind dat eigenlijk wel jammer, want ik vind dat je een film die je misschien niet zo amusant vond, niet meteen maar het allerlaagste moet geven.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Ramon K schreef:

Shawshank Redemption en LOTR vind ik ook niet meesterlijk, maar om er dan meteen een 0,5 tegen aan te smijten is gewoon niet reeel imho.

In jouw ogen misschien niet, maar dan kan goga dat toch nog wel vinden? Ik wil heus niet uitsluiten dat hier 'correctief' gestemd wordt, maar om iedere nieuwkomer die een of meer tophonderdfilms een halve ster geeft direct daarvan te gaan beschuldigen vind ik vreselijk voorbarig.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ik begrijp dat 'overschat' van Goga niet. Hijzelf ook niet vrees ik aangezien een heldere argumentatie verdacht lang op zich laat wachten. Door wie overschat? In welk opzicht dan?

Misschien bedoel je 'overgewaardeerd' door de MM-leden en om je irritatie daarover uit te spreken geef je een 0,5.

Als je nou een argumentatie toevoegt word je wat serieuzer genomen en niet alleen maar gezien als iemand die er bijzonder graag een aparte mening op na wilt houden.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Redlop schreef:

(...) aangezien een heldere argumentatie verdacht lang op zich laat wachten.

Kom, kom, toen jij pas een paar dagen op de site was, liep je toch ook niet elke dag de hele updatespagina door?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Niet de hele update nee, doe ik nog steeds niet, maar wel reacties op mijn posts. Laat ik niet lang gras over groeien zoals je ziet.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

Queto Yurlunyur schreef:

Kom, kom, toen jij pas een paar dagen op de site was, liep je toch ook niet elke dag de hele updatespagina door?

Toen ik net op de site was, kon dat nog. Had je binnen 5 minuten alle berichten van voor naar achter gespeld.

Als je nu niet minimaal 3x per dag de updates inkijkt, ben je een uur bezig met alleen het skimmen van berichten, laat staan hoeveel tijd je kwijt bent als je alles echt gaat lezen.

En dan ben ik er pas sinds juli vorig jaar, welk een cultuuromslag moet het wel niet zijn voor de pioniers van deze site.

neo

• 15436 berichten
  • 10044 stemmen

ik kan mij de tijd nog wel herinneren dat er soms slechts enkele berichten per dag bijkwamen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik kan me de tijd nog wel herinnerinen dat ik dacht "goh de site is af, nu nog bezoekers"

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

mister blonde schreef.....waarom?? oh ja, Shawshank is een wereldfilm waar je maar een mening over kan hebben.....??

.....zucht...............je kunt toch ook een beetje relativeren en alles in beschouwing nemen bij een beoordeling van een film? Ik gaf trouwens 4 sterren, vind het dus niet eens een wereldfilm. En dat 'mening gedoe' hoor je hier vaak; meningen kunnen ook dom, kortzichtig, bevooroordeeld en ongemotiveerd zijn. Alle ruimte open voor discussie dus.....

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

En de tijd dat Jordy een logboek had.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Wow! Je hebt Dude where's my car in de bios gezien. Een hele prestatie hoor .

goga

• 33 berichten
  • 0 stemmen

ik wil ten eerste mensen bedanken die op deze site voor me zijn opgekomen, maar dat was niet nodig. Ik kan heus voor mezelf opkomen. Verder wil ik even zeggen dat mijn beoordeling - mijn beoordeling is en dat is dus mijn mening. Kom op zeg ik ben toch geen klein kind om films opzettelijk naar beneden te halen. films die ik een halve ster heb gegen vind ik gewoon echt slecht en ovegewaardeerd. verder ben ik pas een paar dagen hier en het is onmogelijk om alle films die ik heb gezien te beoordelen.

er zullen nog steeds halve ster en 5 sterren vallen, maar daar ook tussen in. nogmaals ik ben hier pas een paar dagen.

Het komt wel goed.

En voor mensen die me hebben afgekraakt tot slot dit: ik vind dat dit soort sites voor mensen zijn gemaakt die echt verstand hebben van films en niet zo maar wat roepen.

Jullie moeten respect hebben voor de film. Ik zie film als een kunstwerk die door echte kunstenaars is vervaardigd.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

goga schreef:

Jullie moeten respect hebben voor de film. Ik zie film als een kunstwerk die door echte kunstenaars is vervaardigd.

Ja wij ook, daarom doet het (soms) pijn om 0.5'en te zien bij films die je na aan het hart liggen; vandaar wellicht de reacties.

Droopy

• 357 berichten
  • 406 stemmen

FisherKing schreef:

Ja wij ook, daarom doet het (soms) pijn om 0.5'en te zien bij films die je na aan het hart liggen; vandaar wellicht de reacties.

Als iedereen dezelfde mening zou hebben kunnen we deze site net zo goed sluiten.

Moet er niet aan denken dat iedereen bijvoorbeeld in de zelfde auto zou rijden. Dan wordt het saai op straat

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Droopy schreef:

Als iedereen dezelfde mening zou hebben kunnen we deze site net zo goed sluiten.

Moet er niet aan denken dat iedereen bijvoorbeeld in de zelfde auto zou rijden. Dan wordt het saai op straat

Daar doelde ik niet op, ik ben een warm voorstander van afwijkende meningen.

Het ging me meer over de contradictie in het bericht van Goga

goga schreef:

dit in combinatie met 0.5'en.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

goga schreef:

En voor mensen die me hebben afgekraakt tot slot dit: ik vind dat dit soort sites voor mensen zijn gemaakt die echt verstand hebben van films en niet zo maar wat roepen.

Wat doe jij hier dan?

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

hehe

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

.....zucht...............je kunt toch ook een beetje relativeren en alles in beschouwing nemen bij een beoordeling van een film? Ik gaf trouwens 4 sterren, vind het dus niet eens een wereldfilm. En dat 'mening gedoe' hoor je hier vaak; meningen kunnen ook dom, kortzichtig, bevooroordeeld en ongemotiveerd zijn. Alle ruimte open voor discussie dus.....

ik ben gewoon blij dat iemand als jij bepaald wanneer meningen dom, kortzichtig of bevooroordeeld zijn. ik denk dat we allemaal veel van je kunnen leren.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Hey Blondie! Natuurlijk bepaalt ieder mens voor zichzelf wat ie dom, kortzichtig, bevooroordeeld of ongemotiveerd vind......heb ik ergens beweerd dat jij het met me eens moet zijn, wanneer IK een mening als zodanig zie? Nazi's hebben ook een eigen mening, Bush ook en alle homo-haters ook......mag ik hun meningen dan niet als dom of kortzichtig betitelen? Ik dacht dus van WEL mr Vega.

Mik

• 1504 berichten
  • 1094 stemmen

"You kids shouldn't play so rough"

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

Ramon K schreef:

Hey Blondie! Nazi's hebben ook een eigen mening, Bush ook en alle homo-haters ook......mag ik hun meningen dan niet als dom of kortzichtig betitelen? Ik dacht dus van WEL mr Vega.

Nazi´s en homohaters, is gelukkig het zelfde als mensen die een extravagante mening over een film hebben of misschien wel opmerkelijk stemgedrag.

Het is mijn MENING dat dit een heel aparte (Oh 0 wat ben ik netjes) vergelijking is.

en oh ja, als jij me aanspreekt is het dus MISTER blonde

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Dus het komt er op neer Mister Blonde, dat je mij verwijt dat ik een mening van iemand als dom of kortzichtig zie? En je trekt mijn voorbeeld met die nazi's helemaal uit zijn verband.....jammer voor je! Een mening kan zeker kortzichtig zijn; of het nu een nazi is die met oneigenlijke argumenten probeert aan te tonen dat 'zijn' arische ras superieur is, of dat het een filmcriticus betreft die zijn 0,5 voor Shawshank Redemption beargumenteerd met 'ja, er bestaan betere gevangenisdrama's'......het zijn in mijn ogen beiden ongemotiveerde, kortzichtige meningen. Dat jij het niet eens bent met het feit dat ik dat ook uit spreek, dat kan me eerlijk gezegd worst wezen.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5833 stemmen

nouhw, ik heb je toch wel een klein beetje geirriteerd. dat geeft verder ook niet,

zullen we 't trouwens over het weer gaan hebben, wat erg lekker is vandaag trouwens.....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.