menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / CD WOW! - cd-wow.nl / Wow HD

zoeken in:
kappeuter (crew)
http://www.cd-wow.nl

Miller's Crossing: Special Edition € 11.99
Fargo: Special Edition € 8.99

Prijzen zijn inclusief verzendkosten (geen verzendkosten).

Dustyfan
cd-wow.nl
Iemand van jullie daar ervaring mee?

starbright boy (moderator)
Bij cdwow heb ik ook ervaring en ook alleen positief. Wel is het aan te raden om cdwow met verschillende uitgangen te proberen (.net, .com, .co.uk, com.hk enz.) Dat kan soms schelen in prijs. En voor zover ik weet worden alle DVD's van dezelfde plek verstuurd, van welke pagina je ze ook besteld. Wachttijd is een weekje. Verder dit topic bij dvd.nl in de gaten houden voor eventuele kortingslinks. Ook dat kan schelen.

Dustyfan
Ha, mooie tip Bedankt.

Ook hier positieve ervaring, probeer ook eens de andere adressen kan echt veel schelen (soms wel 3/4 euro).

(zit je ook op dvd.nl SB?)

Quentin schreef:
(zit je ook op dvd.nl SB?)

Ik hou het in de gaten, maar post bijna nooit.

Terminator Trilogy voor € 20.25 en € 22,-.

The Desperate Hours voor € 8,99 inkl. porto.

IMDB 7.6*

Film-Noir Kansas City Confidential
€ 6,21 inkl. porto

Ik vind CD Wow! echt een vreemde toko. Telegraaf-abonnees krijgen daar nu wel vijf euro korting op de eerste bestelling. Ik kende deze shop nog niet, maar ik ging dus toch maar wat aanschaffen.

Ten eerste werkt de site hartstikke tot vrij traag, afhankelijk van wanneer je er komt. Daarnaast mislukte er iets bij het aanmaken van mijn account (buiten mijn schuld) waardoor mijn code opeens geblokkeerd was. Ik stuur een e-mail naar de klantenservice, krijg ik bericht terug dat ik in het Engels moet schrijven... Ze hebben kennelijk een vertaalbureau in de slag genomen om de gehele Engelse site te vernederlandsen, maar een Nederlandse afdeling en klantenservice zit er kennelijk niet in. Hun postadres is nota bene in Cyprus...

Maar goed, ik kreeg wel snel antwoord van de klantenservice en ik heb dus kunnen bestellen. Nu maar eens kijken hoe lang dat gaat duren, het is maar 1 dvd'tje.

Ik denk niet dat ik er snel weer ga bestellen, dus als iemand mijn andere kortingscode van 1 euro wil hebben, dan kan diegene mij een pm sturen

Onlangs voor 2e keer wat besteld, en moest me nu aanmelden. Kreeg ook een € 1 voucher/kortingscode.

Verwacht bij cd-wow.nl niet zoveel te bestellen, omdat ik Play.com, Blahdvd.com en Dvdpacific.com doorgaans goedkoper vind.

Levertijd is doorgaans 5 werkagen.
(En je bent weer afhankelijk van TNTPost of daar weer een medewerker niet op de Jiffy-enveloppe gaat staan... Maar dat ervaren we nu bij alle on-line-shops bestellingen. .)

Jij krijgt wel eens kapotte artikelen in huis? Ik zelf nog geen negatieve ervaringen (klopt af)

jordybeukeboom schreef:
Jij krijgt wel eens kapotte artikelen in huis? Ik zelf nog geen negatieve ervaringen (klopt af)
Ja het wordt steeds erger. Ervaar dat zelf en bij kennissen, leverancier maakt niet uit. Wil er binnenkort een eigen thread aan wijden...

Heb al diverse keren geklaagt bij TPGPost, nu TNTPost, 058-2333333.
Door verdergaande automatisering verwachten zij toename van klachten. Maar sinds 't TNTPost is, is er een duidelijke toename van geknakte DVD-doosjes. Tevens schijfjes soms los in gesealed doosje; tot nu toe OK (afkloppen).

- Deadwood: The Complete Second Season (4 Disc Set) : € 30,99 inkl.porto

Ik heb zojuist The Banquet (2 Disc Set) (DTS) besteld

http://www7.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1826035

Ik bestel al een jaar bij cd wow DVD's en ik heb nog steeds geen problemen met hun gehad en kwa prijzen zitten ze ook wel goed.

Heb twee keer DVD's daar besteld, OC Seizoen 1 en OC Seizoen 2. Levertijd duurde wel lang, maar 28 oktober ontving ik de eerste en 29 november de tweede, die ik op 30 oktober had besteld.

Die dvd van mij was gisteren al binnen, snel dus. Retouradres is Singapore Post in Schiphol... Singapore, Cyprus, Schiphol, met recht een multinational

Ik heb eergisteren wat besteld bij CD - Wow en ervoor gekozen om via accept giro te betalen. Ik kreeg een betaalreferentie enz. Toen ik mij vandaag inlogde en mijn orders wou bekijken. Stond er dat er geen orders aanwezig waren. Komt dit pas voor de dag als men de betaling binnen heeft? Bij Ro - Disc kun je namelijk altijd de door jouw bestelde producten zien. Heeft iemand hier ervaring mee?

In principe behoren alle orders, inclusief orders die er al tijden niet meer toe doen, er te staan.

Okè, bedankt. Dan ga ik er even achterheen.

CD-wow is in de UK veroordeeld tot een boete van 41 miljoen pond wegens het overtreden van importregels, maar gaat in hoger beroep. Volgens CD-wow zelf doen ze niets fout. Het hoger beroep zal waarschijnlijk lang (jaren) duren en tot die tijd zal alles wel doordraaien, maar als die boete uiteindelijk blijft staan betekent dat waarschijnlijk een faillissement.

Meer: hier en een verklaring van CD-wow hier.

WOW.... haha

Veel klachten over CD Wow de laatste tijd op diverse fora. Hoe zijn de ervaringen van de laatste maand hier?

Sjesus..onlangs niet meer wat besteld daar.

starbright boy schreef:
Veel klachten over CD Wow de laatste tijd op diverse fora. Hoe zijn de ervaringen van de laatste maand hier?

Redelijk slecht,

Heb begin juni 7 dvd `s besteld waarvan er nu 2 binnen zijn. 2 dvd `s ( Ils, Il Conformista ) zouden begin juli uitkomen en opgestuurd worden, echter tot op heden geen bericht. Altijd als ik achter ze aan moet zitten omtrent wat dvd `s krijg ik wel een mail terug waarin men het een en ander uitlegt. Veel dvd `s zijn momenteel niet in stock zeg maar. Heb zondag maar weer een bericht gestuurd, tot op heden geen bericht.....

Verder wacht ik al sinds begin maart op Les Poupes Russes. Maar nu die 16 aug. uitkomt bij Qulity Filmcollection denk ik dat ik die maar annuleer.

Heb een vraag. Kun je er alleen bestellen of kan je er ook naar toe gaan is het een winkeltje ergens ofzo?.

Bij mijn weten hebben ze in Nederland alleen een distributiecentrum op Schiphol, wat denk ik niet te bezoeken is. Geen winkel dus, in mijn optiek

Ben van plan iets te bestellen, een hoop interessante aanbiedingen. Maara heb nog nooit iets bestelt weet iemand hoe je moet betalen. Bv met creditcart hoe gaat dat ?

niethie schreef:
Ben van plan iets te bestellen, een hoop interessante aanbiedingen. Maara heb nog nooit iets bestelt weet iemand hoe je moet betalen. Bv met creditcart hoe gaat dat ?

Mmm, als ik jou was zou ik er even niks bestellen. Levering loopt momenteel erg langzaam en op e - mailberichten wordt niet gereageerd....

Je kunt hier trouwens gewoon met accept giro betalen.

ja inderdaad! ik heb the fountain daar besteld, en na 1 maand en 2 mailtjes kreeg ik reactie:

Tijdelijk niet leverbaar, onbekend hoelang dit gaat duren. cdwow is eigenlijk een soort matige play.com. Enige voordeel is idd dat je geen credit card nodig hebt. Dit was eens maar nooit meer.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:51 uur

geplaatst: vandaag om 05:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.