menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD

zoeken in:
Erwinner schreef:
Als iets niet meer gelevert kan worden, dan is dat toch onmacht.
Gebruikelijk is dat bedrag eerst van credit card -rekening wordt ingehouden, wanneer besteling fysiek de deur uit gaat!

Wie heeft goede ervaring met CdWow, ik heb gelezen dat je daar ook kunt bestellen met overschrijving dus eerst het geld over laten maken op hun bankrekening, zonder creditcard dus.

Ewing Oil schreef:
Wie heeft goede ervaring met CdWow, ik heb gelezen dat je daar ook kunt bestellen met overschrijving dus eerst het geld over laten maken op hun bankrekening, zonder creditcard dus.

Ik heb er wisselende ervaringen mee, en inderdaad dat kan wat je zei. De ghibli's die ik daar bestelde waren goed en kwamen snel aan. Een game en een andere film zijn nooit aangekomen (ik kreeg wel in het laatste geval snel mijn geld terug, bij het eerste geval ging daar zeker 2 maanden over heen ).

cd-wow members hebben per mail 3 kortingcoupons van 2 euro gekregen wat nog 6 dagen geldig is, maar op de site kun je hem nergens gebruiken. Ik zit me echt rot te zoeken waar ik ze in kan voeren maar kom er niet uit.

Als je bestelt krijg je op een gegeven moment de vraag of je ook een kortingscode hebt.

Nu zie ik het er heel klein bij staan. Zo klein dat ik het de eerste paar keer over het hoofd zag.

Zonet Ivan's Childhood besteld voor een tientje.

GoodPirate
Ik heb nu een ding besteld. The cape fear collection. Met die orginele en nieuwe versie. Ik heb ook die kortingsbon gebruikt en nu kreeg ik die dus vandaag binnen (binnen 5 dagen!) voor 5 euro!!! Dat is toch geen geld. Die martin scorsese versie was nog een SE ook!

Wou een film noir collectie bestellen maar de link gaat niet meer open om de een of andere reden. De gewone pagina, deze dus, gaat wel open maar wanneer ik op de eerste link klik, The Ultimate Film Noir Collection van 18,19€, gaat de link gewoon niet open...

Heb dit al bij een aantal producten gehad maar het is nog nooit opgelost geraakt. Iemand een idee?

starbright boy (moderator)
Zet je popupblocker voor deze site uit. Ik kreeg namelijk een popup met regiowaarschuwing toen ik klikte en kon daarna gewoon bestellen.

daar ligt het niet aan, bij mij verschijnt er ook gewoon een wit scherm.

Maar een groot deel van de site gaat wel open en een klein deel niet. Twijfel of het een pop-up is.

Dit krijg ik te zien

(afbeelding)

Ik begreep je verkeerd. Ik zie het nu ook. De productbeschrijving werkt niet. Lijkt me een foutje van hen. Ik denk dat ze de beschrijving van het product gewoon nooit bij CDwow hebben ingevoerd. Is gewoon een pagina met niks erop.

Bedankt, nu weet ik dat het niet aan mij ligt Bestel ik die film noir collectie maar via de .com site, daar is ie zelfs goedkoper.

Ramon K
Ik kreeg vandaag 3 brieven van TNT binnen ivm inklaringskosten. Enige dvd's die ik moet ontvangen zijn 4 James Bond boxen. Ik neem aan dat de brieven betrekking hebben op 3 van die boxsets.

Ik snap 't niet. Bij cdwow.NL besteld en dan hebben ze die boxen over Zwitserland verstuurd (geen EUland toch?)

Rare wereld: een Amerikaanse site als dvdpacific verstuurt over Zweden om de consument tegemoet te komen en een Nl site als cdwow gaat over Zwitserland versturen om me in de aars te nemen.

Ramon K
Weet iemand trouwens hoe het zit met CDwow? Want ik kan op de website geen enkele info vinden mbt van waar ze verzenden etc?

CD wow is dan ook pertinent geen Nederlandse site, maar een matig vertaalde Nederlandse versie van een Engelse site. Ze hebben niet eens een halve telefoniste in Nederland zitten. Het is een Brits bedrijf en ze versturen vanuit verschillende landen in de wereld. In elk geval vanuit Hong Kong, de kanaaleilanden en blijkbaar ook Zwitserland en volgens mij nog wel een paar landen. En het is altijd afwachten waar ze nu weer vandaan sturen. Dat verschilt per zending.

Ramon K
Ok bedankt! Dan zie ik er ook niet meer het nut van in om daar nog te bestellen in de toekomst aangezien daar dus een verhoogde 'pak-kans' aan vast kleeft. Ik denk dat ik regio 2 releases voortaan bij amazon UK bestel. Eerst was het play.com voor mij, maar daar blijf ik voortaan ook maar uit de buurt met hun fictieve wisselkoers.

Zolang die wisselkoers maar onder de reële koers zit is Play.com natuurlijk wel voordelig.

Ramon K
Kijk! Als dat nou 't geval was....

Weten jullie hoe het zit met de leveringstijden van CD WOW? Ik las dat je 7-10 dagen na verzending je bestelling ontvangt maar bij mij duurt het nu al langer. Komt dit vaker voor?

kappeuter (crew)
Ik vind hun site erg onoverzichtelijk en regio 2 releases vind je er nauwelijks.

Steve-a
Syl29 schreef:
Weten jullie hoe het zit met de leveringstijden van CD WOW? Ik las dat je 7-10 dagen na verzending je bestelling ontvangt maar bij mij duurt het nu al langer. Komt dit vaker voor?

Ik zit al zo'n twee maanden te wachten op Zombie Strippers blue-ray.

Steve-a schreef:
(quote)

Ik zit al zo'n twee maanden te wachten op Zombie Strippers blue-ray.

Nog steeds geen CD...het duurt wel erg lang...

Heb 9 dagen geleden een bestelling gedaan, status staat nog altijd op "wachtende op verzending". Opmerkelijk is dat de dvd 9 dagen geleden 11 euro (!) goedkoper was.

Goto
Ik heb dinsdag een spel bij CD-Wow besteld, woensdag kreeg ik een mail dat hij was verstuurd. Donderdag kreeg ik echter opnieuw een mail dat hij was verstuurd maar ik heb nog altijd niets binnengekregen. Iemand enig idee hoelang zo'n verzending duurt bij CD-Wow?

Fikret8 schreef:
Heb 9 dagen geleden een bestelling gedaan, status staat nog altijd op "wachtende op verzending". Opmerkelijk is dat de dvd 9 dagen geleden 11 euro (!) goedkoper was.

Inmiddels ligt de prijs 15 euro hoger sinds mijn bestelling en is mijn order nog altijd niet verzonden. Ik zou hem binnen 7 tot 10 dagen moeten hebben wordt er aangegeven. Bij de status van mijn order stat echter: wachtend op verzending.

Goto schreef:
Ik heb dinsdag een spel bij CD-Wow besteld, woensdag kreeg ik een mail dat hij was verstuurd. Donderdag kreeg ik echter opnieuw een mail dat hij was verstuurd maar ik heb nog altijd niets binnengekregen. Iemand enig idee hoelang zo'n verzending duurt bij CD-Wow?

Ik heb een 3 tal weken moeten wachten

Goto
Metalfist schreef:
(quote)

Ik heb een 3 tal weken moeten wachten

Nou ik ben benieuwd. Als dat zo is is het meteen de laatste keer geweest dat ik bij CD-Wow heb besteld.

Maar mijn film was dan wel een speciale editie die overkwam uit het Verenigd Koninkrijk dus dat deed er misschien ook wel wat aan.

Opzich een redelijke winkel als je minder voorkomende releases zoekt (films die in Nl niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn).
Het aanbod is heel redelijk, maar niet bijzonder, zowel qua prijs als qua omvang.
De levertijd is echter vaak ontzettend lang: vaak is de levertijd langer dan staat aangegeven, en als DVD's wel op tijd verzonden worden heb je te maken met erg lange verzendtijden (maar dit is niet per se de schuld van CDWOW). Het helpt echter wel een mailtje te sturen waar je DVD blijft! Snel en vriendelijk 2 keer een reactie terug gehad en meteen verzonden. Dat is netjes en goed geregeld. Nadat een DVD echter verzonden is moet je meestal echter nog een week of anderhalf wachten voordat-ie op je mat ligt.
Fijn is wel dat je geen creditcard nodig hebt en gewoon via internetbankieren kan betalen, en dat er geen verzendkosten zijn. Vooral bij koopjes is dit daarom een fijne site. Als de levertijden te lang worden of je ziet het toch niet zitten kun je ook snel annuleren en toen ik dat eens had is mijn geld snel teruggestort. Niks te klagen over de service verder.
Al met al zeker betrouwbaar, soms erg handig maar de levertijden zijn soms tergend vervelend.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.