menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD

zoeken in:
starbright boy (moderator)
Bestellen bij CD wow lijkt me op dit moment zeer, maar dan ook zeer af te raden!

Lees het onderstaande bericht:

http://tweakers.net/nieuws/48790

Het was ooit een prima onlinewinkel.

Ik gok dat die rechtzaak nog best lang zal gaan duren en dat je er voorlopig nog wel kan gaan bestellen.

gotti schreef:
Ik gok dat die rechtzaak nog best lang zal gaan duren en dat je er voorlopig nog wel kan gaan bestellen.

Nu ze in surseance van betaling verkeren lijkt me dat een risicovolle gok. CD-wow lijkt nu de rechtszaak niet te willen afwachten (hebben er duidelijk geen vertrouwen in) en gaan de boel wellicht failliet laten verklaren. Dit is de eerste stap daar naar toe.

Ze gaan de boete waarschijnlijk omzeilen door faillissement-doorstart en niet door het hoger beroep.

maxcomthrilla schreef:
(quote)

Mmm, als ik jou was zou ik er even niks bestellen. Levering loopt momenteel erg langzaam en op e - mailberichten wordt niet gereageerd....

Je kunt hier trouwens gewoon met accept giro betalen.

Inmiddels heb ik wel mijn geld teruggekregen d.m.v. veel te mailen. Maar no way dat ik er nu nog wat ga bestellen. Lijkt alsof ze geen enkele dvd op voorraad hebben.

maxcomthrilla schreef:
Lijkt alsof ze geen enkele dvd op voorraad hebben.
Die indruk had ik ook. Ben nu dik tevreden met Dvdpacific, Mediadis.com, Play en Blahdvd.

Iemand een idee hoe het zit met cd-wow? Ik wilde vandaag wat bestellen, maar buiten credit cards hebben ze geen enkele betaalmogelijkheid meer (ook geen ideal). Heeft dat ook met hun juridische problemen te maken?

Lijkt er wel op, het zou anders wel heel toevallig zijn. Ze zijn ook bezig hun assortiment stevig te verkleinen.

ik heb de afgelopen weken 4 keer wat besteld, en alles ontvangen, ook nog zeer snel geleverd, dus voor mij geen problemen hier.

Ze schijnen te zijn overgenomen en kondigen nieuwe tijden aan, met excuses voor alles wat er de afgelopen tijd misging. Misschien dat ze dat nu waarmaken bij je.

Assortiment is in elk geval kleiner dan voorheen.

starbright boy schreef:
Ze schijnen te zijn overgenomen en kondigen nieuwe tijden aan, met excuses voor alles wat er de afgelopen tijd misging. Misschien dat ze dat nu waarmaken bij je.

Assortiment is in elk geval kleiner dan voorheen.

Ik heb van de week een cd besteld en van tevoren gevraagt of deze op voorraad was, ja dat was de cd, netjes de cd besteld en krijg nu weer bericht dat de cd niet op voorraad is, dit is de laatste x dat ik daar wat bestel, ook al wetende dat ik heb gehoord dat ze failliet gaan, nee nooit meer cdwow!

ze zijn juist net doorgestart, zie het verhaaltje op de site, én ze hebben leuke aanbiedingen nu

Aanbiedingen? ja maar de cd's zijn weer niet op voorraad eerst in de mail zeggen ze van wel na de bestelling krijg je weer een mail dat de cd neit op voorraad is en ze gaan toch bijna failliet?

Ik heb gister een cd besteld, geld is afgeschreven, maar als ik op mijn orders klik zie ik niet de cd staan, ik heb wel een e-mail gekregen met mn bestelling.
Hadden jullie ook dat je bestelling niet bij je orders stonden? Of gebeurt dit pas na een paar dagen?

winkelblah
Ik heb precies hetzelfde met een DVD, is wel afgeschreven maar heeft nooit bij mijn orders gestaan, ondertussen is het Nederlandse gedeelte van de website ook niet meer toegankelijk.

Levertijd voor de DVD stond op 7 tot 10 dagen dus ik wacht nog maar even af. Vervelende is dat ik, buiten mijn orderbevestiging, helemaal geen mailtjes heb ontvangen...

Ik heb inmiddels weer 2 mailtjes, eerst stond er dat ze m de 15e zouden verzenden, nu is dat weer de 17e geworden, ben benieuwd of t ook bij de 17e blijft
t zou voor een cadeautje zijn, voor de 26e, nou ik ben benieuwd offie er dan al is..

volgende keer toch maar ergens anders bestellen

winkelblah
Ik heb afgelopen dinsdag mijn DVD besteld dus hoop komende week iets van ze te horen, de website is in ieder geval weer in de lucht.

Zag trouwens ook dat iemand mij een mailtje had gestuurd, maar deze stond in mijn gmail bij spam en in een verkeerde actie verwijder ik hem per ongeluk. Ik zag nog in mijn ooghoeken de woorden -moviemeter- en -cd wow-, dus diegene die het mailtje gestuurd heeft zou je dat nog een keertje kunnen doen?
Want ik kan hem nergens meer terug vinden...

Heb jij inmiddels al bericht gehad winkelblah?
Als het goed is moet vandaag mijn cd verzonden worden, heb geen mail gehad dat de datum weer later is geworden, maar ook nog geen mail dat hij is verzonden, dus ben benieuwd.
Hopelijk krijg ik morgen een mail dat hij wel is verzonden, anders maar weer mailen 8-)

Pff, vandaag weer e-mail gehad
De 23ste wordt t.... Ben behoorlijk kwaad, ga denk ik mn geld maar terug vragen en ergens anders bestellen

inmiddels weer een mail, verzonden
ik had wel mn geld terug gevraagd, daar nooit antwoord op gehad, maar goed, hij is gelukkig nu verzonden, helaas komttie dan niet op tijd aan maar goed, dan maar iets later geven

"Kortingslinks/vouchers"... huh?

Ik heb gisteren net een bestelling geplaatst bij Cd-wow.nl. Toen wist ik echter nog niet dat ze zo in de problemen zitten / zaten. Ik ben benieuwd of mijn dvd's nog een beetje op tijd gaan komen dan.

Half december 2007 1 DVD besteld, en is ook ingehouden van cred.card; tot op heden niets ontvangen.

Bij navraag blijkt, dat ze nu hebben ze problemen met leverancier.

Welke dvd was dat dan?
Dan kan ik het voor je nakijken.

Erwinner schreef:
Welke dvd was dat dan?
Dan kan ik het voor je nakijken.
The Outlaw

met SEan Bean?

Erwinner schreef:
met SEan Bean?
Nee, die van Howard Hughes!

Deze.

Ja, dat zou best wel eens langer kunnen gaan duren.

Gewoon nog even afwachten.
Het klinkt niet raar voor zo'n film.

Ik heb nog geen klachten gehad van klanten die ik door verwijs naar CDwow via mijn site www.bluraydvdwinkel.nl Maar als de klachten aanhouden denk ik dat ik CDwow echt ga schrappen uit mijn aanbevolen goedkope winkel lijst om bluray DVD's te kopen.

De in medio dec. 2007 bestelde en betaalde DVD is nooit geleverd. Bleek toen ook verstuurd te zijn, bij latere navraag ineens weer niet. Vorige week toezegging ontvang- en, dat bedrag teruggestort zou worden omdat DVD niet geleverd kan worden. (maar staat nog steeds op de site... )
Nog ff afwachten, of dat ook daadwerkelijk is gebeurd; ik bestel in elk geval NOOIT meer bij cdwow!
Blu-rays koop ik tzt wel bij de goedkope en uiterst betrouwbare DVDPacific.

Als iets niet meer gelevert kan worden, dan is dat toch onmacht.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:20 uur

geplaatst: vandaag om 04:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.