• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.954 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.602 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Morgen lekker naar Chelsea-Middlesbrough, eindelijk eens de echte Engelse voetbalsfeer beleven!

stinissen (crew films & series)

• 23489 berichten
  • 77005 stemmen

VI

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

yup

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Zal er hard aan toe gaan dan, engels voetbal..

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Mooie wedstrijd ook lijkt me. M'brough heeft nogal wat Nederlanders in de gelederen en doet het best goed. En Chelsea is de gedoodverfde kampioen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In Mei ga ik ook lekker genieten van de diensten van VI. Mjjn clubbie Atletico Madrid Tegen Real Madrid met mijn favoriete voetballer. Gaat een hete strijd worden en nog lekker een dagje genieten van de prachtige stad Madrid, waar mijn oorsprong dus ligt Dubbele pret dus.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wie is je favoriete voetballer dan?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

tja das niet zo makkelijk eruit te vissen in het zogeheten star assemble van Real M.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

tja das niet zo makkelijk eruit te vissen in het zogehete star assemble van Real M.

Bedoel je nou 'zogeheten' of 'zo gehate'.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Beide wel..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

herman78 schreef:

Wie is je favoriete voetballer dan?

Raul

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

Mijne ook .

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Een wat minder jaar dus voor jullie beide, althans tot dusverre?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een wat minder jaar wel, maar sinds zijn grote dip heeft hij wel weer wat laten zien. Erg onderschatte voetballer ook. AL wordt hij i nMadrid niet onderschat, onze madrileense trots. Door het ontbreken van zijn vorm hebben we ook de tweede ronde niet gehaalt in Portugal, jammer. Dat maakt hij wel goed in Duitsland . Het uitfluiten van Lord of the Rings, El Finidor was heel erg pijnlijk voor me. Onvoorstelbaar dat je zoiets kan doen. Bewijst maar dat de meeste je supporte nals je goed speelt al support een echte supporter/fan altijd zijn club en favoriete voetballer.

Gelukkig ga ik hem voor de tweede keeer aanschouwen, al moet Real dan nie tgaan winnen natuurlijk . De eerste keer dat ik hem aanschouwde was de meest bizarre wedstrijd ooit gezien. Spanje - Joegoslavie tijdens EURO 2000 (wie herinnert zich die nou niet?)

Al ben ik wel blij dat hij niet de populariteit heeft van ZIdane, Henry etc. anders zou ik weer als standaard worden afgestempelt . Heel erg jammer dat hij niet meer bij Atletico zit.

Misschien wordt 2005 weer het jaar van El Finidor/Lord of the Rings, Raul Gonzalez Blanco.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Klasse, een echte fan zo te zien. Al denk ik dat hij zeker niet minder populair is dan de andere sterren. Ik geloof zelfs dat hij als geboren Madrileen een streepje voor heeft bij de fans, toch? Daarnaast is hij verschoond gebleven van sterallures en dat soort ongein. Ik heb niks met Real of Spanje, maar Raul is wel een koning!

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

PartyMarty schreef:

Een wat minder jaar dus voor jullie beide, althans tot dusverre?

Ja, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

Ik geloof zelfs dat hij als geboren Madrileen een streepje voor heeft bij de fans, toch?

Dat zeker wel. Bij mij is mijn steun onvoorwaardelijk, wat bij veel Real Madrid fans wel anders is hebben ze bewezen. In Madrid wordt hij als koning gezien maar dat uitfluiten was het bewijs dat ze hem aanbidden als hij goed speelt en niet gewoon de geweldige voetballer die Raul heet, heel jammer.

En inderdaad een heel bescheiden voetballer ja. Ook een sterk punt van hem.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ik kan me nog wel de 6-1 overwinning herinneren van Nederland - Joegoslavië...wat had ik toen genoten!

Nederland was destijds in ultieme topvorm, het had toen moeten gebeuren..

Als gematigd Ajaxfan gaat mijn sympathie voor een buitenlandse club toch meer uit naar Barcelona (Eto'o, Ronaldinho)

Madrid heeft al genoeg overwinningen op z'n naam staan (als ik het goed heb 8x europacup 1 winnaar)

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Als gematigd Ajaxfan gaat mijn sympathie voor een buitenlandse club toch meer uit naar Barcelona (Eto'o, Ronaldinho)

Madrid heeft al genoeg overwinningen op z'n naam staan (als ik het goed heb 8x europacup 1 winnaar)

Vreemde gedachtengang, waarom ben je dan niet voor een club die nog nooit iets heeft gewonnen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Volgens mij zijn hier geen Real Madrid suppoters. Ik ben een Raul supporter en een Espana/Feyenoord/Atletico madrid fan in hart en nieren. Geen Real voor mij dus

En niet over Barcelona beginnen waar Madrilenen zijn he

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

kos schreef:

Vreemde gedachtengang, waarom ben je dan niet voor een club die nog nooit iets heeft gewonnen?

Mijn voorkeur gaat gewoon meer uit naar Barcelona, vooral op dit moment, ze spelen mooi spel en zijn favoriet voor de beker dit jaar, zowel op landelijk als Europees niveau.

Snap niet wat er vreemd aan is om voor een bepaalde club meer sympathie te hebben dan voor een andere club, maar goed dat zal wel aan mijzelf liggen dan..

Zoals ik al typte, ik ga voor Ajax, maar ik gun het bijv. AZ om dit jaar kampioen te worden (een club die tot nu toe weinig heeft betekend)

kos

• 46709 berichten
  • 8866 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Snap niet wat er vreemd aan is om voor een bepaalde club meer sympathie te hebben dan voor een andere club, maar goed dat zal wel aan mijzelf liggen dan..

Niets, maar ik begreep het argument: 'ze hebben al zo veel gewonnen' niet, aangezien Barca volgens mij ook aardig wat heeft gewonnen itt andere clubs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Barca heeft inderdaad ook wel wat prijzen staan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Ajax heeft op Europees niveau meer bereikt dan Barcelona

Real Madrid heeft al zoveel behaald, worden van alle kanten gesubsidieerd (koningshuis) en in de watten gelegd, wordt een beetje saai..

Dat is wat ik bedoelde.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Hoe een club het allemaal haalt wordt altijd al snel vergeten! Helaas! Feit blijft dat Ajax het tussen Real, Milan, Inter, Bayernen de Engelse clubs het lekker gedaan heeft. daarmee wil ik niets negatiefs zeggen over PSV en Feyenoord!

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3312 stemmen

Purmerend schreef:

Morgen lekker naar Chelsea-Middlesbrough, eindelijk eens de echte Engelse voetbalsfeer beleven!

Een heerlijke snelle eerste helft, maar Chelsea was veel te sterk voor Middlesbrough. Boro probeerde het wel maar tevergeefs. De tweede helft bloedde daarom jamergenoeg helemaal dood. Chelsea wilde en hoefde niet meer en boro kon niet beter. En heel mooi stadion, waar die engelsen met het hele gezin naar toe gaan in deze volgorde pub-stadion-pub! En voorafgaande aan de wedstrijd nog 1 minuut stilte voor de slachtoffers in Azie.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Barca met 3-0 onderuit, Real met 3-0 (en wat mazzel) de derby gewonnen. De ommekeer in Spanje?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

PartyMarty schreef:

Real met 3-0 (en wat mazzel) de derby gewonnen.

Alsjeblieft herinner mij er niet aan

ElMeroMero

• 81 berichten
  • 262 stemmen

Ach, of nou Barcelona, Real of zelfs Atletico kampioen wordt, maakt mij niets uit. Zolang Racing Santander zich in de Primera División handhaaft, ben ik allang een tevreden mens.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Het is ook heel raar dat barcelona voor de 2e keer verliest in deze competitie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.