• 12.309 nieuwsartikelen
  • 166.173 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.942 acteurs
  • 195.101 gebruikers
  • 9.110.643 stemmen

Sight & Sound toplijsten

zoeken in:

beavis

• 6595 berichten
  • 14091 stemmen

Ergens in januari worden alle ballots gepubliceerd (momenteel alleen die van de regisseurs nog), dan maken de mods weer asap een combi-compilatie. Als er wordt besloten om dit keer de top 100s ook als aparte lijsten te adopteren, zal dat ook op dat moment pas gebeuren.

Voor het einde van januari moet alles dus wel duidelijk zijn is de verwachting.

chevy93

• 12714 berichten
  • 1269 stemmen

Iemand enig idee of en waar het blad fysiek te koop is in Amsterdam?

skinny_tie

• 1227 berichten
  • 3648 stemmen

Het blad is te koop bij American Book Center, maar die hadden de Top 100-editie nog niet geleverd gekregen.

chevy93

• 12714 berichten
  • 1269 stemmen

skinny_tie schreef:

Het blad is te koop bij American Book Center, maar die hadden de Top 100-editie nog niet geleverd gekregen.

Ik was gisteren in Amsterdam, maar daar hebben ze deze niet. Wel kon de persoon achter de kassa vertellen dat deze inderdaad in Den Haag te koop is (geweest). Ik heb even een mail gestuurd of ze nog een exemplaar hebben.

Wel was ik ook bij Athenaeum in Amsterdam geweest en die vertelde dat er een groot tekort is aan exemplaren bij de distributeur. Zij konden slechts twintig exemplaren reserveren, en die hadden ze allang vergeven aan anderen.

Wie had dan ook verwacht dat er 100 keer meer interesse voor deze editie zou zijn?

chevy93

• 12714 berichten
  • 1269 stemmen

Ik heb uiteindelijk overigens een fysieke kopie weten te bemachtigen bij de American Book Center in Den Haag.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.