menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD

zoeken in:
hilda80
Ik ben een grote fan van deze site en koop regelmatig cd´s hier. Tot nu toe zonder enige problemen. En het is super betaalbaar ook. Ik koop nog altijd orginele cd´s, vind de cd´s die ik wil hebben echt het geld waard. De ene keer duurt het wat langer dan de andere maar dat maakt mij niet heel veel uit, inderdaad ...ook ik heb genoeg voer liggen !

Als er staat backorder als status, komt 'ie dan uiteindelijk nog wel of is de kans groter van niet?

ik heb hier ook maar eens drie dvds besteld en allemaal keurig binnen gekrijgen.
kan inderdaad weleens lang duren(word verzonden van verschillende plaatsen over de wereld!)
maar wel een leuke site om dvds te krijgen die hier in nederland niet worden verkocht!

Even een vraagje aangezien ik nog niet bekend ben met deze site en graag wat wil bestellen.
Krijg je bij 'wordt gewoonlijk binnen 24 uur verzonden' de dvd's binnen 2/3 dagen thuis?

Hoeft niet perse. Soms wel soms niet. Het ligt er net aan waar de DVD vandaan verstuurd word. De DVD word wel direct de volgende dag verstuurd.

Ahh oké, bedankt voor de snelle reactie!

Ze hebben de naam van de website veranderd in wowhd.nl, ik wilde even kijken op cdwow.nl en dat werkte dus niet meer.

Mescaline (moderator)
Vind dit eigenlijk nog steeds een top winkel, nooit problemen mee en het is echt makkelijk dat je bij een buitenlansbedrijf met ideal kan betalen!

Meneer Bungel
Nitrouz schreef:
Als er staat backorder als status, komt 'ie dan uiteindelijk nog wel of is de kans groter van niet?
fifty-fifty, is mijn ervaring.

Bij mij zijn backorders altijd aangekomen, vroeg of laat.

De laatste tijd merk ik trouwens dat ze een stuk sneller zijn met verzenden. Dit blijft gewoon een erg fijne en goedkope webshop met een groot aanbod. Alhoewel ik Amazon.uk nog wat beter vindt in alles.

Meneer Bungel
maxcomthrilla schreef:
Bij mij zijn backorders altijd aangekomen, vroeg of laat.
De backorders die uiteindelijk alsnog verzonden werden, zijn bij mij ook altijd aangekomen.

Eén keer heb ik een dvd (van buiten een normaal dvd-doosje met daarin echter maar liefst 4 dvd's) niet ontvangen. Na contact hebben ze een nieuwe gestuurd die wel aankwam.

Het kan inderdaad lang duren, maar dat was de enige keer dat iets niet aankwam.

Mescaline (moderator)
Vandaag een blu-ray besteld daar en precies na dat ik hem had besteld stond er op de site uitverkocht. Werken ze daar zo snel bij ja? of krijg ik straks een mail van sorry het is niet leverbaar

Dick2008
Jij was de laatste, of ze hadden er maar één. Een geretourneerde vol met krassen.

Mescaline (moderator)
Dat vroeg ik me dus af ja, stond inderdaad beperkte voorraad maar werkt het systeem zich dan automatisch bij? Mogen ze allemaal wel eens doen dan die internet bedrijven

Mescaline, ik had precies hetzelfde bij een DVD en een blu-ray. Stonden op 7-10 dagen voor het verzonden zou worden. Nadat ik ze besteld had werden ze ook veranderd naar "momenteel niet verkrijgbaar".

Krijg nu vandaag gewoon netjes een mail binnen met de verzendbevestiging van deze betreffende dvd en blu-ray. (binnen de 7-10 dagen die er eerst stond) Op de site staat nog steeds aangegeven "momenteel niet verkrijgbaar".

Mescaline (moderator)
Klopt inderdaad ja hier sinds vandaag het zelfde verhaal, toch geluk hebben gehad de laatste net weg te kapen denk ik? haha. Hoe dan ook vind ik het echt wel netjes van ze dat het echt gelijk al wordt bijgewerkt, daar kunnen andere onlineshops nog eens wat van leren met name bol.

Mescaline (moderator)
Fijn, Ideal gaat steeds mis Kom niet verder als het adres scherm..

Is WOW HD dezelfde online shop en zijn ze betrouwbaar? Om bvb regio 1 DVDs en BRs te bestellen?

Mescaline (moderator)
Yep is precies de zelfde shop maar alleen met een naamsverandering.

En ja zeer betrouwbaar, nooit gedonder mee gehad en ik bestel er toch al weer een jaartje of 2

Zijn de verzendingskosten naar België ook gratis? Ik zou de nieuwe cd van Bob Dylan willen bestellen (is daar spotgoedkoop) maar gratis verzending is mooi meegenomen

Meneer Bungel
Dat zou je zelf moeten (kunnen) checken, al lijkt mij het zeer waarschijnlijk van wel!

De goedkope cd's zijn wel vaak Zuid-Amerikaanse versies, vooral uit Argentinie.
Tenminste dat is mijn ervaring, niet dat dat erg is maar er zit dan vaak zo'n hologram sticker op de jewel case en die krijg je er niet af.

De laatste twee bestellingen die ik hier gedaan heb zijn niet verlopen zoals je verwacht.

De eerste was een serie die volgens de website verzonden zou worden tussen de 5-10 dagen.
Ik heb bijna 3 maanden lang de mail gekregen dat de dvd momenteel niet leverbaar was,
maar dat deze verzonden zou worden zodra deze weer leverbaar is.
Na 3 maanden had ik wel lang genoeg gewacht op een dvd die tijdens die 3 maanden
volgens de website nog steeds vermeld stond als 'levertijd 5-10 dagen'.

De laatste bestelling was verzonden (2 dvd's) maar één maand naar verzending had ik
nog steeds niet ontvangen.
Mailtje gestuurd naar klantenservice en de dvd's werden de volgende dag opnieuw verstuurd.
Ondertussen is er al weer één maand verstreken en nog geen dvd's.
Contact gezocht met klantenservice, zeiden dat ik een klacht moest in dienen bij de postbezorger.
PostNL, en ik kon mijn geld terug krijgen over een waardebon ter waarde van de bestelde dvd's.
Omdat het om reguliere post gaat kan PostNL ook niets doen, want het is niet traceerbaar.

Ik bestel nu niets meer bij WOWHD en kijk wel of ik dezelfde films via ebay kan bemachtigen.

Meneer Bungel
Een tijd geleden ook wat besteld; maandenlang niets en uiteindelijk door wow zelf geannuleerd en geld terug. Jammer idd. Het ging om 1 dvd, de rest kwam wel gewoon aan, een stuk of drie geloof ik, apart verzonden. -edit- die niet leverbare dvd staat nu niet meer op de site.

Als iets in de post 'verloren gaat' kan je als klant in zo'n geval idd niets, heb ik eens meegekregen (weet niet meer bij welke webwinkel dat was); wow moet daar zelf achteraan - zij zijn 'de opdrachtgever van het postbedrijf', zoiets.

De laatste tijd zit ik vaker met mijn neus in de pindakaas.

Is de prijs van een artikel ook daadwerkelijk de prijs die je betaald of krijg je nadat je besteld hebt nog te maken met eventuele douanekosten o.i.d.?
Zie namelijk wat leuke dvd's staan, maar heb hier nog nooit besteld. Maar eens moet de eerste keer zijn natuurlijk, bij Zavvi is me dat ook goed bevallen.

Tijdje geleden alweer dat ik hier heb besteld. Maar hoefde altijd alleen de kosten te betalen die op de site vermeld stonden. Geen verzendkosten, geen douanekosten.

De pakketjes komen overal ter wereld vandaan, wordt het dus buiten de EU verstuurd en wordt die onderschept door de douane moet je gewoon invoerrechten betalen.

Naam topic maar veranderen in wowhd.nl?!

Fijne website. Groot assortiment. Geen verzendkosten. Betalen met Ideal is mogelijk, dus geen credit card nodig. Al vaak besteld en naar volle tevredenheid.

Gister even gekeken op WowHD, zag ik ineens dat je niet meer met Ideal kan betalen! Nee mensen, bestel dan gewoon bij Zavvi.nl. Daar zijn met name de Blu Ray's meestal goedkoper.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:13 uur

geplaatst: vandaag om 05:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.