- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
opvallend stemgedrag (van bepaalde users)
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Jaja
......ik jou ook hoop ik. Het weer was lekker vandaag by the way.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Jaja
......ik jouw ook hoop ik.

Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Zeg Mr. Blonde, ik vind jou helemaal niet zo "cool" als je je voordoet, Chill nou eens een beetje man!
Van 1 opmerking wordt je al helemaal op je Pik getrapt.
mister blonde
-
- 12698 berichten
- 5833 stemmen
are you gonna bark all day little doggy, or are you gonna bite? 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Life's not a bitch, life's a beautiful woman. U only call her a bitch cause she wont let u have that pussy.
titan
-
- 1609 berichten
- 4417 stemmen
niet zo zeer een klacht, maar meer iets dat me op viel: morning-after-pill geeft 510 stemmen waarvan slecht een keer 5 aan een film: Minority Report.
Nog opvallender: El ninjo heeft in 2 dagen tijd op meer dan 700 films gestemd en NIET 1 KEER 5 sterren gegeven! (en ook niet 1 keer 0,5 sterren!)
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Dat is me ook al opgevallen, al heb ik niet het idee dat hij stemmen manipuleert. El Ninjo heeft waarschijnlijk tijd teveel ... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
doe eens aardig tegen de nieuwe mensen! 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Het was niet onaardig bedoeld hoor, in tegendeel! Ik vraag me gewoon af hoe iemand in korte tijd zo enorm kan stemmen, zelf met de nieuwe ballot-optie. 
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
Toen ik net op de site was stemde ik me ook een ongeluk
Bovendien gaf ik toen eigenlijk ook maar weinig echt hoge waarderingen, wat dat betreft ben ik toch een beetje beïnvloed hier. El Nino heeft trouwens bijzonder veel goede films gezien heb ik de indruk.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Dat zeker, het viel me op dat hij vooral een boontje heeft voor buitenlandse films (niet-Amerikaanse dan). Ik ben benieuwd of hij binnenkort ook zo massaal gaat posten op de forums als hij eenmaal klaar is met stemmen
Dan kunnen we wat beleven 
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Nog opvallender: El ninjo heeft in 2 dagen tijd op meer dan 700 films gestemd en NIET 1 KEER 5 sterren gegeven! (en ook niet 1 keer 0,5 sterren!)
Ach ja ik ken iemand die gewoon geen 5 sterren geeft omdat hij vindt dat de perfecte film niet bestaat. Zelfde reden waarom hij ook geen 0.5 sterren geeft.
hermano
-
- 15 berichten
- 1490 stemmen
wow niet te rap
el nino heeft een 5 gegeven!!!!
one flew over the cuckoo's nest
en hij maakt wel zijn naam waar moet ik zeggen! wat een stortvloed aan stemmen zeg.
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2320 stemmen
Ha Filmfreaks,
Ik heb net deze site ontdekt en ben even bezig om mijn IMDB voting list over te zetten (ruim 1700 films) - zit voor werk tussen 2 opdrachten in, dus inderdaad even tijd teveel - oftewel voor 7 april moet alles er in zitten. Dus voorlopig stem ik me nog even een ongeluk (en dan denk ik nog maar niet aan de films die ik moet toevoegen).
Gr. El Ninjo
PS: heb slechts 2 maal een 10 gegeven in de IMDB - betekent dus ook slechts 2 maal 5 sterren (even wachten tot ik bij de R ben)
)
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
nieuwe quiz: welke film die begint met een R gaat ElNino 5 sterren geven 
Requiem for a Dream?
Rear Window?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Raiders of the lost ark ?
Rio Bravo ?
of toch maar mijn persoonlijke favoriet:
Jerry Springer
in
RINGMASTER !!!!
:p:p:p:p
El Ninjo
-
- 329 berichten
- 2320 stemmen
Jullie begrijpen wel dat ik de R nu even tot het laatst bewaar
)
El Ninjo
Droopy
-
- 357 berichten
- 406 stemmen
Jongens (en meisjes natuurlijk), het kunnen er maar 2 zijn:
RoboCop 3
Richie rich.
Ik ga voor RoboCop 3 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
kom El Ninjo.... nu willen we het weten ook... wie heeft het goed... wat is de geheimzinnige 5 sterrenfilm van ElNinjo die begint met een R! zeg op zeg op! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.