• 15.849 nieuwsartikelen
  • 178.540 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.282 acteurs
  • 199.154 gebruikers
  • 9.381.208 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3703 stemmen

Ik had me een ergere poule kunne voorstellen.

NERD

• 1720 berichten
  • 1433 stemmen

Heheh, ja, ik ben ook voor Ajax maar als mensen me zouden vragen naar de beste teams van europa op dit moment zou ik zo ongeveer die 3 genoemd hebben.....

maarja zijn weer mooie thuiswedstrijden om te bekijken

Totti

• 11 berichten
  • 65 stemmen

Ik denk dat dit zeker de leukste, maar ook de zwaarste poule is. Heb eventjes op de internetsite's van de concurrentie gekeken en Ajax wordt als zwaarste tegenstander gezien. Dat vind ik wel mooi om te zien. Ajax is underdog, maar allesbehalve kansloos, kijk er iig erg naar uit.

NERD

• 1720 berichten
  • 1433 stemmen

hahah, ja op de site van Arsenal:

Poll "Who will be our toughest Champions League opponents?" (12403 votes)

AS Roma 13,1%

Ajax 45,2%

Valencia 41,7%

Gezien het aantal stemmen kan je toch wel zeggen dat dit redelijk valide is.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Veel Ajax fans onder de stemmers.

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Dan zullen ze na de eerste wedstrijd tegen Ajax wel opgelucht zijn met zo'n grote overwinning

Armin

• 584 berichten
  • 7132 stemmen

Als jullie het nou zo graag over A**x willen hebben, doe dat dan niet op een FEYENOORD topic !!!

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Nee, we gaan nog ff door in dit topic om de feyenoord suppotters te stangen!

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

ajax sucks!!!!!!!!!!!!!!

narva77 (crew films)

• 12736 berichten
  • 6541 stemmen

PSV forever

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

hebben we het om 15.00 uur wel over.

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

ajax sucks!!!!!!!!!!!!!!
feyenoord ook!

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Is iedereen in Holland dan ofwel voor Ajax of voor Feyenoord ?

Zielig zeg ...

En niemand is voor PSV, Vitesse, Roda, NAC, ...

Ik ben voor PSV!

En voor NAC, in iets mindere mate (Bredanaar, vandaar).

Dank U voor uw belangstelling.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

hebben we het om 15.00 uur wel over.
Nou, 1-2 voor Feyenoord.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

*dansje maakt*

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

WAT ZIJN DIE BOEREN STIL, WAT ZIJN DIE BOEREN STIL!!

YEAH! FEYENOORD!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Waar woon je ook al weer Linda ?

kos

• 46702 berichten
  • 8857 stemmen

Is iedereen in Holland dan ofwel voor Ajax of voor Feyenoord ?

Zielig zeg ...

En niemand is voor PSV, Vitesse, Roda, NAC, ...

Ben voor NEC uit Nijmegen. Ik kom er al 15 jaar en ik vind het nog steeds de mooiste club ooit. Ik ben er over het algemeen ook elke thuiswedstrijd. Als een vorm van Godslastering ben ik vandaag toevallig naar Vitesse geweest, omdat ik wat gratis Vip-kaartjes had gekregen. In die dichte Fabriekshal van ze. Gelukkig verloren ze.

Haha.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

Ik woon idd vlak bij het boerenland, maar ik schrijf ook DIE boeren en niet DE boeren

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

En bovendien heeft PSV die geuzennaam gejat van De Graafschap; de èchte Superboeren!!

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

WAT ZIJN DIE BOEREN STIL, WAT ZIJN DIE BOEREN STIL!!

YEAH! FEYENOORD!

Zie dat jij van voetbal al net zo veel verstand hebt als van films

Ik durf te wedden dat je nog nooit in een stadion geweest bent, dus hou alsjeblieft je mond. Als je de wedstrijd in zijn totaliteit gezien zou hebben, zou je erkennen dat die Havenslaven (oftewel kakkerlakken) puur anti-voetbal spelen en dat de zege totaal onverdiend was. Maarja, stond een goede keeper onder de lat bij feyenooit he, of weet je soms niet waar ie vandaan komt

Noodles

• 221 berichten
  • 905 stemmen

En bovendien heeft PSV die geuzennaam gejat van De Graafschap; de èchte Superboeren!!

Ik weet niet hoe jij aan die info komt Goodfella, maar PSV gebruikt de naam Boeren al erg lang. Toen was De Graafschap nog een modaal 1e divisie clubje (wat ze volgend jaar weer zijn waarschijnlijk). Volgens mij is de term Super-boeren midden jaren negentig pas echt bij De Graafschap ontastaan, toen ze o.a. wonnen bij Ajax (met die spits wat ze toen hadden: Ali Ibrahimovic o.i.d.).

Totti

• 11 berichten
  • 65 stemmen

Ali Ibrahim, ik geloof trouwens dat jij het behoorlijk bij het rechte eind had.

lindastuurman

• 1006 berichten
  • 0 stemmen

(quote)

Zie dat jij van voetbal al net zo veel verstand hebt als van films

Ik durf te wedden dat je nog nooit in een stadion geweest bent, dus hou alsjeblieft je mond. Als je de wedstrijd in zijn totaliteit gezien zou hebben, zou je erkennen dat die Havenslaven (oftewel kakkerlakken) puur anti-voetbal spelen en dat de zege totaal onverdiend was. Maarja, stond een goede keeper onder de lat bij feyenooit he, of weet je soms niet waar ie vandaan komt

No gnooit in een stadion geweest??!! HALLO! Ik heb tot dit seizoen 5 jaar lang een seizoenskaart van Feyenoord gehad en in die jaren ben ook enkele malen naar Europa Cup en Amstelcup geweest. Dus ga me niet vertellen dat ik nooit in een stadion ben geweest!

Tonyvdb

• 1408 berichten
  • 1168 stemmen

laat je niet doen, Linda

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Ik weet niet hoe jij aan die info komt Goodfella, maar PSV gebruikt de naam Boeren al erg lang. Toen was De Graafschap nog een modaal 1e divisie clubje (wat ze volgend jaar weer zijn waarschijnlijk). Volgens mij is de term Super-boeren midden jaren negentig pas echt bij De Graafschap ontastaan, toen ze o.a. wonnen bij Ajax (met die spits wat ze toen hadden: Ali Ibrahimovic o.i.d.).

Ach joh, het zal allemaal wel. Die " " achter mijn stukje maakte toch al wel min of meer duidelijk dat ik dat "wie zijn nou de echte boeren" geouwehoer absoluut niet serieus neem? Ik kan er alleen maar hard om lachen!

De Graafschap speelde toen tegen Ajax trouwens gelijk dat seizoen. 1-1. Fantastische wedstrijd, met een fenomenaal hakje-op-de-lat van Ali Ibrahim. Die goeie ouwe tijd...

stinissen (crew films & series)

• 23462 berichten
  • 76961 stemmen

Twee tot drie per dag soms meer als er geen voetbal op is . Hup Ajax wordt moeilijk van avond. Ik denk 2-1.

neo

• 15435 berichten
  • 10044 stemmen

stinissen schreef:

Twee tot drie per dag soms meer als er geen voetbal op is . Hup Ajax wordt moeilijk van avond. Ik denk 2-1.

Deze topic gaat niet over amateurclubjes

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

Dat betekent dat je zo'n 5 a 6 uur per dag films kijkt? Zou ik echt niet vol kunnen houden..wel erg knap overigens..en ik gok btw op een 2-1 nederlaag voor de Amsterdammers vanavond

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

neo schreef:

Deze topic gaat niet over amateurclubjes

Het is dit topic!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.