- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
stinissen (crew films & series)
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Deze topic gaat niet over amateurclubjes 
neo
-
- 15435 berichten
- 10044 stemmen
Het is dit topic!
dat soort dingen vind ik nooit echt goed klinken dus zeg ik altijd ''deze''. kan het ook niet helpen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
dat soort dingen vind ik nooit echt goed klinken dus zeg ik altijd ''deze''. kan het ook niet helpen 
deze vuist op deze vuist...
neo
-
- 15435 berichten
- 10044 stemmen
Dit amateur clubje houdt wel als eenige de faam van Nederland hoog en trouwens als er een nederlandse club moet voetballen dan moeten we samen de club steunen. Door dat ajax goede resultaten haalt mogen over een paar jaar weer 3 clubs inschrijfen voor de CL.
Dat maakt mij allemaal niks uit, waarom zou ik als Feyenoorder als het om internationaal voetbal gaat wel ineens dat amateurclubje steunen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Je bent voetballiefhebber, of je bent het niet. Dat je ergens fan van bent, wil nog niet zeggen dat je al het andere moet negeren.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Ach, Stinissen woont in de buurt van Arnhem..dat zegt al genoeg 
neo
-
- 15435 berichten
- 10044 stemmen
Voetbalfan zijn is voor vele nou eenmaal wat anders als bv filmfan of muziekfan zijn en dan gaan vele echt niet ineens een andere club steunen als het om internationaal gaat. Ik ben echt niet de enige hoor 
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Ach, Stinissen woont in de buurt van Arnhem..dat zegt al genoeg
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Was ook maar een geintje hoor. Ik kan het ook altijd wel waarderen als een Nederlandse club Europees ver komt (uitzonderingen daargelaten
).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
PSV dat nog nooit de 2de ronde heeft gehaalt
Ahum. In 1988 won PSV de Europacup 1, nu Champions League geheten.
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Ahum. In 1988 won PSV de Europacup 1, nu Champions League geheten.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ten eerste Ajax idd wel in volgende ronde en PSV en Feyenoord niet.
Dit komt volgens mij o.a. door het feit dat Ajax in de eerste ronde minder zwaar had geloot dan vooral PSV. Feyenoord had het deze jaargang gewoon niet, wellicht nog in UEFA-Cup roes
.
Ajax was in de eerste ronde ook niet zo goed maar had geluk dat de laatste wedstrijd op een ander veld een gunstige uitslag voor hun had terwijl ze zelf verloren van Inter.
En Ajax kwam een Arsenal in een (lichte) vormcrisis tegen terwijl PSV tegen een toen ontketend Arsenal speelde.
Maar ik ben vanavond zeker voor Ajax want dat is idd goed voor t NL voetbal.
BTW, ik ben van geen van drie clubs echt fan.
Wat dat betreft ligt FC Twente dichter bij mij, dus wellicht dat ik deze week nog op zoek moet naar een andere betaald voetbalclub! 
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
Wat dat betreft ligt FC Twente dichter bij mij
Sterkte ermee, Emdee!
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Ten eerste Ajax idd wel in volgende ronde en PSV en Feyenoord niet.
Dit komt volgens mij o.a. door het feit dat Ajax in de eerste ronde minder zwaar had geloot dan vooral PSV. Feyenoord had het deze jaargang gewoon niet, wellicht nog in UEFA-Cup roes
.
Ajax was in de eerste ronde ook niet zo goed maar had geluk dat de laatste wedstrijd op een ander veld een gunstige uitslag voor hun had terwijl ze zelf verloren van Inter.
En Ajax kwam een Arsenal in een (lichte) vormcrisis tegen terwijl PSV tegen een toen ontketend Arsenal speelde.
Maar ik ben vanavond zeker voor Ajax want dat is idd goed voor t NL voetbal.
BTW, ik ben van geen van drie clubs echt fan.
Wat dat betreft ligt FC Twente dichter bij mij, dus wellicht dat ik deze week nog op zoek moet naar een andere betaald voetbalclub! 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Ik ben Graafschap-supporter, dus heb in het nieuwe seizoen zeeën van tijd om meer films per week te gaan kijken!
Elk nadeel heb zijn voordeel, Peter Bosz zei het al!
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
En ik maar denken dat die uitspraak van Johan Cruyff komt. Stom stom stom! 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Lichter loten vind ik een onzin verhaal als je bij de kampioen van spanje en engeland inzit en je komt verder doe je het gewoon goed.
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Paul deed wel degelijk mee tegen Newcastle en Juventus. Van Persie was toen idd nog niet zo in vorm
Inderdaad Bosvelt deed mee maar was wel degelijk geblesserd maar ja ik had ook liever gezien dat de nederlandse clubs verder kwamen.
KillaJah
-
- 356 berichten
- 856 stemmen
euh mensen mag ik jullie er op wijzen dat dit een filmsite is en geen voetbalsite. Dus als jullie willen zagen over welke ploeg het beste is vraag ik jullie vriendelijk om dit op een daarvoor bestemd forum te doen. Dank u voor uw aandacht!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5984 stemmen
Balen zeg, dat Ajax niet gescoord heeft. 
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Balen zeg, dat Ajax niet gescoord heeft. 
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Van mij hadden ze met 0-3 mogen verliezen, al was het alleen maar om die kneuzen van nep-supporters die hun eigen Amsterdamse speler gaan zitten uitfluiten. Wat een stelletje dwazen, ik ben geen Feyenoorder maar deze stakkers mogen niet eens in de schaduw staan van het legioen.
Oke, frustratie voorbij...nu weer over films lullen...... eh....o ja...ik schat 5 a 6 per week tegenwoordig 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
[off topic]do not make me angry Kos... my name is Agony!
en ja: ik ben Ajax fan... [/off topic]
4 a 5 films per week.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
en ja: ik ben Ajax fan...
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
En dat zij meneer Seedorf met een arogantie van jewelste.
-
- 23465 berichten
- 76966 stemmen
Mee eens.
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Als VOETBAL-liefhebber moet je altijd blij zijn als een club van je land het Europees ver schopt, want dan profiteert jouw eigen club daar onrechtstreeks ook van.
Een jaar of drie terug deed Anderlecht een fantastische Europese campagne die strandde op een haar van de CL-kwartfinales.
Alhoewel ik als Westvlaming eerder Club Brugge genegen ben, heb ik ook als een gek gejuicht bij de vele goals van Tomasz Radzinski, Bart Goor, Jan Koller en co. tegen PSV, Porto, Man U, Lazio, Leeds, Real Madrid en Dinamo Kiev.
(mijn all-favorite voetbalclub (ik heb een seizoenkaart!) is wel nog altijd het machtige K.V. Kortrijk (o.m. Foeke Booij, Hendrie Kruzen, Anton Janssen, Wim Hofkens en Emile Mpenza speelden er ooit), nu ploeterend in 3de Klasse 
, maar we'll be back !!! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Van mij hadden ze met 0-3 mogen verliezen, al was het alleen maar om die kneuzen van nep-supporters die hun eigen Amsterdamse speler gaan zitten uitfluiten.
Sorry hoor, maar ik vind dat terecht. Seedorf was net 18 en stond net een jaartje in de basis en toen vertrok hij al naar het buitenland. Ik vind dat als je de opleiding bij Ajax doorloopt en je haalt het eerste elftal je een morele verplichting hebt om ook een paar jaar voor Ajax te blijven spelen om ze 'terug te betalen' voor de opleiding. Dan moet je niet meteen naar het buitenland vertrekken en vervolgens een paar maanden later kritiek op Ajax gaan leveren. En een paar dagen geleden weer, zoals Stinissen al zei. Daarnaast komen nog de voortdurende wanprestaties van Seedorf in het Nederlands elftal. Hij is gewoon een arrogante klootzak, die alleen maar voor zichzelf speelt. Zo, dat lucht op!
Wat een stelletje dwazen, ik ben geen Feyenoorder maar deze stakkers mogen niet eens in de schaduw staan van het legioen.
Die fluiten hun eigen spits uit die de Uefacup voor ze heeft gewonnen, nee dan ben je lekker bezig...
Oh, het ging over films, uhm, nou ik kijk er zo'n 3/4 per week gemiddeld 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.