- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD
CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD
de grunt
-
- 4311 berichten
- 1567 stemmen
Ja doen ze! Duurt lang maar ze komen altijd aan.
DVDBeaver.com adverteert nog dat er 50% afgaat bij B&N maar kan afwijken.
Flipman (redacteur)
-
- 6599 berichten
- 1104 stemmen
Dank! Ik zie op DVDBeaver dat Arrow Video titels 50% korting genieten. Die van the Criterion Collection niet. Maar komt vast wel weer 's.
Simon Smith (crew films)
-
- 1373 berichten
- 4360 stemmen
Ja doen ze! Duurt lang maar ze komen altijd aan.
DVDBeaver.com adverteert nog dat er 50% afgaat bij B&N maar kan afwijken.
Volgens mij verzend B&N niet meer naar de EU sinds de AVG in werking is. Overigens prima ervaringen met WOWhd, niet heel snel, maar niet duur.
Simon Smith (crew films)
-
- 1373 berichten
- 4360 stemmen
Ik zal t ff voor je opzoeken, kom ik op terug
Flipman (redacteur)
-
- 6599 berichten
- 1104 stemmen
Volgens mij verzendt B&N niet meer naar de EU sinds de AVG in werking is.
Simon Smith (crew films)
-
- 1373 berichten
- 4360 stemmen
In september heb ik de laatste cd van Paul McCartney besteld en die kwam binnen een paar weken aan zonder problemen. Daarvoor heb ik in juni een blu-ray besteld en die kwam redelijk snel hier aan. In maart bestelde ik 2 blu-rays en die waren na een maand nog niet hier. Daar heb ik toen over gemaild en er werd zonder gezeur een nieuwe zending gestuurd, die er snel was overigens.
Kun je hier wat mee?
Flipman (redacteur)
-
- 6599 berichten
- 1104 stemmen
Jazeker, dank je! Maar je kunt dus niet de status van je zending in de gaten houden? En heb je dan contact met een robot of ook met een echt persoon als je ze mailt?
Flipman (redacteur)
-
- 6599 berichten
- 1104 stemmen
Oh en zijn er ook geen importkosten aan verbonden? Verzending is ook gratis naar Nederland?
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Wowhd zit in de USA. Dan geldt: als je boven een bedrag van 22 euro besteld, dit is incl. verzendkosten, dan betaal je importkosten. Mits je pakketje wordt gecontroleerd en dat is niet altijd het geval.
Flipman (redacteur)
-
- 6599 berichten
- 1104 stemmen
Dat is natuurlijk waar . Ik bedoelde ook meer welke heffingen dan ook die er misschien nog bij zouden komen van specifiek hun kant. Maar op importkosten hebben ze natuurlijk geen invloed.
Simon Smith (crew films)
-
- 1373 berichten
- 4360 stemmen
Jazeker, dank je! Maar je kunt dus niet de status van je zending in de gaten houden? En heb je dan contact met een robot of ook met een echt persoon als je ze mailt?
Op de site kun je wel zien wat de status van je bestelling is. En als je mailt is t volgens mij gewoon een mens die antwoordt ?
Simon Smith (crew films)
-
- 1373 berichten
- 4360 stemmen
Dat is natuurlijk waar . Ik bedoelde ook meer welke heffingen dan ook die er misschien nog bij zouden komen van specifiek hun kant. Maar op importkosten hebben ze natuurlijk geen invloed.
Verzending naar NL is gratis, en ik heb nog nooit importheffingen moeten betalen, dus geluk gehad. Bestellingen bestaand uit meerdere items worden ook vaak gesplitst, beter voor de douanekosten...
Flipman (redacteur)
-
- 6599 berichten
- 1104 stemmen
Hallo mensen! Sorry da'k jullie niet meer op de hoogte heb gehouden maar ik heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan bij deze site en alles is gewoon aangekomen. Duurt soms effe, klopt. Maar dat is alles wat er mis aan is. Communicatie loopt ook gewoon netjes, hoewel die soms iets sneller had gemogen.
starbright boy (moderator films)
-
- 21594 berichten
- 4577 stemmen
Hoe zijn de ervaringen de laatste tijd met deze site? Heb er al een eeuwigheid niks meer besteld. maar zit het wel te overwegen. Sommige prijzen zijn behoorlijk gunstig,
Knisper
-
- 13002 berichten
- 1253 stemmen
Inderdaad ook al jaren niets meer besteld.
trebremmit
-
- 2983 berichten
- 1394 stemmen
Ik koop er nog wel eens een dvd of blu-ray, komt altijd aan, maar kan wel een paar weken duren.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Bestel er ook nog weleens Amerikaans spul, altijd tevreden over geweest.