• 15.959 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.486 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat is daar raar aan dan.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Wat ik raar vindt is dat Real Madrid vaak slecht voetbalt (morsen heel veel punten), maar op een of andere manier staan ze altijd in de top 3 en zijn ze in de race voor het kampioenschap.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Wat verwacht je anders met zo'n team..

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

Roda JC - Fc Kaiserslautern 4 -1 ! , Roda heeft ze helemaal van de mat gespeeld, met schitterende doelpunten en een fabelachtige Arouna Koné, waarvan ik vandaag gehoord had dat ie in de belangstelling van Manchester United staat.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

roda schreef:

een fabelachtige Arouna Koné, waarvan ik vandaag gehoord had dat ie in de belangstelling van Manchester United staat.

Ajax gaat nog spijt krijgen van Charisteas

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zeggen ze al een hele tijd.

Volgens mij staat de helft van alle spitsen op het lijstje van ManU.

Zolang ze morgen maar verliezen van Exeter vind ik alles goed.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Barca zoekt ook nog steeds een spits, dat zou pas leuk zijn voor kone.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Ok, nog 1x de Tour dan

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

In zijn contract staat blijkbaar 1 keer. Maar misschien gaat ie na dat contract nog wel 5 jaar door met de Tour...

(nee, dat denk ik ook niet, maar het zou kunnen, toch?)

Jorick

• 8776 berichten
  • 2338 stemmen

Alles kan, maar idd is het niet te verwachten!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Zozo, Van Gaal wordt de opvolger van Adriaanse bij AZ! Ben benieuwd!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ze hebben het goed voor elkaar bij AZ, als ze de spelers kunnen behouden kunnen ze de komende seizoenen misschien wel serieus mee blijven doen om de titel.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ze hebben het goed voor elkaar bij AZ, als ze de spelers kunnen behouden kunnen ze de komende seizoenen misschien wel serieus mee blijven doen om de titel.

Van Gaal zal best wat eisen aan het contract hebben verbonden. Er zal het één en ander vertrekken, maar hij zal een aardig budget te besteden hebben.

Hopen dat Ikedia nog doorgaat, die sukkel schijnt dubbel getekent te hebben, bij AZ en the Spurs.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

kijkert schreef:

Hopen dat Ikedia nog doorgaat, die sukkel schijnt dubbel getekent te hebben, bij AZ en the Spurs.

Hoeft niet per sé een slechte move voor je carriere te betekenen hoor, vraag maar aan de coach van Barça.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Ikedia heeft toch eerder bij AZ getekend dan bij de Spurs. Dus het lijkt mij dat hij bij AZ gaat spelen, al wil hij waarschijnlijk liever in Engeland spelen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Ik geloof dat Spurs en AZ inmiddels ook aan het praten zijn. Wel vreemd dat AZ hem sowieso wil hebben. Er zal best wat weg gaan, maar ze hebben toch geen tekort aan aanvallers.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

Ik geloof dat Spurs en AZ inmiddels ook aan het praten zijn. Wel vreemd dat AZ hem sowieso wil hebben. Er zal best wat weg gaan, maar ze hebben toch geen tekort aan aanvallers.

Van mij mag Huysegems per direct ophoepelen, en dan Ikedia in zijn plaats.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

kijkert schreef:

(quote)

Van mij mag Huysegems per direct ophoepelen, en dan Ikedia in zijn plaats.

Inderdaad, iedereen vind hem goed. Maar als ik hem een hele wedstrijd zie voetballen valt hij mij altijd tegen!

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

wees blij dat die Huysegems uberhaupt bij AZ speelt

En Ikedia is een leuke speler, maar niet iemand die altijd een aanvaardbaar niveau kan halen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik zou als ik mocht kiezen toch ook voor Huysegems gaan.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2338 stemmen

Huysegems heeft zo z'n mindere momenten, echter blijft het in mijn ogen een sterke aanvaller.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Tja hij was ooit het super talent van belgie... maar hij heeft inderdaad nog weinig laten zien.

Topclubs in europa wilden hem ooit toch graag hebben. Maar AZ speelt echt niet slecht en volgens mij zou je juist dan (in de top tijden) als superspits toch moeten opvallen.

Een overschatte speler.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Toch een vaste waarde voor de kenner Adriaanse. Ben geneigd te zeggen dat de MM-ers het slecht zien. Huysegems gaat ons nog verbazen denk ik! Zowel Europees als in de competitie!

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

Toch een vaste waarde voor de kenner Adriaanse. Ben geneigd te zeggen dat de MM-ers het slecht zien. Huysegems gaat ons nog verbazen denk ik! Zowel Europees als in de competitie!

Het is natuurlijk ook wel lastig opvallen in een team waarin iedereen opvalt, en een hoop spelers met scorend vermogen rondlopen.

Toch heb ik niet zo'n vertrouwen in onze Belgische vriend.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Wennemars in een bloedvorm naar het WK vind ik mooi.

Dat Nijenhuis niet gaat vind ik jammer.

Maar ik zie nog een scenario dat Jaques de Koning nog ziek/geblesseerd/etc. wordt waardoor die ploeg zijn topper Nijenhuis toch nog mee kan laten doen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

EmDee schreef:

Wennemars...Nijenhuis ...Jaques de Koning...

Huh?

O ja...schaatsen...sorry ga verder

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

EmDee schreef:

Wennemars in een bloedvorm naar het WK vind ik mooi.

Dat Nijenhuis niet gaat vind ik jammer.

Maar ik zie nog een scenario dat Jaques de Koning nog ziek/geblesseerd/etc. wordt waardoor die ploeg zijn topper Nijenhuis toch nog mee kan laten doen.

Ik hoop het, niets tegen De Koning, maar Nijenhuis heeft medaillekansen, De Koning niet.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Huh?

O ja...schaatsen...sorry ga verder

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leuker dan voetbal.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Zavo schreef:

Leuker dan voetbal.

Maar natuurlijk is schaatsen leuker! Wat is er nou leuker om twee mensen 20 rondjes te zien schaatsen. En daarna weer twee...en daarna weer... ad infinitum.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.